Olen itsenäinen nainen ja pärjään ilman miestä
Kommentit (46)
Siis mitä ihmettä.. onko joku oikeasti sitä mieltä että nainen ei selviä ilman miestä, ja syy selviämättömyyteen on jossain öljynvaihdoissa ja lumitöissä?
Elin pitkään sinkkuna ja silloin hoidin ne hommat jotka pystyin ja osasin ja loput hoiti korjaaja/huoltoyhtiö/joku muu, korvausta vastaan tietysti. Nyt kun on mies niin hän kyllä tekee jotain sellaisia hommia joita en osaa, mm. vaihtaa öljyt autosta, vastaavasti minä esim. korjaan hänen vaatteensa. Jos molemmat olisimme sinkkuja, teettäisimme nämä asiat jossain muualla (tai mieheni esim. heittäisi pois rikkinäiset vaatteet korjaamisen sijaan).
Pystyn hyvin elämään ilman miestäkin mutta nyt kun minulla sellainen on niin ne asiat joihin häntä tarvitsen liittyvät aivan muuhun kuin kodinhoitoon.
Vaihdaksää öljyt itse? ja selvität missä vika, kun auto ei käynnisty? Tuutko jelppiin muakin... Myös seiniä vois vähän levyttää, lattiapintoja uusia, yksin mulla ei riitä kyllä voimat, vaikkei se muuten niin hankalaa varmaan olekaan.
Lumitöitäkään en kyllä jaksa tehdä.
ei ole kallista eikä tarvitse miettiä, mitä jäteöljyille tekee. Mutta ei se niin vaikeaa ole selvittää, missä vika on jos auto ei käynnisty. Ei siinä munia tarvita.
Miksi niin monet naiset piiloutuvat sukupuolensa taakse? "Enhän minä nyt tuollaisia voi osata!" Laiskuutta se vain on, kun ei tarvitse osata.
ei mulla ole varaa viedä huoltoon, jos mieskin osaisi ne yhdet öljyt vaihtaa.
Ja renkaiden vaihdossakin monesti loppuu voimat.
Kiva tietää, että te jotkut selvitätte itse noi käynnistysongelmatkin, kateeksi käy. Mulla kun on nyt jo muutaman vuoden ollut noita selvittämättömiä käynnistysongelmia, joille nyt ei miehetkään ole löytäneet perimmäistä syytä, vaikka ikänsä autojen kanssa värkänneitä sitä on katsonut.
Mutta okei siis, mä olen itsellinen nainen, ja jos se tänään taas jättää mut tien päälle, niin mä itse työnnän sen käyntiin sitten.
En tiedä, mun aiemmissa suhteissa tämä työnjako on toiminut, mies on hoitanut auton, ja pysynyt mielellään pois keittiöstä. Ja vaikka autoista ovat jotain tienneetkin, niin esim. tietokoneista eivät ole tajunneet mitään, joten niiden ylläpidot on sitten jääneet mulle.
ei ole kallista eikä tarvitse miettiä, mitä jäteöljyille tekee. Mutta ei se niin vaikeaa ole selvittää, missä vika on jos auto ei käynnisty. Ei siinä munia tarvita.
Miksi niin monet naiset piiloutuvat sukupuolensa taakse? "Enhän minä nyt tuollaisia voi osata!" Laiskuutta se vain on, kun ei tarvitse osata.
Kiva tietää, että te jotkut selvitätte itse noi käynnistysongelmatkin, kateeksi käy. Mulla kun on nyt jo muutaman vuoden ollut noita selvittämättömiä käynnistysongelmia, joille nyt ei miehetkään ole löytäneet perimmäistä syytä, vaikka ikänsä autojen kanssa värkänneitä sitä on katsonut.
Mutta okei siis, mä olen itsellinen nainen, ja jos se tänään taas jättää mut tien päälle, niin mä itse työnnän sen käyntiin sitten.
En tiedä, mun aiemmissa suhteissa tämä työnjako on toiminut, mies on hoitanut auton, ja pysynyt mielellään pois keittiöstä. Ja vaikka autoista ovat jotain tienneetkin, niin esim. tietokoneista eivät ole tajunneet mitään, joten niiden ylläpidot on sitten jääneet mulle.
