Olenko ainoa, jota tuo Sanna-Raipe ei naurata?
Jos olisi todellinen henkilö niin tuntisin lähinnä vain sääliä.
Kommentit (44)
Otsatukat ehkä olivat pitkiä ja collegepaidat mintunvihreitä, mutta muita yhtäläisyyksiä tuossa hahmossa ei sitten olekaan. Eivät 80-luvun teinit olleet sen enempää mielenterveysongelmaisia kuin nykyteinitkään.
Armi on ollut vasta ala-asteella 80-luvulla, joten hänellä ei liene todellista kokemusta sen ajan teinien maailmasta.
Joo Armi on syntynyt 80-luvulla. Mutta hän on näyttelijä for God's sake! Kyllähän hän osaa näytellä vaikka Neitsyt Mariaa, vaikka siitä ei omakohtaista kokemusta olisikaan. Sanna-Raipe ei ole mt-potilas vaan omnipotentti teini, jolla on pikkasen liian suuret luulot itsestään.
Enkä usko, että aku on yhtä paljon liikkunut turun yöelämässä kuin samppa tai että rikulla olisi siamilainen kaksonen.
Toisille tulee täällä ilmeisesti yllätyksenä, että ne ne ovat näyttelijöitä.
Otsatukat ehkä olivat pitkiä ja collegepaidat mintunvihreitä, mutta muita yhtäläisyyksiä tuossa hahmossa ei sitten olekaan. Eivät 80-luvun teinit olleet sen enempää mielenterveysongelmaisia kuin nykyteinitkään.
Pakkoliikkeet, kummallinen asento, erikoinen käyttäytyminen. Minä nään noita joka päivä vaikeasti mielenterveysongelmaisilla. Sairailla ihmisillä. Ei tuollainen ole koskaan ollut tervettä käyttäytymistä minkään ikäisellä.
vaan hahmon rakentamista.
Ne ovat eri asia - tiesitkö?
Armi on ollut vasta ala-asteella 80-luvulla, joten hänellä ei liene todellista kokemusta sen ajan teinien maailmasta.
Joo Armi on syntynyt 80-luvulla. Mutta hän on näyttelijä for God's sake! Kyllähän hän osaa näytellä vaikka Neitsyt Mariaa, vaikka siitä ei omakohtaista kokemusta olisikaan. Sanna-Raipe ei ole mt-potilas vaan omnipotentti teini, jolla on pikkasen liian suuret luulot itsestään.
Enkä usko, että aku on yhtä paljon liikkunut turun yöelämässä kuin samppa tai että rikulla olisi siamilainen kaksonen.
Toisille tulee täällä ilmeisesti yllätyksenä, että ne ne ovat näyttelijöitä.
vaan hahmon rakentamista.Ne ovat eri asia - tiesitkö?
Enkä usko, että aku on yhtä paljon liikkunut turun yöelämässä kuin samppa tai että rikulla olisi siamilainen kaksonen.Toisille tulee täällä ilmeisesti yllätyksenä, että ne ne ovat näyttelijöitä.
Kuinka voitte nauraa sille? Uskomatonta paskaa taas.
ja kyllä nuorisopsykiatria on näitä täynnä.
Mutta sairaudellehan ja mielensairaudelle varsinkin on helppo nauraa, silloin kun itsellä menee lujaa.
Minulla käy sääliksi.
tehdään pilkkaa. Joku esittää mielenterveysongelmaista ja se on muka hirveän hauskaa. En tajua.
ei se mitään mielenterveysongelmaista esittänyt, höhlä.
Olen kerran katsonut tuota ohjelmaa ja en hyväksy, kun pilkataan ihmisiä. Tiedän tuollaisia nuoria, jotka ovat syrjäytyneet jo yläkoulussa.
Onko jonkun mielestä ahdistuneisuus ja asosiaalisuus hyvinkin tervettä?
Sitä se on! Kun pitää olla se tukka eikä sitäkään voi leikata, mutta se on ahdistava kun on koko ajan silmillä. Ei todellakaan mikään mielenterveyspotilas! Just hyvähermoinen, itsevarma teini!
