Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy imettämisestä ja seksistä

Vierailija
08.02.2013 |

Meidät jannut kyllä nyt otetaan mukaan synnytykseen. Taitaa olla vielä(kin) oikein muotia.

Mutta sitten naperon kotiin tulon jälkeen arki alkaa.

Napero on toki tosi rakas ja isä kyllä ihan sekaisin - onnesta ja onellinen!

Valvon, vaipat vaihtoon menee ja muukin neuvolassa kerrottu hoituu kaiketi hyvin?

Mutta Nainen ei. Olen kuulemma mustis, jos haluan hyväillä tai imeä ennen niin tykättyjä rintojaan. Täysi pervo olen, kun haluan maistaa, miltä maito maistuu (itse kun en oikein muista, miltä se maistui...)

On kuin olisin nyt esikoisen synnyttyä perheessä tehtäväni tehnyt? Ei minua kai nyt sitten tarvita ennen seuraavaa, kuin rutiineihin.

Harmi vaan: se ei riitä minulle! Tekisi kovasti mieli olla vaimon kanssa silleen. Mutta eipä tuo käy, kun aina on muuta. Onneksi päätänsä ei särje.

MUTTA Kysymys viimein: Onko isukilta aivan ehdottomasti kielletty naisensa imetysmaidon maistaminen? (Ja lähes kaikki imetysaikainen seksikin siinä ohessa?

- Imettään en pysty, ihmettelemään kylläkin kai -

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tarpeet aina ensin eli isi saa maistaa nisää sit, kun sikiö on ensin imenyt kupunsa täyteen. Pillua mä ainakin annan ihan samaan malliin kuin ennen synnytystäkin.

Vierailija
2/7 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA Kysymys viimein: Onko isukilta aivan ehdottomasti kielletty naisensa imetysmaidon maistaminen? (Ja lähes kaikki imetysaikainen seksikin siinä ohessa?

-

Riippuu sun puolisosta onko se kiellettyä vai ei. Sehän on kiellettyä tyrkätä kakara nurkkaan ja imeä itse se skidin maito. Nainen on tehnyt melkoisen urakan. joten yritä jaksaa venailla. Olen itse samassa tilanteessa. Vaimo kyllä haluais mutta ei kykene. Uskon, että ajallaan se sieltä tulee. Mihinkä tässä nyt kiire on kun vaan saa kassit tyhjäksi :)

Relax bro.

M~30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin maistoin maitoa lasten syntymien jälkeen. Vaimo antoi siihen luvan. En kylläkään jättänyt vauvaa nälkäiseksi, vaan maistoin sitten, kun vauva oli ensin imenyt. Imetysaikana vaimo ei tosin pitänyt rintojen hyväilystä seksin yhteydessä, koska tuli mieleen vain imevä vauva, eikä vauva ole kaikkein paras seksihalujen sytyttäjä (ainakaan meillä, toivottavasti ei muillakaan). Imetysajan jälkeen rintojen hyväily maistui taas vaimollekin samoin kuin ennenkin.

Vierailija
4/7 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvin seksuaalinen ihminen, mutta en voinut synnytyksen jälkeen sietää tisseihin koskemista, enkä seksiehdotuksia. Yleensä meillä on niin päin että minä ehdottelen miehelle seksiä, mutta synnytyksestä toipuminen kestää oikeasti todella kauan, minulla 2-3 kk, jonka aikana en voinut ajatellakaan seksiä.

Kyllä se seksielämä palautuu ennalleen, tai vain paranee, odottele ihan rauhassa. Lapsivuodeaika on vain hetkellinen, se ei kestä loputtomiin.

Isän tehtävänä on pitää perhe kasassa, eikä olla yksi kiukuttelevista lapsista lapsien seassa. Ole aikuinen ja ota vastuusi. sinun aikasi tulee myöhemmin.

Vierailija
5/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä yli 6 vuotta. Seksiä harrastettiin kyllä 4 viikkoa synnytyksestä. Ja se seksielämä, se ei palaudu ennalleen.

synnytyksestä toipuminen kestää oikeasti todella kauan, minulla 2-3 kk, jonka aikana en voinut ajatellakaan seksiä.

Kyllä se seksielämä palautuu ennalleen, tai vain paranee, odottele ihan rauhassa.

Vierailija
6/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä yli 6 vuotta. Seksiä harrastettiin kyllä 4 viikkoa synnytyksestä. Ja se seksielämä, se ei palaudu ennalleen.

synnytyksestä toipuminen kestää oikeasti todella kauan, minulla 2-3 kk, jonka aikana en voinut ajatellakaan seksiä.

Kyllä se seksielämä palautuu ennalleen, tai vain paranee, odottele ihan rauhassa.

Kaikki kehittyy, myös seksielämä. Ei voi olettaa että 40v seksielämä olisi samanlaista kuin mitä se oli 20 vuotiaana. Synnytys voi naisella herkistää paikkoja, ja seksi parantua. Miksi sen pitäisi olla samanlaista kuin teininä? Eikö se nyt parempaan päin mene kuitenkin?

Vierailija
7/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuorikko ainakin sanoo, että vauvan imeminen saa seksihalut heräämään. Lieneekö sitten poikkeus.