...että saan kunnon palkkaa ja voin maksaa autoni korjauksesta ammattilaisille. Jos autoa ei saa korjattua, niin voin ostaa uuden. Ei tähän miestä tarvita. Kiitos vain :D
Ei ole siitä kyse etteikö sitä pärjäisi. Olen iso tyttö jo ja olen sen hyväksynyt, mutta...
Miksi minun pitäisi pärjätä. Miksi en saisi heittäytyä avuttoman naisen asemaan ja nauttia saamastani huomiosta.
Teillä on sitten mukava naureskella mun yhteiskuntaluokalleni, köyhyydelleni ja sairaudelleni. Ok. En arvannut, ettei tälle palstalle uskalla kirjoittaa enää edes heittoa, että tarvitsisi miestä!
Ja se on hyväksyttävää, että te tarvitsette sellaista, ilmeisesti sitten seksiin, ja taloutennehan ei tietenkään yhtään kärsisi ilman toista maksajaa. Ihan samalla tavalla ajelisitte uusilla autoilla, ja karauttaisitte huoltoon, jos on joku ongelma. Ok.
Minun tekesi aina mieli kuristaa tälläiset naiset, jotka joka käänteessä tuovat esille, kuinka kovia jätkiä ovat, kun pärjäävät ilman miestä.
Miksi pitää tehdä niin iso numero siitä, että osaa vaihtaa auton renkaat tai että on peruuttanut enemmän, kun moni mies on ajannut autoa jne...
MIKSI?!
Miksi opetella itse, jos on sen näköinen, että miehen on saanut :) tosin, jotkut eivät koskaan saa miestä ja joutuu kaikki tekee itse :[ minä nautin siitä, kun joku muu korjaa auton ja pikku sähkö ym hommat.
Miksi opetella itse, jos on sen näköinen, että miehen on saanut :) tosin, jotkut eivät koskaan saa miestä ja joutuu kaikki tekee itse :[ minä nautin siitä, kun joku muu korjaa auton ja pikku sähkö ym hommat.
Oo mikä saavutus!! Olla sen näköinen, että "saa" miehen.
Minäkin "sain" miehen, mutta olen silti opetellut itse, enkä keksi yhtään syytä, miksi en olisi opetellut. On kiva osata erilaisia asioita ja pärjätä. Ei mene sormi suuhun, vaikka mies ei olisikaan juuri saapuvilla.
Minusta on todella säälittävää ajatella, ettei tarvitse osata jotakin siksi, että on "saanut" miehen.
Minun tekesi aina mieli kuristaa tälläiset naiset, jotka joka käänteessä tuovat esille, kuinka kovia jätkiä ovat, kun pärjäävät ilman miestä.
Miksi pitää tehdä niin iso numero siitä, että osaa vaihtaa auton renkaat tai että on peruuttanut enemmän, kun moni mies on ajannut autoa jne...
MIKSI?!
että se on vastaus niille naisille, joiden mielestä pitää saada mies siksi, että mies vaihtaisi renkaat. Onhan sekin tietysti yhdenlainen perusta parisuhteelle...
Kummeksu, ihan kiva että olet onnellinen ilman miestä. Minulla on yksi ikisinkku ystävä, jonka elämään mies ei vain sovi, mies rajoittaisi sitä liikaa. Tavallaan hienoa että jollakulla työ on intohimo, eikä mikään mene sen ohitse.
Itsekin tykkäsin olla yksin jonkun aikaa, olin itsenäinen ja olen edelleen, mutta silti minulle parisuhde on tärkeä ja yksin oleminen oli vähän sellainen välivaihe. En ollut epätoivoinen, mutta takaraivossani tiesin, ettei minua ole tarkoitettu elämään yksin loppuelämääni, vaan vain siihen asti kunnes löydän sen oikean. On ihanaa kun on mies, joka on samalla ystävä ja jonka kanssa voi jakaa kaiken. Enemmän nämä lapset rajoittavat elämää, muttei se kuitenkaan harmita, heidän takiaan sitä tekee kaiken.
siihen, että heidän pitää hankkia mies vaihtamaan renkaita ja tekemään pikku korjauksia? Heittäytymään avuttomaksi ja räpsyttämään kainosti silmiään?
Minä toivon omalle tyttärelle muuta, sellaista, että tuleva parisuhde perustuu toisen kunnoitukseen ja että hyvässä parisuhteessa kummankaan ei tarvitse olla toisesta riippuvainen, vaan siinä pysytään siksi, että kumpikin HALUAA pysyä siinä. Ei siksi, että tarvitsee.
