Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jämät jäivät Casa-blogiin, nyt mainostetaan jo kopioiden ostamistakin

Vierailija
07.02.2013 |

http://sisustusunelmia.casablogit.fi/lue/2013/02/tuoli-haaveilua

voi elämän kevät tota portaalia.

Ei makseta palkkoja, vai mikä suuri asia oli kun valtaosa bloggaajista lähti pois ja nyt sallitaan postaus verkkokaupasta joka myy kopioita.

Alhaalle on taso mennyt !

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa aitoon, niin miksi ostaa kopio? Hankkii sitten jotain aitoa halvemmalla. Vaikka kirpparilta ja kunnostaa. Kopiothan viestittävät että hei, mulla ei ole varaa, eikä oikein tajuakaan mistään, mutta kun muilla on niin nyt on mullakin.

Vierailija
22/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista casa ja okv ketjuista. Ihan vaan tiedoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nettipoliisi tekee asialle?

Vierailija
24/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätä materiaalia on aika paljon. Oletteko ajatelleet että näitä ketjuja ei ole suljettu sen vuoksi että keräävät materiaalia? Antakaa siis näppiksen sauhuta vaan, kohta voi tulla koppalakki oven taa.

Vierailija
25/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätä materiaalia on aika paljon. Oletteko ajatelleet että näitä ketjuja ei ole suljettu sen vuoksi että keräävät materiaalia? Antakaa siis näppiksen sauhuta vaan, kohta voi tulla koppalakki oven taa.

Katsoppas ajankuluksesi sieltä poliisit.fi sivuilta vähän tarkemmin, kuinka kiusaamisasioissa toimivat

http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/3435BBB50CA8ABB9C….

Vierailija
26/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin joskus haastattelun juuri tätä brittiläisen kopiofirman pyörittäjästä. Hän sanoi, että on ihmisiä jotka arvostavat hyvää suunnittelua, mutta joilla ei ole varaa edes niihin käytettyihin aitoihin yksilöihin. Hänen mielestään designin ei tarvitse olla vain varakkaiden yksinoikeus, ja että firma kuulemma pyrkii pitämään yllä myös hyvää laatua kopioissaan eikä tee mitä tahansa rimpulaversioita.

Itse tykkään esim. tästä

http://www.allmodern.com/Knoll-%AE-Florence-Upholstered-Bench-2530Y3C-K…

mutta hinta on aika suolainen, reilu 2600 e. Olen yrittänyt säästää tuota varten, mutta välillä mietin olisiko sittenkin järkevämpää ostaa vaan halvempi kopioversio. Onhan noissa design-kalusteissa tosi paljon ns. nimilisää, ja etenkin vanhemmista klassikoista on jo tahkottu niin paljon rahaa että ei tuntuisi siltä että vie leivän suunnittelijan suusta jos ostaa kopion.

Jos ei ole varaa aitoon, niin miksi ostaa kopio? Hankkii sitten jotain aitoa halvemmalla. Vaikka kirpparilta ja kunnostaa. Kopiothan viestittävät että hei, mulla ei ole varaa, eikä oikein tajuakaan mistään, mutta kun muilla on niin nyt on mullakin.

Vierailija
27/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi saa poistetun materiaalinkin haltuunsa kyllä, otaksuisin.

Ei kai esim. tässä ketjussa mitään rikollista ole. Huonoja sanavalintoja parissa viestissä kylläkin.

Vierailija
28/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai esim. tässä ketjussa mitään rikollista ole. Huonoja sanavalintoja parissa viestissä kylläkin.

Että viestissä 17 syytellään tunnistettavaa henkilöä kyllä valehtelusta.

No truth is out there.

Vierailija
29/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä esitä ne että olisivat aitoja. Veken kaluste (suomalainen nettikauppa) myy kopioita myös, mm..Barcelona maksaa 600 euroa.