Harmi kun tippui, oli suuri suosikki! :(
No Sanna Raipe on sitte Pitkäniemen mielisairaalan söpöin potilas <3
Et. En muutenkaan ymmärrä koko putousta. Ei ole hauska ohjelma.
Ihan samalla tavalla välillä puistelin otsatukkaa silmiltä pois. En tietenkään noin useasti, mutta kumminkin ja en tietynkään, että mulla oli pakko oireita ja olisin kuulunut mielisairaalaan. En myöskään tykännyt, kun vieraat ihmiset koski. Siihen aikaan ei vielä halailu ollut suosittua. Naisen muodotkin piilotettiin löysien vaatteiden alle, koska kasvavat tissit oli nolouden aihe. Nykyäänhän ne on teinille ylpeyden aihe. Mumisin myös aika monotoonisesti.
Onneksi mua ei kuitenkaan suljettu mielisairaalaan.
Sanna-Raipe oli suosikki hahmoni, koska sain nauraa itselleni.
Itseäni nuoremmalle miehellenikin nauroin, että tulee ihan omat teinivuodet mieleen. Eikä nyt normi nuorta enempää ollut mt-ongelmia :)
Olen opettaja ja olen viimeisen 12 vuoden aikana nähnyt (aineenopettaja kun olen) tuhansia nuoria. Tuo hahmo on kyllä oikeasti ihan just sellainen ongelmainen lievästi mielenterveyspotilas. Tunnistin heti ja tuli useita hahmon tyyppisiä oikeita ihmisiä mieleeni. Niinpä minua ei naurata. Surettaa.
Huumorintajuinen kyllä olen. Se on ihan luonteeni näkyvimpiä ja leimaavampia piirteitä.
mihinkään, siksi varmaan putos kun samat jutut rupesi väsyttämään.
Ehkä se muistuttaa jotain mielenterveyspotilaita oikeassa elämässä, mutta en minäkään ole ajatellut että siinä mt-potilaille naurettais, vaan yleiselle teinimeiningille. Esim. just toi että pitää olla joku rasittava etutukka mutta sitä ei voi leikata ja sit tulee "pakkoliikkeitä" kun sitä välppää koko päivän. Ja tollanen epämukava teiniasento ja niin edelleen. Minäkin ajattelin että Sanna-RAipe on enemmän jääräpäinen ja omanarvontuntoinen kuin joku mt-potilas. Se jääräpäisyys yhdistettynä yleiseen teinikömpelyyteen saa aikaan just tollasta.
et todellakaan en edes katso putousta niin ei voi naurattaakaan.
ja kyllä Sannan oloiset tytöt oli niitä luokan kiusattuja, joista tuli syrjäytyneitä.
Oli minullakin joku mintunvihreä villapaita-look, mutta en nytkynyt ja mutissut ja kulkenut pää kyyryssä. Eikä kukaan kavereistanikaan.
Noista nytkyjistä tuli juuri niitä, jotka nykyään syö vuokrayksiöissä masislääkkeitä syrjäytyneinä ja sosiaalisesti rajoittuneina.
Ei naurattanut. Tunsin myötähäpeää näyttelijää kohtaan.
Ihan samalla tavalla välillä puistelin otsatukkaa silmiltä pois. En tietenkään noin useasti, mutta kumminkin ja en tietynkään, että mulla oli pakko oireita ja olisin kuulunut mielisairaalaan. En myöskään tykännyt, kun vieraat ihmiset koski. Siihen aikaan ei vielä halailu ollut suosittua. Naisen muodotkin piilotettiin löysien vaatteiden alle, koska kasvavat tissit oli nolouden aihe. Nykyäänhän ne on teinille ylpeyden aihe. Mumisin myös aika monotoonisesti.
Onneksi mua ei kuitenkaan suljettu mielisairaalaan.
Sanna-Raipe oli suosikki hahmoni, koska sain nauraa itselleni.
Sitä se on! Kun pitää olla se tukka eikä sitäkään voi leikata, mutta se on ahdistava kun on koko ajan silmillä. Ei todellakaan mikään mielenterveyspotilas! Just hyvähermoinen, itsevarma teini!
Harmi kun tippui, oli suuri suosikki! :(
niin on todellisuus aika hukassa.