Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumppaatko koskaan kotona yksin, ilman mitään soutulaitteita tai muita apuvälineitä?

Vierailija
08.02.2013 |

Miten?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

dvd:itä. Eli niiden tahdissa. Apuvälineinä mulla on kylläkin käsipainot, mutta vedellä täytetyt limsapullot korvaavat ne mainiosti.

Vierailija
2/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on fysioterapeutin vuonna 1 tai 2 selkäongelmien ehkäisemiseksi tekemä puolen tunnin jumppasarja, jonka teen noin periaatteessa joka aamu. Siihen ei kuulu mitään lisävälineitä. Joskus täydentelen sitä jollain painoilla tai kuminauhajutuilla ja tasapainolaudalla tai vaihdan joitain osia lähinnä pitkiin venytyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole mikään sali-ihminen.

Teen vatsalihaksia, kyykkyjä, askelkyykkyjä, nousuja esim. tuolille/penkille. Nämä yleensä ulkolenkin jälkeen.

Sitten jos käytän jotain apuja on käsipainot, hyppynaru, kahvakuula. Kotona on myös crostrainer.

Vierailija
4/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden tahtiin tai sitten vaan tanssin puoli tuntia tai tunnin itekseni. Hikilentää ja sielu nauttii.

Vierailija
5/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Callaneticsiä. Tehokasta ja helppoa, tosin vähän tylsää.

Inhoan kaikenlaisia ryhmäliikuntajuttuja. Ja kun jumppaa kotona saa kuunnella sellaista musiikkia kuin haluaa eikä mitään kamalaa jytkettä, vaatteilla ei ole mitään väliä, saa jumpata silloin kun itselle parhaiten sopii ja mennä sitten vaikka suoraa saunaan. Niin ja kotijumppa on ilmaista!

Vierailija
6/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

dvd:itä. Eli niiden tahdissa. Apuvälineinä mulla on kylläkin puolen litran vesip.kuminauha ym,Tuleeko jumpattua yksin?Pinnaat niinku minäkin.

Vierailija
7/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jumppaan kotona useinkin itsekseni ja ihan ilman mitään välineitä. Olen aikoinani käynyt erilaisissa jumpissa sen verran paljon, että liikkeitä on kyllä muistissa yllin kyllin. Ja kun ei aina ole aikaa mihinkään lähteä, niin mikäs sen kätevämpää kun viettää itsekseen vaikkapa puolen tunnin jumppasessio lasten mentyä nukkumaan. Teen etenkin keskivartaloa (vatsoja ja selkää eri liikkein), mutta toki myös muutakin.

Vierailija
8/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muutenkin käyn, mutta kerta viikossa ei riitä.

Vierailija
9/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily Kellyn kirjan ohjeiden mukaan. Olen tämän omatoimijumpan avulla päässyt kokonaan selkä- ja niskakivuista ja varsinkin hartialinja on myös ihan silminnähden muotoutunut paremman näköiseksi, ja vatsa litistynyt.

Vierailija
10/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihaksia tai punnerruksia lähinnä. Leukojakin vedän, mutta siihen on tanko. Kesällä käytän pihalla pyykkitelinettä, lasketaanko se apuvälineeksi? ;)

Vierailija
11/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä, kun ei ole mitään ohjattuja tunteja 50 km säteellä, useamminkin.

Mulla on useampia jumppaohjelmia, ihan lehdistä otettuja. Sellaisiakin monta, joissa ei ole mitään kummempia välineitä.

Meressä teen myös vesijumpppaa. Siis kesällä.

Ja sitten on pieniä apuvälineitä: hyppynaru, jumppakuminauhat, käsipainot, jumppapallo.

Vierailija
12/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niillä jumppaliikkeillä ole mitään hienoja nimiä. Kunhan nyt vähän hengästyy ja rasittaa itseään.

Vierailija
13/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjastosta lainattujen dvd- tahdissa. On mulla pari omaakin dvd:tä, mutta ne alkaa jo kyllästyttämään.

Apuvälineitäkin mulla on käsipainot, sellainen leveä jumppakuminauhavastus (mikä lie nimeltään) ja 20 kg tenava joka rakastaa nostelua ja heittelyä, mutta ei mitään isompaa laitetta.

Vierailija
14/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kätevä ja kovassa käytössä.

Vierailija
15/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellasia jumppa dvd:tä. Niitä tulee käytettyä suht usein.

Vierailija
16/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi alle 10 euroa Anttilassa taannoin.

Kirjastosta voi käydä lainaamassa kirjoja, joissa jumppaohjeita. Ja kirjakaupasta löytää myös. Ja melkein joka lehdessä on yleensä joku jumppaohjeaukeama.

Vierailija
17/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kuntokeskuksessa ryhmätunneilla/ salilla kuutena päivänä viikossa mutta venyttelen kyllä kotona joka ilta.

Vierailija
18/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lämmittely ennen lenkkiä. Mutta se on kaiketi apuväline?

Jumppaan kyllä ihan perusjuttuja. Sohvalla voi tehdä dippejä. Onko sihva siis apuväline myös? :D

Venyttelen päivittäin.

Vierailija
19/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin niitä aikanaan äänittelin ja ovat hyviä.

Vierailija
20/21 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyykkyjä (yleensä askelkyykkyjä) ja punnerruksia, erilaisia vatsalihasliikkeita ja treenaan pohkeita ihan vaan nousemalla varpaankärjille seisomaan ja takaisin alas. Kolmen lapsen äitinä ei vaan aina pääse kotoa pois, ja ilman painojakin tehty lihaskuntotreeni on ihan tehokasta.

Lopuksi sitten venyttelen. Ai niin, "supermies" on myös hyvä selkälihasliike.