Onks tää joku Muru joka vilauttelee?
Service Temporarily Down ?
Mä luulen, että Serlokit ja pollarit etsii täältä jotain Murua, mut Muru leikkii niiden kaa piilosta niinku toi Kailakoski tai mikä sen nimi oli.
Varmaan moni haluaisi vangita Murun ja laittaa sen lukkojen taakse kun se puhuu niin paljo palstoilla ja niin.
Kukaan ei oo nähnyt sen naamaa, se on niin karmean näköinen, pitkä nenä ja finnejä. Hyi. Ja täällä kaikki esittää sitä niin kuin se olisi joku omenankukkatuoksuinen 17 vee, tyttö kauneimmillaan, mutta totuus on karsea varsinkin valheessa eläminen.
Täällä sitten ylläpito ja muut jaagaavat sitä ja sulkevat koko saitin kun se on taas aiheuttanut jonkun tukkeuman. Moni av-muija luulee näes, että se on se "toinen nainen" jonka kanssa äijänsä häärää. Sit ne luulee, että niillä on salaiset treffit av-llä ja ne puhuu jotain salakieltä. Siis av-muijat tunkee itseään joukolla tänne ja siitä sitten tukkeuma syntyy. Eiks toi nyt ole aika sama juttu kun se, että server down tai mitä se nyt oli...
Kait ymmärsitte tän... eks ole ihan yksinkertaista... enkä mä yritä yhtään matkia sitä Murua...
Vihervamppi ja tuskanparahdus.