Kaveriin ihastuminen ja särkynyt sydän
Mulla on miespuolinen kaveri, kaveruus on aika tuore ja meillä alkuun synkkasi tosi hyvin. Menin sitten ihastumaan häneen, ja vielä pahempaa kerroin sen hänelle. Hän ei vastannut tunteisiin, tiedän että en ole hänen tyyppinen, vaan vaatimattomampi. Silti hän on myös flirttaillut mulle. Aluksi pyysin etäisyyttä kaveruuteen, mutta päädyttiin jatkamaan kuitenkin hänen toiveesta ja oikeesti yritin kuunnella hänen muita naisjuttujaan, vaikka sattuihan se. Yritin olla hyvä kaveri kaikesta huolimatta, vaikka välillä koin taas että en pysty ja joskus se näkyi mun käytöksestä, harmittaa kun en vaan vetäytynyt sivuun.. Viimein tapahtui se että yhteisessä illanvietossa hän alkoi osoittamaan kiinnostusta mun hyvään ystävään mun silmien edessä. Tanssivat, suutelivat ym. Ja sekin on ok, heillä on oikeus siihen. Mutta sitten sanoin että en enää vaan pysty olemaan teidän kaveri jos teillä tulee jotain intiimiä tms, mutta teidän suhde on totta kai ok. Hän haukkui mut tosi rumasti mm narsisti sanalla ja sanoi kiristämisestä. Mulla meni vaan sydän rikki ja oikeesti yritin olla hyvä ystävä ja toivotin heille kaikkea hyvää. Teinkö tosi pahasti väärin?
Kommentit (34)
Vaikuttaa, että olet takertunut häneen. Tuo kaverisi suuteleminen sinun nähden on yritys osoittaa, että teillä ei miehen mielestä ollut oikea juttu. Jos hän on kertonut sinulle naisjuttujaan, on se melkoinen viesti (loukkaus ja osoitus sinulle, etstä pysy poissa), että unohda koko henkilö.
En viitsi lukea. Vaikutat rasittavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että olet takertunut häneen. Tuo kaverisi suuteleminen sinun nähden on yritys osoittaa, että teillä ei miehen mielestä ollut oikea juttu. Jos hän on kertonut sinulle naisjuttujaan, on se melkoinen viesti (loukkaus ja osoitus sinulle, etstä pysy poissa), että unohda koko henkilö.
Hyvä vaan että mies osoittaa selvästi, että ap:n haihattelu on turhaa. Teistä ei tule paria. Joko hyväksyt sen tai vaikka et hyväksy, niin minkäs teet.
Joo, kannattaa pysyä, olisi kannattanut jo heti. Mutta hän nimenomaan on toivonut aina kaveruuden jatkumista, vaikka olen sanonut ottavani ainakin hetkeksi etäisyyttä miettiäkseni asioita. Ja välillä ollut mukavaa, mutta ehkä jumiutunut siihen kaveruuteen liikaa sitten, harmittaa
Vierailija kirjoitti:
Joo, kannattaa pysyä, olisi kannattanut jo heti. Mutta hän nimenomaan on toivonut aina kaveruuden jatkumista, vaikka olen sanonut ottavani ainakin hetkeksi etäisyyttä miettiäkseni asioita. Ja välillä ollut mukavaa, mutta ehkä jumiutunut siihen kaveruuteen liikaa sitten, harmittaa
Mitä miettimistä teidän KAVERUUDESSA on? Sinä otit siihen ihastumisen ja romanssin mahdollisuuden, mies haluaa kaveruutta.
Jos mies haukkuu sinut siitä hyvästä, että sinulla on tunteita häntä kohtaan, niin mietipä vähän, että kannattaako olla "ystävä".
Haluaa pitää sinut lähellä kohottamassa itsetuntoaan, mutta palvomassa hiljaa, ettet häiritsisi hänen iskuyrityksiään.
Se on selvä, että sä et kiinnosta häntä. Hän pystyisi jatkamaan kaveripohjalta, mutta kyse on nyt siitä, pystytkö sinä. Vaikuttaa siltä että et, ja siksi olis nyt vaan hyvä ottaa etäisyyttä ja palata kaveruuteen sitten, kun hän ei herätä sussa tunteita. Eikä hän oikeastaan vaikuta kauhean hyvältä kaveriltakaan, kun suuttui siitä, että kerroit miten et pysty katsomaan häntä ja kaveriasi yhdessä. Siihen olisi voinut suhtautua myös myötätuntoisesti.
Joo, harmittaa omat tunteet, ei kai niitä saanut suljettua pois, paitsi ajan kanssa. Ja kyllä juteltiin hänen naisjutuistaan ja ne oli ok. Mutta tuo mun ystävään liittyvä juttu oli liikaa ja sanoin vaan että sitten vetäydyn. Miksi se ei sitten hänelle ollut ok asiallisesti sovittuna? Sitä lähinnä en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että mies osoittaa selvästi, että ap:n haihattelu on turhaa. Teistä ei tule paria. Joko hyväksyt sen tai vaikka et hyväksy, niin minkäs teet.