Ja Vastarintaman M, yksi kysymys sulle: Mitähän rakkaat bloggaajakaverisi Rintsikan Oona ja Petteri tykkää kun haukut kopioita? Heillä on Barcelona-tuolin kopio omassa olohuoneessa nimittäin. Vai kuuluuko nekin jämäblogeihin sinun mielestäsi kun eivät syöksyneet kanssasi ulos casasta samalla oven avauksella? Kannattaa joskus miettiä mitä suustaan päästää ja vaikka oletkin katkeroitunut niin yritä nyt hyvä ihminen käyttäytyä kuin aikuinen ja jatkaa elämää. Sama koskee näitä muitakin valittajia kuten Casa Blanco ja Image.

Hei vaan te kaikki positiiviset ja vilpittömät, ihanat Vauvalaiset!

Ei ole tavatonta että ihmiset vaihtavat työpaikkaa tai vaikka kuntosalia, mikäli ilmapiiri siellä on yksinkertaisesti niin huono, ettei siitä aiheudu muutakuin pahaa mieltä ja huonoa oloa. Blogiportaali ei ole poikkeus.

Viestissäsi sanot minua valittajaksi, jonka tulisi käyttäytyä kuin aikuinen ihminen ja jatkaa elämäänsä. Missä olen valittanut? Tässä postauksessaniko

http://casablancos.blogspot.fi/2013/01/4-olettekin-ehka-jo-huomanneet-e…,

missä kerron muutostani koska kaikki ilo bloggaamiseen on kadonnut? En edes julkistanut blogissani sitä, että minunkin blogitekstejäni käytiin kahteen otteeseen muokkaamassa minulta salaa, sellaisen henkilön nimellä jonka todella piti olla vain rivibloggaaja, kuten kaikille on blogissaan vakuutellut. Ja että kyseessä oli hänen miehensä tekemä erehdys, joka hupsheijaa sattui moneen otteeseen ja useaan blogiin. Aikamoinen "erehdys".

Aikuismaista on puuttua oikeusrikkomuksiin, eikä alistua kynnysmatoksi. Aikuismaista olisi myös myöntää virheensä eikä piilottaa yhden valheen jälkiä uudella, varsinkin kun kuvatodiste puhuu puolestaan. Tuo tekstieni luvaton ronkkiminen oli vain viimeinen naula arkkuun, päätös lähdöstä ja siihen johtaneet syyt tapahtuivat jo aikaa sitten, eikä minulla ole tarvetta ruotia niitä julkisesti missään keskustelupalstoilla.

Ja mitä tulee elämän jatkamiseen, niin ei huolta; blogini muutti aihepiiriltään sille sopivampaan osoitteeseen Indiedays Inspirationiin ja vielä tärkeämpää: bloggaus on minulle edelleen vain harrastus, kyllä se elämä löytyy ihan muualta ja jatkaa kulkuaan kuten tähänkin asti :)

Joten jatkakaa tekin elämäänne, tai hankkikaa sille nyt ihmeessä hiukan tähdellisempää sisältöä kuin vauva-palstalla CASAn ruotiminen ;)

-Casa b l a n c o

Vierailija
30/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tulla tänne koskaan antamaan vastineita, mutta nyt kun tulit niin on pari kysymystä.

Miten ihmeessä ehdit edes niin stressaantumaan kun olit portaalissa vain vähän aikaa, noin kuukauden? Postauksessasi on ollut mainintoja kuten "No more stress" joten ihmettelen vaan suuresti. Ja olen lukenut aktiivisesti aika monen casalaisen blogia joissa olet ollut kommentoimassa ja tukemassa ystäviäsi. Onko sinua kohtaan toimittu väärin vai ystävääsi ja sen vuoksi olet osallistunut myös sanasotaan?

Älä loukkaannu uteluistani, mutta kiinnostaa vaan tietää mikä sinun suhteesi oli syy lähtemiselle.

Vierailija
31/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoitit että muutit aihepiiriltään sopivampaan paikkaan? Etkö siis tahdo kirjoitella sisustuksesta mutta silti lähdit kuitenkin casablogeihin mukaan?

