Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Iholla sarjan Venla ei löydä kumppani, ei ole seurustellut koskaan,

Vierailija
07.02.2013 |

ja kuumeisesti etsii miestä ja ihastuukin moniin.

On tosi kaunis laittautuneena, hullun hauska nainen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/53 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naiset haahuilee elämässään, ulkonäkö ei ihmeellinen. Käsittämätöntä höpöttelyä. Se, että on nainen ei tee jotakuta mielenkiintoiseksi ihmiseksi. Marketassa on jotain poikamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettet sekoittanut Claudiaan?

helvetin hyvän näköinen verrattuna siihen Venlaan joka on 30v lapseton. Claudia reilusti yli 40v ja 8 lasta maailmaa saattanut...

Vierailija
4/53 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika täydellisyys pelottaa miehiä? Olen itse ihan tavallinen tallaaja, ihan ok-näköinen, mutten superkaunis jne. ja vientiä olisi nuorena ollut vaikka kuinka. Olen ajatellut, että olin helposti lähestyttävä, koska en ollut liian kaunis, mutta kuitenkin sen verran ok-näköinen, etten ollut luotaantyöntäväkään. Miesten on ehkä helpompi lähestyä naista, johon uskovat "olevan mahdollisuuksia". Luulen, että "liiallinen" kauneus, älykkyys jne. pelottaa monia miehiä.

Venla superkaunis, liian täydellinen? Täh? Olenko mä jossain sketsisarjassa vai luinko tämän oikeasti? Jos joku oikeasti näin ajattelee, niin todellisuudesta vieraantuminen ja epätarkkanäköisyys lienevät niitä oikeita syitä sille, miksi flaksi ei ehkä käy. Venla on pyöreä (ei überläski, mutta kuitenkin niin tuhti, että ko. piirre herättää ensimmäisenä hänessä monen huomion), erittäin arkisen näköinen rasvaisine hiuksineen. Hänestä suorastaan huokuu alkava epätoivo ja se, että häneen monella nimenomaan olisi mahdollisuuksia. Laitettuna hän on kuitenkin senverran ok-näköinen, ettei ulkonäkö varmasti mikään este ole suhteen muodostumiselle. Häntä vaivannee ainakin hyvä jätkä-dilemma, eli se, ettei osaa käyttäytyä naisellisesti, jolloin häntä ei nähdä seksuaalisessa valossa. Ei hyvien kavereiden kanssa seksiä harrasteta.

Venla on sen ikäinen, että jos hän ehdottomasti haluaa parisuhteen, niin hän ei voi vaatia mahdottomia, vaan rimaa kannattaisi ehkä laskea.

Se, että hän lähtee suhteeseen varatun miehen kanssa ja sitten itkee ja ihmettelee kun kaikki on niin vaikeaa, kertoo myös hänen hämärtyneestä todellisuudentajustaan ja siitä, että kokemusta parisuhteista ei ole. Mitä hän oikein odotti, ihanaa ruusuntuoksuista arkeako?

Vierailija
5/53 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sarjasta ei kannata vetää liikoja johtopäätöksiä. Miestä etsittiin runotreffeiltä ja taidenäyttelystä. :-D

Vierailija
6/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistan hänestä vähän itseäni. En oikein tiedä mistä johtui, että seurustelin ekan kerran vasta lähempänä kolmeakymppiä. Parikymppisenä ei seurustelu vielä kiinnostunut, tuntui tosi kaukaiselta ja halusin vain pitää hauskaa. Vähitellen kiinnostus lisääntyi, mutta sitten 25-vuotiaana jo huomasi että sellaiset kiinnostavat kunnolliset miehet seurusteli jo. Ja olin yhtä aikaa ehkä vähän liian ujo sekä vaikutin liian bilehileeltä, eli vaikka oli paljon säätöä ja yhden illan juttuja niistä ei koskaan tullut mitään. Ehkäpä Venlallakin jotain tällaista? Plus näin jälkeenpäin ajatellen olin ihan keskenkasvuinen kolmekymppiseksi asti, vaikea edes kuvitella millaisten miesten kanssa silloin halusin suhdetta ja millaisia nekin olisivat olleet jos niistä jotain olisi tullut.

Vierailija
7/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on kummallista, että noin hyvän oloinen tyyppi ei löydä miestä.

Samaa olen miettinyt Johannasta, joka on vieläpä aivan uskomattoman kaunis ja ihan superherttaisen oloinen, mutta silti (ainakin vaikutelman mukaan) piinkova bisnesnainen!

Vierailija
8/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika täydellisyys pelottaa miehiä? Olen itse ihan tavallinen tallaaja, ihan ok-näköinen, mutten superkaunis jne. ja vientiä olisi nuorena ollut vaikka kuinka. Olen ajatellut, että olin helposti lähestyttävä, koska en ollut liian kaunis, mutta kuitenkin sen verran ok-näköinen, etten ollut luotaantyöntäväkään. Miesten on ehkä helpompi lähestyä naista, johon uskovat "olevan mahdollisuuksia". Luulen, että "liiallinen" kauneus, älykkyys jne. pelottaa monia miehiä.

Vierailija
9/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menee tuohon ohjelmaan kertoo ihmisestä jotain sellaista, mikä minua ei kiinnostaisi, joten en myöskään haluaisi seurustella hänen kanssaan.

(Ja tietty ennen ohjelmaan menoa tuo vastenmielisen piirre on näkynyt ulkopuolisille jotenkin hänen luonteessaan.)

Vierailija
10/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menee tuohon ohjelmaan kertoo ihmisestä jotain sellaista, mikä minua ei kiinnostaisi, joten en myöskään haluaisi seurustella hänen kanssaan.

(Ja tietty ennen ohjelmaan menoa tuo vastenmielisen piirre on näkynyt ulkopuolisille jotenkin hänen luonteessaan.)

eli no harm done :)

Vierailija
11/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli no harm done :)

Näköjään arvasin oikein.

Vierailija
12/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä Venla on ikäisekseen vähän ylikasvanut teini. Kolmekymppiset miehet eivät välttämättä etsi tuollaista elämänkumppanikseen. Pikemminkin on sellaista "hyvä jätkä"-tyyppiä tuo Venla. Miehet voi tykätä persoonallisena työkaverina, on kiva heittää huulta ronskin mimmin kanssa, tehdä juttuja kaveripohjalta.

Varmasti on joidenkin miesten makuun Venla ihan elämänkumppanimielessäkin, mutta ne miehet eivät taas taida kelvata hänelle itselleen..

Vierailija
13/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia voi pelottaa upeakroppainen ja kaunis uranainen. Venla sen sijaan pelottaa ehkä pikemminkin railakkaan ronskilla luonteellaan ja kovalla äänellään. Venlahan on vähän "äijä". Olen sitä paitsi saanut vähän sellaisen kuvan, että hän iskee silmänsä vähän sellaisiin söpöihin poikiin, jotka taas ehkä etsivät hieman erityyppistä naista.

Vierailija
14/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kuunnellut Venlaa ylex:ltä paljon, ja äsken tsekkasin hänen kuvansa. Ihan lämpimän ja söpön näköinen nainen. Pullea, muttei kuitenkaan (ainakaan vielä) ylittänyt omalla kohdallani sitä rajaa, jossa ajattelen naisesta "kaamea läski".

Olen itse kolmekymppinen "söpöpoika" mies, joten saattaisin kuulua hänen kohderyhmäänsä. Toisaalta, mitä olen kuunnellut hänen juttujaan radiossa, niin hän ilmeisesti kovasti ihailee työn puolesta tapaamiaan rokkistaroja... Ja saattaa usein heittää myös jotain seksuaalista läppää rokkistarojen kanssa, tai heihin liittyen.

Eli. Jos nyt otetaan, miksi en itse uskoisi, että minulla voisi olla mitään hänen kanssaan. Syy on lähinnä se, että hän työskentelee julkisessa ammatissa, tapaa siellä kaikenlaisia alfaurooita, ja ihan selkeästi ihailee heitä. Vaikka samaan aikaan onkin tavallinen pullea tyllerö, jolle voisi sopia kaltaiseni poikamies. Vaan eihän kukaan järkevä mies ala naisen kanssa suhteeseen, jos on alusta lähtien näkyvissä tilanne, että nainen haikailee vain alfaurooiden perään.

Tiivistettynä siis oma vaikutelmani radio-ohjelman perusteella: Kun Venla tapaa miehiä, jotka oikeasti sopisivat hänelle, hänestä kuitenkin tihkuu jotain sellaista, josta miehet aistivat, että oikeasti Venla haluaisi alfauroon, jota ei voi saada.

Monia voi pelottaa upeakroppainen ja kaunis uranainen. Venla sen sijaan pelottaa ehkä pikemminkin railakkaan ronskilla luonteellaan ja kovalla äänellään. Venlahan on vähän "äijä". Olen sitä paitsi saanut vähän sellaisen kuvan, että hän iskee silmänsä vähän sellaisiin söpöihin poikiin, jotka taas ehkä etsivät hieman erityyppistä naista.

Vierailija
15/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kuunnellut Venlaa ylex:ltä paljon, ja äsken tsekkasin hänen kuvansa. Ihan lämpimän ja söpön näköinen nainen. Pullea, muttei kuitenkaan (ainakaan vielä) ylittänyt omalla kohdallani sitä rajaa, jossa ajattelen naisesta "kaamea läski".

Olen itse kolmekymppinen "söpöpoika" mies, joten saattaisin kuulua hänen kohderyhmäänsä. Toisaalta, mitä olen kuunnellut hänen juttujaan radiossa, niin hän ilmeisesti kovasti ihailee työn puolesta tapaamiaan rokkistaroja... Ja saattaa usein heittää myös jotain seksuaalista läppää rokkistarojen kanssa, tai heihin liittyen.

Eli. Jos nyt otetaan, miksi en itse uskoisi, että minulla voisi olla mitään hänen kanssaan. Syy on lähinnä se, että hän työskentelee julkisessa ammatissa, tapaa siellä kaikenlaisia alfaurooita, ja ihan selkeästi ihailee heitä. Vaikka samaan aikaan onkin tavallinen pullea tyllerö, jolle voisi sopia kaltaiseni poikamies. Vaan eihän kukaan järkevä mies ala naisen kanssa suhteeseen, jos on alusta lähtien näkyvissä tilanne, että nainen haikailee vain alfaurooiden perään.

Tiivistettynä siis oma vaikutelmani radio-ohjelman perusteella: Kun Venla tapaa miehiä, jotka oikeasti sopisivat hänelle, hänestä kuitenkin tihkuu jotain sellaista, josta miehet aistivat, että oikeasti Venla haluaisi alfauroon, jota ei voi saada.

että kiinnostuu sellaisista miehistä, jotka puolestaan kiinnostuvat vähän erityyppisistä naisista. Itse vaan en pitäisi mitään rokkikukkoja ns. "alfauroina". Minulle alfaa edustaisi juuri sellainen tasapainoinen, kivannäköinen tavismies, ei mikään itsetehostaja. Mutta en olekaan Venla (enkä edes sinkku). :)

Vierailija
16/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla ei tiedä mitä haluaa, tai haluaa vääriä asioita. Elää ehkä jonkinlaisessa haavemaailmassa; ei mieti millaista se seurustelu oikeasti olisi niiden miesten kanssa, jotka häntä kiinnostavat.

Ehkä osittain siksi hän on ajautunut tuohon petoskumppanin osaankin - siinähän välttyy sellaiselta arkiselta, tavanomaiselta seurustelulta ja saa miehestä tavallaan vain ne parhaat palat. Plus tietty kaikenlaista ikävää, mutta ne voi selittää pois ajattelemalla niiden johtuvan vain siitä sivusuhdemeiningistä. Sellaisessa tilanteessa voi pitkäänkin uskotella itselleen, että seurustelu tuon ihmisen kanssa olisi mukavaa, joutumatta koskaan kohtaamaan todellisuutta (koska mies on varattu).

Uskoisin, ilman mitään ilkeämielisyyttä, että Venla ei ole niin valmis seurusteluun kuin ehkä ajattelee olevansa. Vakava suhde toisi hänestä itsestään esiin ikäviä puolia. Ehkä hän alitajuisesti pyrkii karttamaan tätä ihastumalla miehiin, joiden kanssa sitä vakavaa suhdetta ei tule syntymään.

Vierailija
17/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannahan on ihan pakkomielteinen (tuossa ohjelmassa nähdyn peruusteella siis). Jos on edes puoliksi noin epätoivoinen oikeastikin, niin kyllä sen haistaa ja silloin moni juoksee karkuun ja lujaa. "Mies, mistä mies, lapsia, äkkiä lapsia, kaurapuurokin olis parempaa jos olis mies, olispa mies, mistä mulle mies, lapsia, naimisiin, äkkiä, heti, nyt, mies, sinkkusulkis, olispa mies". Voi huoh. Fiksu, kaunis ja pärjäää nainen näyttäisi olevan muuten. Ehkä tuo on joku kriisivaihe sitten.

Vierailija
18/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuumeisesti etsii miestä ja ihastuukin moniin.

On tosi kaunis laittautuneena, hullun hauska nainen.

ei tahdo tavismiestä. Haluaisi räyhäkkään muusikon, mielellään ulkomaisen. Ja niille taas on tarjolla niitä hoikkia blondeja.

Vierailija
19/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo aiemmin (2) ja olen ihan samaa mieltä kympin ja kahdentoista kanssa. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa siis, sama homma varmaan itsellänikin aiemmin.

Eli ihastuu cooleihin tyyppeihin, rokkareihin yms. jotka eivät kuitenkaan yleensä ole kiinnostuneet Venlan tapaisista naisista, vaan heille on tarjolla niitä hoikkia, pitkäsäärisiä mallibeibejä. Omalla kohdallani tajusin myös lopulta, että ei ne rentut rokkarit loppupeleissä ole erityisen kiinnostavia tai fiksuja sitten kahden kesken, enemmän se on se vauhdikas ulkokuori joka kiinnostaa.

Vierailija
20/53 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannahan on ihan pakkomielteinen (tuossa ohjelmassa nähdyn peruusteella siis). Jos on edes puoliksi noin epätoivoinen oikeastikin, niin kyllä sen haistaa ja silloin moni juoksee karkuun ja lujaa. "Mies, mistä mies, lapsia, äkkiä lapsia, kaurapuurokin olis parempaa jos olis mies, olispa mies, mistä mulle mies, lapsia, naimisiin, äkkiä, heti, nyt, mies, sinkkusulkis, olispa mies". Voi huoh. Fiksu, kaunis ja pärjäää nainen näyttäisi olevan muuten. Ehkä tuo on joku kriisivaihe sitten.

ja ihmettelen myös että jos noin kovasti haluaa (lisää) lapsia, niin eikö kannattaisi harkita adoptointia? Prosessi on pitkä, mutta voi olla ettei miestäkään koskaan löydy, joten miksi laittaa sen varaan. Johannan kaltainen menestyvänoloinen ihminen saisi varmaan helposti adoptoitua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän