Kuinka vanhaksi ehti kaveripiirisi viimeinen neitsyt?
Kommentit (59)
Minä olin kaveripiirieni "viimeinen mohikaani", poikuudesta pääsin eroon vasta 34v. Eikä ole kyllä vieläkään takana yhtään "normaalia" seurustelusuhdetta, mutta mukavia seksikokemuksia on kyllä karttunut useammaltakin naiselta. 41v m
41-vuotias ja tietääkseni edelleen neitsyt.
Kaikki kaverit ovat vieläkin elossa. Heidän neitsyydenmenetysikäänsä en tosin tiedä. Emme puhu sellaisista asioista. Minulle ei kuulu pätkääkään, milloin kukakin on muhinointinsa aloittanut.
Hän on nyt 48-v , tosin miehen yksi sukulainen jo yli 80.
On ihan laidasta laitaan ikähaitaria. Uskovaisuus :) Itse 24 v kun menin naimisiin :)
Ei ole kuule hajuakaan. Mä olin ensimmäinen, 16-vuotias, ja olin jo 13-vuotiaasta asti halunnut eroon neitsyydestä, mutta kun ei ketään poika ollut kiinnostunut. Sitten 16-vuotiaana menetin neitsyyden samana iltana, kun aloin seurustelemaan. Nyt mietin vaan,,että mikä helvetin kiire mulla oli! Mutta kyllä kaikki menetti neitsyytensä kaveriporukastani siinä 16-18-vuotiaina.
Olen aseksuaali, enkä ole koskaan edes ihastunut, joten en menetä neitsyyttäni koskaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:45"]
Minä, olin 20-vuotias. En vain löytänyt sellaista miestä, jonka kanssa olisin halunnut harrastaa seksiä. Kyse ei ollut uskonnosta tai parisuhteesta, koska viimein sopivan miehen löydyttyä emme alkaneet seurustella. Tapailimme, mutta se ei koskaan siitä sen vakavammaksi mennyt. Ei kaduta ollenkaan, mukava kokemus :)
[/quote] Tämä kertomus on aivan kuten omani!
46-vuotta ja uskoisin, että hänellä jatkuu kuolemaan saakka.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2013 klo 19:17"]
Miten ihmeessä te tiedätte kaveripiirinne seksiasiat noin tarkkaan?? En minä ole ikinä kysynyt, eivätkä ole oma-aloitteisesti kertoneet.
[/quote]
Mulla sama.
20v olin just täyttänyt ja nykyisen aviomieheni kanssa :)
Oon aika ylpeä itsestäni! :)
Minä. Ikä riippuu siitä milloin kuolen :). Ei kiinnosta.
Paras ystäväni on vieläkin 32-vuotias
Eiköhän se viimeistään ensi vuonna täytä 33.
En ny ihan varmaks muista koska se oli, mut olisko kaverini ollut 21. Tai 22, en muista tarkkaan. Ja miks ei ollu aiemmin. Ei ollut vissiin päässyt niin lähelle ketään miestä, tai ainakaan sellasta jonka ite olis huolinu. Ei siis ollut oikeastaan ollenkaan miehistä kokemusta ja hänellä oli kova tarve päästä neitsyydestä eroon. Yhden illan juttuhan se sitten oli. Mutta no, tiedän ettei ole ainoaksi kokemukseksi jäänyt.
ja varmaan kaveriporukkani viimeinen. Olisi se mennyt aikaisemminkin, mutta säästelin itseäni ensimmäiseen vakavaan suhteeseen.
Joksus nuorempana jaksoin pohtia asiaa, sitten kasvoin aikuiseksi. Nykyään ei voisi enempää kiinnostaa, kuka on menettänyt neitsyytensä ja missä iässä. Mutta mä olenkin sinut seksuaalisuuteni kanssa ja aikuinen :D
Plus, nykyisen tiedon valossa (mitä aikaisemmin aloittaa aktiivisen seksielämän, sitä todennäköisempi on kohdunkaulansyöpä) olen kyllä ihan tyytyväinen valintaani.
Puhelias tyyppi ja hauskaa seuraa, mutta naisten iskemisessä onneton kuin kala kuivalla maalla.
Up