Onko luetun ymmärtämisessäsi vikaa? Nainen ei enää halunnut olla ko. miehen ystävä, mies halusi jostain kumman syystä jatkaa sitä ystävyyttä ja tuo nyt oli lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Joo, harmittaa omat tunteet, ei kai niitä saanut suljettua pois, paitsi ajan kanssa. Ja kyllä juteltiin hänen naisjutuistaan ja ne oli ok. Mutta tuo mun ystävään liittyvä juttu oli liikaa ja sanoin vaan että sitten vetäydyn. Miksi se ei sitten hänelle ollut ok asiallisesti sovittuna? Sitä lähinnä en ymmärrä
Oliko tällä tyypillä muita ystäviä tai omaa kaveripiiriä? Halusi pitää hiljaisen ihailijahaaremin ympärillään? Ei vaikuta kovin sosiaalisesti älykkäältä tyypiltä.
Ap, et tarvitse mitään vihollisia, jos sulla on tuollainen niin sanottu ystävä.
Olette tutustuneet vasta hiljattain. Miksi sinä haluat olla tuollaisen ihmisen ystävä, kun muuta ei sinulle tarjolla ole, ja etenkin miksi arvelet hänen haluavan olla sinun ystäväsi? Ystävän käytöstä tuo hänen käytöksensä ainakaan ei ole.
Me tultiin vaan niin hyvin toimeen, siksi se ihastuskin varmaan tuli mun puolelta kuvioihin. Sen kanssa pystyin pärjään että ihastus ei saanut vastakaikua. Mutta miksi hän ystävänä alkaa mun toisen ystävän kanssa mun silmien edessä suutelemaan ym. Ja sitten haukkuu mut, kun en sitä enää halua katsoa. Mutta tiedän että ehkä liikaa takerruin häneen, kun en vaan pystynyt heti ottamaan etäisyyttä, mutta kun harvoin löytää ihmisen jonka kanssa synkkaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miettimistä teidän KAVERUUDESSA on? Sinä otit siihen ihastumisen ja romanssin mahdollisuuden, mies haluaa kaveruutta.
Miksi hän haluaa kaveruutta? Mitä hän saa ap:lta? Mahdollisuuden tavata uusia naisia? Ja mitä ap saa hänen kaveruudestaan?
Tuo mies vaikuttaa kyllä inhottavalta. Miksei voinut antaa sinun ottaa etäisyyttä ja käsitellä tilanne itsekseen alta pois? Ja tämän jälkeen vielä kertoi naisjuttujaan sinulle? Kuulostaa lapselliselta mieheltä, joka vain halusi pahoittaa mielesi. Ole onnellinen, ettei teistä tullut paria!
Ei kannata koskaan rakastua. Seurustelu pilaa elämän melkein kokonaan eikä voi itse toteuttaa haaveitaan ja unelmiaan. Kumppani rajoittaa elämääsi ja yrittää omistaa sinut joten parempi elää sinkkuna.
Ja ei hän tietenkään pakottanut mua kaverisuhteeseen jäämään, ihan mun oma typerä valinta oli. Mutta kun joskus meillä saattoi olla tosi kivaa yhdessä ja hyviä muita keskusteluja. Ja omalla tavalla hän on yhä tosi mukava, mutta nämä tunneasiat, niissä oltiin näemmä ihan eri aaltopituudella. Loukkasi vaan syvästi tuo haukkuminen, kun muka kiristin kaveruudella, kun sanoin että jos teillä tulee mun kaverin kanssa jotain, niin sitä en halua enää jäädä katsomaan. Ja sanoin vielä että teillä on mun puolesta totta kai oikeus ihastumiseen ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän haluaa kaveruutta? Mitä hän saa ap:lta? Mahdollisuuden tavata uusia naisia? Ja mitä ap saa hänen kaveruudestaan?
Käännä vänisijät toisinpäin ja olisit edelleen haukkumassa miehet. Kuinka ystävyys on ystävyyttä, mutta miehet tekevät siitä aina jotain seksuaalista.
Taitaa asenteet ja ystävyyden konsepti olla nyt naisilta kadoksissa. Olette laskemassa miten hyödytte miehistä parisuhteessa, se on selvä, mutta että kavereinakin miehet ovat lypsylehmiänne?
Ei ihme että miehet yleensä kävelevät pois. Ette ole parisuhteen tai ystävyyden arvoisia.
ap on narsku, mies väistää luodin jos ap painuu helvettiin.
Pystyisittekö te jatkamaan kaveruutta kaikesta huolimatta?