Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen ylpeä 18v tyttärestäni, pääsi taas ulkomaille työharjoitteluun.

Vierailija
07.02.2013 |

Olen toki ylpeä nuorimmistakin, mutta he eivät ole vielä edes koulussa.

Tytär on paljon järkevämpi kuin minä aikoinani, ja kunnianhimoa opiskella enemmän, uskallusta lähteä ulkomaille.

Jotain on tullut tehtyä kai sitten oikeinkin kasvatuksessa, vaikka on välillä tuntunut että olen ihan paska ihminen/äiti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä pääsee vaan kerran koko aikana, edellisvuonna oli jo Latviassa.

ap

Vierailija
2/9 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä jo todettiin, oikeastaan kaikki pääsevät työharjoitteluun ulkomaille jos vain jaksavat nähdä sen vaivan hakemuksien ja lomakkeiden kanssa. Että ei tuo pääseminen nyt ihan oikea termi ole eikä asialla voi kerskua.

Hienoa tosin, että tyttösi uskaltaa lähteä yksin ulkomaille! Itsekin muutin vuodeksi töihin 19-vuotiaana, enkä tippaakaan ole katunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä nyt repeä. Kyllä sinne pääsee kuka vaan nykyään, jos on vähänkään järkevästi käyttäytyvä ihminen.

Vierailija
4/9 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se oli näihin päiviin asti epävarmaa pääseekö hän sinne, ja jännitti asiaa kovasti, pitkään. Ei kaikki luokkakaverit ole päässeet mihinkään vaikka ovat hakeneet, vain pari kolme. Ehkä muualla sitten on nykyään niin että stipendejä on jakaa kaikille halukkaille.

Ei se kuitenkaan vie iloa siitä että tyttäreni pääsee ulkomaille, kun hän sitä on niin kovasti aina halunnut. Minulla kun ei ole varaa hänelle kustantaa edes laivamatkaa viroon, kun junaliput etelään maksaa jo niin paljon.

Vierailija
5/9 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se oli näihin päiviin asti epävarmaa pääseekö hän sinne, ja jännitti asiaa kovasti, pitkään. Ei kaikki luokkakaverit ole päässeet mihinkään vaikka ovat hakeneet, vain pari kolme. Ehkä muualla sitten on nykyään niin että stipendejä on jakaa kaikille halukkaille.

Ei se kuitenkaan vie iloa siitä että tyttäreni pääsee ulkomaille, kun hän sitä on niin kovasti aina halunnut. Minulla kun ei ole varaa hänelle kustantaa edes laivamatkaa viroon, kun junaliput etelään maksaa jo niin paljon.

ap

Vierailija
6/9 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan siitä iloita!

Vierailija
7/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki että varmenne ei kelpaa, niin laitoin toisenkin kerran, kaipa se ekakin sitten kuitenkin kelpasi :)

Vierailija
8/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sinulle hienosta tyttärestäsi, saat olla ylpeä hänestä ja onnellinen puolestaan.:)

Vierailija
9/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tosin käytät sanaa pääsi?

Ainakaan meidän koulussa ei vaadita mitään siihen et menee, kohtuullinen peruskielitaito joka nyt on 90% nuorista nykyään riittää. Käytännössä päässy kaikki täysikäset halukkaat ulkomaanharjotteluun...