MIKSI?!
että se on vastaus niille naisille, joiden mielestä pitää saada mies siksi, että mies vaihtaisi renkaat. Onhan sekin tietysti yhdenlainen perusta parisuhteelle...
nämä mun yhteiskuntaluokkani miehet nyt vain yleensä tykkäävät puuhata niiden autojensa kanssa, ripustellen wunderbaumejaan ja karvanoppiaan.
En ymmärrä mitä vikaa siinä on, että kumpikin tekee sitä mikä kiinnostaa, ja mitä jaksaa.
Yhdessä nyt vaan pärjää paremmin, tavalla sun toisella. Varsinkin kun on tätä yhteiskuntaluokkaa.
mulla on kyllä mies, mutta ei se osaa korjata autoa tai tehdä sähköhommia. Mitä tämä kertoo ulkonäöstäni?
Mä olen itsenäinen nainen, osaan vaihtaa myös ne renkaT ja öljytkin. Ja kaikin puolin pärjään, sitä voi tosissaan pyytää apua asioihin joita ei osaa.
Sen sijaan en käsitä mihin mun itsenäisyys katosi muka miehen myötä? En mä ole suhteessa koska mun tarvitsee olla, mä olen suhteessa, koska haluan olla.
Ja niin on miehenikin.
Ei parisuhde ole ole mulle mikään, josta havittelen mahdollisimman paljon hyötyä. Parisuhde on onnen jakamista.
Mä en oikeesti tarvitse mun miestä muuhun kuin seksiin :)
Kaikki muu mitä se tekee on pelkkää plussaa. Mutta ei sekään kaikkea osaa, joten mulla on enempi korjattavaa ja osteltavaa ja aikataulujen miettimistä sen kanssa kuin yksin asuessa. En valita.
On silti kiva laittaa talon remonttia ja lumitöitä yhdessä. On kiva kun joku keittää aamulla kahvia valmiiksi. Osaisin itsekin ja luultavasti miehenikin oppisi päivittämään tietokonetta jos minä en olisi sitä tekemässä. On kiva kun on luotettava ystävä ihan kotona...
Enkä tarvitse naista!
Kävin juuri imuroimassa äitini tykönä ja tein hänelle mustikkapiirakkaa.
Masturboiminen on halvempaa, kuin parisuhde.
En osaa huoltaa autoa, mutta en tarvitse siihen naistakaan!
Saanko palkinnon?
Teetkö kaikki tarvitsemasi asiat ja tuotteet itse?
Et ole itsenäinen ja varmasti tarvitset naisia ja miehiä auttamaan!
Sitten kun asut jossain korvessa yksin omatekosessa mökissä, juomassa itse poraamasi kaivon vettä, olet itsenäinen-
Teetkö kaikki tarvitsemasi asiat ja tuotteet itse?
Et ole itsenäinen ja varmasti tarvitset naisia ja miehiä auttamaan!
Sitten kun asut jossain korvessa yksin omatekosessa mökissä, juomassa itse poraamasi kaivon vettä, olet itsenäinen-
kun ei ymmärtänyt, mistä tässä avauksessa oli kyse. Kannattaisi hakea se mies selittämään...
Siis mitä ihmettä.. onko joku oikeasti sitä mieltä että nainen ei selviä ilman miestä, ja syy selviämättömyyteen on jossain öljynvaihdoissa ja lumitöissä?
Elin pitkään sinkkuna ja silloin hoidin ne hommat jotka pystyin ja osasin ja loput hoiti korjaaja/huoltoyhtiö/joku muu, korvausta vastaan tietysti. Nyt kun on mies niin hän kyllä tekee jotain sellaisia hommia joita en osaa, mm. vaihtaa öljyt autosta, vastaavasti minä esim. korjaan hänen vaatteensa. Jos molemmat olisimme sinkkuja, teettäisimme nämä asiat jossain muualla (tai mieheni esim. heittäisi pois rikkinäiset vaatteet korjaamisen sijaan).
Pystyn hyvin elämään ilman miestäkin mutta nyt kun minulla sellainen on niin ne asiat joihin häntä tarvitsen liittyvät aivan muuhun kuin kodinhoitoon.