Kuinka vanhaksi ehti kaveripiirisi viimeinen neitsyt?
Kommentit (59)
18-vuotiaana.
avioliittoon. Mutta en sitten viitsinytkään:D
joku voi pitää housunsa jalassa :)
On muutenkin hyvin jyrkkä mielipiteissään ja moraalin asioissa. On kahden lapsen äiti (10kk ja 2,5v). :)
Ehkä hänkin lähipäivänä "antautuu" miehelleen
joku voi pitää housunsa jalassa :)
On muutenkin hyvin jyrkkä mielipiteissään ja moraalin asioissa. On kahden lapsen äiti (10kk ja 2,5v). :)Ehkä hänkin lähipäivänä "antautuu" miehelleen
kaksi pääsi 17-vuotiaaksi. Toinen oli kiltti tyttö, toisella oli huono itsetunto.
Miten voi olla neitsyt ja kahden lapsen äiti? Onko lapset adoptoituja vai miehen entisestä liitosta?
on aseksuaali. Menee varmaan hautaan neitsyenä. Sitä ei voisi vähempää kiinnostaa.
ja melko varma neitsyt, ihan täyttä varmuutta ei kuitenkaan ole.
27 ja on neitsyt edelleen (tietääkseni)
Niin arka ja rajoittunut sosiaalisilta taidoiltaan, ettei saanut naista aiemmin. Nykyään kahden tai kolmen lapsen isä!
26-vuotiaana. Ei kai syynä muu kuin se etten halunnut mitään yhdenillan suhteita ja ensimmäinen varteenotettava kumppani löytyi vasta tuolloin.
Hän olisi varmaankin vieläkin neitsyt jos kerran joku humalainen nainen ei olisi puoliväkisin maannut hänen kanssaan :D Oli tuolloin joku 3-kymppinen.
Oma mieheni menetti poikuutensa kanssani ollessaan 27-vuotias. Todellinen it-nörtti joka oli seurustellu aiemmin yhden naisen kanssa, joka oli muslimi.
Naispuolisista ystävistäni en edes tiedä... olisikohan 20-vuotiaana eräs ystäväni joka tapasi elämänsä miehen. Ei kai ollut kiinnostunut harrastamaan irtosuhteita.
Miten ihmeessä te tiedätte kaveripiirinne seksiasiat noin tarkkaan?? En minä ole ikinä kysynyt, eivätkä ole oma-aloitteisesti kertoneet.
17-vuotiaana. Olinhan mä jo monta vuotta juossut epätoivoisesti poikien perässä, ja tyrkyttänytkin välillä itseäni päästäkseni neitsyydestä eroon.
Mutta mä en kelvannut kellekään, vähintään viime senteillä pistivät pakin päälle.
Hah kun tuota ajatteleekin. Mä taidan olla Suomen vastenmielisin nainen.
En tiedä, kai noita yliopistolla voi olla paljonkin?
Veikkaan että se olin minä, ja taisin olla 20-v. Teininä olin seurakuntanuori ja uskoin että tosirakkaus odottaa, mutta ne ajatukset unohtuivat sitten yliopistolla vähitellen, onneksi.
Olin 24-vuotias, kuten mieskin.
En koskaan ymmärtänyt ystäviäni, jotka makasivat kenenlie tuntemattoman kanssa, jotteivat olisi enää neitsyitä. Likaista ja vastenmielistä.
Uskovaisia on melkein 30-vuotiaitakin. Siinä se syykin tuli.
18-vuotiaana.