Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokajeesustelijat

Vierailija
09.02.2013 |

Teollisesti tuotettu ruoka on teollista. Se on parasta mitä mahdollisimman halvalla pystyy saamaan, ja se sopii ravinnoksi erinomaisen hyvin. Turha jeesustella asiasta, te hyväksytte asian joka kerta kun luette hintalapusta mitä ostatte kaupasta.

Jos ei kelpaa niin ette syö tai liitytte johonkin metsästysseuraan ja hankitte ruokanne sitä kautta.

Ihme pelleilyä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisesti tuotettu ruoka on teollista. Se on parasta mitä mahdollisimman halvalla pystyy saamaan, ja se sopii ravinnoksi erinomaisen hyvin. Turha jeesustella asiasta, te hyväksytte asian joka kerta kun luette hintalapusta mitä ostatte kaupasta.

Jos ei kelpaa niin ette syö tai liitytte johonkin metsästysseuraan ja hankitte ruokanne sitä kautta.

Ihme pelleilyä...

Syö nyt ihan mitä tykkäät. Niin mäkin teen. Linssejä ja pinaattia tänään. Ei mua ahdista pätkääkään jos sä syöt äitien tekemää kebablaatikkoa.

Vierailija
2/4 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pelleilyä...

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja mäiski "mahdollisimman halpaa" einespyttistä naamaasi juuri niin paljon kuin maistuu. Mutta älä liikaa murehdi meitä, joiden vaatimustaso on ihan jossain muualla.

Vierailija
4/4 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muita vastaavia koska se on kätevää.

Mutta se nyt on kyllä kukkua että teollinen valmisruoka olisi halvempaa kuin tehdä itse! Jos ei nyt vertaa jotain valmispyttipannua sisäfileeseen vaan normaaliin itse tehtyyn pyttipannuun, niin kyllä se jälkimmäinen halvemmaksi tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi