Onko windfleecetakki tarpeellinen hankinta lapselle?
Yksi kaverini höyrysi Po.P:n windfleeceja, että pitää hommata lapsille uudet. Meillä on kolme lasta eikä meillä ole kellään ollut sellaista takkia. Pitäiskö kokeilla? Aika kalliita ovat...
Kommentit (8)
keskisuomessa ainakaan. Käyttöaika jää niin lyhyeksi. En sitten tiedä etelämmässä...
tykkäävät käyttää toppavaatteiden ja välikausivaatteiden alla kylmikkä ilmoilla.
Nyt ostin ekan windfleecen 11 vuotiaalle Stadiumin aletangosta, hinta 15 euroa. Malli ihan tyylikäs, mutta on tietysti hiukan jäykempi kuin tavisfleece. Käyttäköön keväällä vk-takkina.
Se, että vaatteen pienessä lapussa lukee pop ei tee siitä sen ihmeempää kuin tuo Stadiumin. Kolmilapsisessa perheessä noilla poppien hinnoilla tekee jo reissun Särkänniemeen ;)
Kuopuksella oli vauvana se wf-haalari, se oli kyllä kätevä kun jouduin häntä nostamaan vaunuista pois ulkona ja kanniskelemaan. Muu tuulensuojaa pitävät haalarit olis kyllä ajaneet saman asian. Esikoiselle en ostaisi, kun ei tarvitse välttämättä olla ulkona vauvan kanssa.
Jos lapset on päiväkodissa niin mä en kyllä tajua miten pärjää pelkällä fleecellä. Ellei sitten laiteta sadetakkia päälle heti kun on vettä ilmassa.
Tai sitten mä en vaan tajua jotain, mutta mielestäni takki on kätevämpi kun se pitää sekä tuulta että vähän sadettakin.
Mutta ilmankin pärjäisi, vk-takilla ja alle tarpeen mukaan laitettavilla paidoilla.
?
Pinta ei mene törkyiseksi, niinkuin fleecepintainen.
Meillä oli taaperolla windstopper-fleece lähinnä kaupassa käytäessä tms.
Nyt tarhaikäisellä on softshell, muttei oikein tykkää siitä. Softshell varmaan menis koulun ulkoliikuntatunneille, ellei sitten ole liian kuuma. Itse tykkään tuosta softshellistä lapsen kanssa ulkoillessa ja talvella lumihommissa.
eikä yhtään windfleeceä ikinä ollut. Itselläni on ollut windfleece, joka on todella kuuma esim reippaalla kävelylenkillä (hiostaa). Luulen, että lapsellekin tulee helposti kuuma se päällä.
Softshell-takki on kyllä hyvä mielestäni.
Ja voin todellakin suositella. Todella hyvä ostos ja monikäyttöinen. Jäi välikausitakki kokonaan kyllä käyttämättä...