Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plakki haisee kauhealle!!

Vierailija
09.02.2013 |

Yök! Mulla on jatkuva pelko, että suuni haisee. Olen käynyt hammaslääkärissä ja kaikki on kunnossa. Mutta pelkään pahaa hajua. Erehdyin kerran haistamaan hammaslankaa, kun olin putsannut hammasvälit ja hyi saatana mikä haju. "Toltako mun suuni haisee" elämys. Nyt ei riitä hampaiden pesu, vaan lankaan päivittäin ja välillä tuntuu ettei sekään riitä. Neuroosi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan suut hais varmaan tosi pahalle. Vai oliko ruokavalio terveempi silloin (ei niin paljon sokeria...???) että suu pysyi raikkaampana? En kyllä oikein usko siihenkään. Eiks hampaat tippunu ihmisten suusta jo kolmekymppisenä? Ehkä kaikilla lemus hengitys niin pahalle, ettei siihen kiinnitetty huomiota. Mut joo... suun hajut voi olla tosi tyrmääviä joillain... Hyi!

Vierailija
2/3 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pestä hampaasi ilman hammastahnaa, kamala maku plakista kun tahna ei ole sitä peittämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelko vaikka ei kukaan ole koskaan sitä sanonut mutta kun olen niin hien nokkainen että haistan itse kaikkien lähellä puhuvien hengityksen. Niin monella haisee paskalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme