Olen itsenäinen nainen ja pärjään ilman miestä
Kommentit (46)
kun ei ymmärtänyt, mistä tässä avauksessa oli kyse. Kannattaisi hakea se mies selittämään...Ei siinä ole mitään väärin ymmärtämistä. Ap sanoo olevat itsenäinen ja eikä tarvitse miestä. Molemmat ovat selvästi väärin.
selittämään.
ei ole kallista eikä tarvitse miettiä, mitä jäteöljyille tekee. Mutta ei se niin vaikeaa ole selvittää, missä vika on jos auto ei käynnisty. Ei siinä munia tarvita.
Miksi niin monet naiset piiloutuvat sukupuolensa taakse? "Enhän minä nyt tuollaisia voi osata!" Laiskuutta se vain on, kun ei tarvitse osata.
ei mulla ole varaa viedä huoltoon, jos mieskin osaisi ne yhdet öljyt vaihtaa.
Ja renkaiden vaihdossakin monesti loppuu voimat.
Kiva tietää, että te jotkut selvitätte itse noi käynnistysongelmatkin, kateeksi käy. Mulla kun on nyt jo muutaman vuoden ollut noita selvittämättömiä käynnistysongelmia, joille nyt ei miehetkään ole löytäneet perimmäistä syytä, vaikka ikänsä autojen kanssa värkänneitä sitä on katsonut.
Mutta okei siis, mä olen itsellinen nainen, ja jos se tänään taas jättää mut tien päälle, niin mä itse työnnän sen käyntiin sitten.
En tiedä, mun aiemmissa suhteissa tämä työnjako on toiminut, mies on hoitanut auton, ja pysynyt mielellään pois keittiöstä. Ja vaikka autoista ovat jotain tienneetkin, niin esim. tietokoneista eivät ole tajunneet mitään, joten niiden ylläpidot on sitten jääneet mulle.
jotka hankkivat moottoriajoneuvon eikä rahaa riitä edes viemään sitä huoltoon/korjattavaksi/renkaiden vaihtoon, jos itse ei osaa tai halua tehdä niitä hommia. Ei siinä ole kysymys itsenäisyydestä vaan tyhmyydestä.
Miten muuten työnnät itse auton käyntiin? Kyllä siellä ratinkin takana pitäisi jonkun istua :DD
miestä kodin pikku remonnteihin ja auton huoltamiseen? Kyllähän nuo sujunee kaikilta.
ja selvität missä vika, kun auto ei käynnisty? Tuutko jelppiin muakin... Myös seiniä vois vähän levyttää, lattiapintoja uusia, yksin mulla ei riitä kyllä voimat, vaikkei se muuten niin hankalaa varmaan olekaan.
Lumitöitäkään en kyllä jaksa tehdä.
Ihan mikä mies vaan, isä, veli, aviomies...jalkojen välissä roikkuvat killuttimet ilmeisesti jollakin mekanismilla pätevöittävät miehet ylivoimaisesti naisia paremmiksi remontti- ja autoasioissa?
Olen itsenäinen, avioliitossa oleva nainen. Osaan ihan itse hoitaa lumityöt, lisätä autoon öljyä ja vaihtaa renkaat. Osaan myös ihan itse viedä auton tarvittaessa huoltoon ja katsastukseen, tai renkaidenvaihtoonkin, jos ei nappaa tehdä sitä itse. Asunnon pienet remonttihommat eivät minulta suju kaksisesti, mutta ylläri, eivät ne suju mieheltäni tai isältänikään.
miestä kodin pikku remonnteihin ja auton huoltamiseen? Kyllähän nuo sujunee kaikilta.
ja selvität missä vika, kun auto ei käynnisty? Tuutko jelppiin muakin... Myös seiniä vois vähän levyttää, lattiapintoja uusia, yksin mulla ei riitä kyllä voimat, vaikkei se muuten niin hankalaa varmaan olekaan.
Lumitöitäkään en kyllä jaksa tehdä.:D Mahtavaa, kun tuollaisiin juttuihin ajatellaan tarvittavan nimenomaan MIES. Ihan mikä mies vaan, isä, veli, aviomies...jalkojen välissä roikkuvat killuttimet ilmeisesti jollakin mekanismilla pätevöittävät miehet ylivoimaisesti naisia paremmiksi remontti- ja autoasioissa?
Olen itsenäinen, avioliitossa oleva nainen. Osaan ihan itse hoitaa lumityöt, lisätä autoon öljyä ja vaihtaa renkaat. Osaan myös ihan itse viedä auton tarvittaessa huoltoon ja katsastukseen, tai renkaidenvaihtoonkin, jos ei nappaa tehdä sitä itse. Asunnon pienet remonttihommat eivät minulta suju kaksisesti, mutta ylläri, eivät ne suju mieheltäni tai isältänikään.
Harmittaa niin, että tämä asennemaailma muuttuu niin hitaasti, ja eniten harmittaa, että naiset itse tekeytyvät avuttomiksi. Toivottavasti omien lasten sukupolvi jo laajemmin ymmärtää, että tuollaisissa asioissa ei tarvitse olla riippuvainen toisesta sukupuolesta eikä varsinkaan ajatella, että parisuhde on olemassa tuollaista tarkoitusta varten.
Palkka ihan ok, osa lapsista asuu vielä kotona ja etäsuhteessa/seksisuhteessa elelen. Takana vaikea avioliitto, joten nyt nautin itsenäisyydestäni ja siitä, että en tarvitse miestä 24/7 elämääni pärjätäkseni. Pikkuremontit laminaatin laittoineen onnistuu, autonhuolto tutulla korjaamolla sopuhintaan, lumityöt osaan tehdä itsekkin ym... ihanat ystävät, myös miespuolisia joilta tarvittaessa saan apua. Mies? ihana sellainen, välimatkan ja vuorotöidemme vuoksi näemme harvemmin, mutta sitäkin intohimoisemmin. Olenko onnellinen? Kyllä olen :)
Ei siinä ole mitään väärin ymmärtämistä. Ap sanoo olevat itsenäinen ja eikä tarvitse miestä. Molemmat ovat selvästi väärin.