Vierailija
32/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kysyn nyt sitten kun muutkin kun te irtisanoutuneet näemmä kirjoittelette täällä kaikki. Olen seurannut teitä ja kirjoituksianne jo pitkään ja huomannut että sinäkin olet mm. Facebookissa ja kommenteissa haukkunut portaalia. Oletko sitä mieltä että jämät jäi ja te parhaat olitte viisaita ja tajusitte lähteä?

Vierailija
33/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ketju poistetaan ei siihen voi kirjoittaa lisää. Usko pois, nämä kirjoittelut ei jää unholaan.

Vierailija
34/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös irtisanoutumisen jälkeen. Näissä ketjuissa on paljon sellaista asiaa jotka ovat voineet tulla vain asianomaisten kertomina. Jos eivät ole itse kirjoittaneet niin aikakin ovat kertoneet eteenpäin ja sekin on ihan samanlainen rike. Olisi kannattunut olla hiljaa ja selvittää erimielisyydet henkilökohtaisesti. Portaalia enemmän nämä haukkuvat kyllä okv Miiaa ja sitä en ymmärrä enkä hyväksy.

Vierailija
35/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa on paljon sellaista asiaa jotka ovat voineet tulla vain asianomaisten kertomina. Jos eivät ole itse kirjoittaneet niin aikakin ovat kertoneet eteenpäin ja sekin on ihan samanlainen rike.

Vierailija
36/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tulla tänne koskaan antamaan vastineita, mutta nyt kun tulit niin on pari kysymystä.

Miten ihmeessä ehdit edes niin stressaantumaan kun olit portaalissa vain vähän aikaa, noin kuukauden? Postauksessasi on ollut mainintoja kuten "No more stress" joten ihmettelen vaan suuresti. Ja olen lukenut aktiivisesti aika monen casalaisen blogia joissa olet ollut kommentoimassa ja tukemassa ystäviäsi. Onko sinua kohtaan toimittu väärin vai ystävääsi ja sen vuoksi olet osallistunut myös sanasotaan?

Älä loukkaannu uteluistani, mutta kiinnostaa vaan tietää mikä sinun suhteesi oli syy lähtemiselle.

Kaikkea ei mitata kannattavuudessa, ei varsinkaan julkiseen valittajaksi- nimittelyyn vastaamista. Enkä ole kirjoittanut postausta "No more stress". Mutta anyhow, uskoisin että työpaikallasi tai harrastuspiireissäsi jo muutama kuukausi riittäisi siihen että ottaisit hatkat, jos meno olisi tarpeeksi stressaavaa. Varsinkaan tällaisessa asiassa, jonka on tarkoitus tuoda vain iloa elämään ja olla kiva harrastus, en näe järkeä hakata päätäni seinään. Jos suhtautuisin bloggaamiseen kylmästi tulonhankkimismielessä ja elinkeinona, kestäsin ehkä enemmän kaikkea sen mukana tulevaa paskaa.

Luonnollisesti tiedän mitä kulisseissa on tapahtunut, joten tuen blogikollegojani. Sanasotaan osallistuminen on siis sitä että olen ollut iloinen heidän puolestaan kun heille tapahtuu hyviä asioita? Siinä tapauksessa olen mukana aika monessa sanasodassa :)

Vierailija
37/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meni Indiedayssin Inspirationiin jota jo blogissaan ehti haukkumaankin.

Onko jollain laittaa linkkiä tähän Inspirationin haukkumiseen vai onko tämäkin vain yritys mustamaalata?

Vierailija
38/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meni Indiedayssin Inspirationiin jota jo blogissaan ehti haukkumaankin.

Onko jollain laittaa linkkiä tähän Inspirationin haukkumiseen vai onko tämäkin vain yritys mustamaalata?

Kirjoitettu 12.1.2013

"Olisi ihan mahtavuutta jos kerkeäisitte jeesaamaan. Ja jos jollain oli mielessä se ID Inspis, niin älkää edes ehdottako, mä en ole vielä ihan lämmennyt sille..."

http://www.imageblackwhite.com/2013/01/vinkkaa-blogi.html

Mieli lämpeni aika nopeaan.

Vierailija
39/39 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa haukuta lainkaan. Todetaan että ei ole ihan vielä lämmennyt. Mitä haukkumista siinä on?