Tutkitusti vain 8 %:lla naisista on tiimalasivartalo
ja tuohan on miesten mielestä naisella halutuin vartalomalli ja ihannevartalo, ja nimenomaan hoikassa normaalipainoisessa vartalossa. Tuostahan oli jonkun aikaa sitten tehty ihan tutkimuskin. Linkkiä en jaksa ruveta nyt etsimään, mutta kyllä se tarvittaessa löytyy.
Kuuluuko tuttavapiiriisi minkä verran näitä harvinaisuuksia tai oletko itse tiimalasivartaloinen?
Kommentit (34)
Se o hyvä että on tommosia tutkimuksia tehty niin laiskat ja joilla ei päänuppi kestä vartalon muokkaamista saavat piiloutua sen taakse.
Minulla on aina ollut tiimalasi vartalo. nuorena todella hoikka, nykyisin neljän lapsen synnyttäneenä lähempänä normaalivartaloa. Olen kylläkin huomannut, että nykyään jo teini-ikäisillä tytöillä, vaikka olisivat muutoin hoikkia, on melkoiset makkarat vyötäisillä.
Omat mitat on rinnat 95 yötärö 78 lantio97 takamus 103 en siis treenaa vaan seison js tanssin paljon olenko vielä tiimalasi vai meneekö jo päärynän puolelle??? Jos katson peilin niin näyttäs tiima lasille.
Unohdin sanoa äsken että olen 166cm pitkä.
Heh, minäkin varmaan mitoiltani kuulostaisin jonkinlaiselta tiimalasilta (91-66-91) mutta niin vaan peilistä katsoo pikkupoikavartaloinen pötkylä :D pituuttakin 174 cm jos se nyt tähän liittyy.
Mikä on tiimalasivartalon määritelmä? Mielestäni pitäisi vyötärön olla jotain 60 tai alle että olisi riittävästi kaponen. Tiimalasi ei mielestäni tarkoita sitä että takapuoli ja tissit olisivat luonnottoman suuret mutta keskikroppa jotain 70.
niissä on lihasta. Isabella on vähän ylipainoinen ja erittäin kaunis.
Tissejä mulla ei pahemmin ole. Normi tissit.