Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita marraskuussa synnyttäneitä?

Vierailija
30.12.2012 |

Miten voitte? Kuinka vauva jaksaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia päiviä teillä poitsun kanssa on? Meillä on vatsavaivaa nyt ollut. Koliikkia. ap

Vierailija
2/7 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo 8 vuotta sitten :P

Onnea teille tuoreille äideille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksellaan! Suloinen tyttö kasvaa ja kehittyy ihan silmissä.

Tänään aloitettiin vauvalla cuplaton-tipat, kun on ollut vähän iltahuutoa. Katsotaan nyt, itse olen skeptinen minkään vauvalle myytävän suhteen..

Meillä nukutaan herätään syödään hengataan syödään ja nukutaan taas siinä tahdissa kun vauva parhaaksi katsoo.

Oma fyysinen palautuminen on ollut hitaampaa kuin kuvittelin mutta toivotaan että tästä vielä joskus pääsisi viettämään aikuisten elämää :)

Miten teillä menee?

Vierailija
4/7 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi syntyi marraskuun viimeisenä päivänä. Olin heti synnytyksen jälkeen tosi hyvässä kunnossa, ja synnytys meni hyvin. Ei tullut tikkejä, eikä muitakaan ongelmia.

Meillä on pienet lapset, joten arki on haasteellista kun jokaista pitäisi huomioida ja vauva hoitaa siinä samalla. Vauvat ei oo meillä koskaan olleet "helppoja", allerginen on tämäkin kuten kaikki muutkin. Eli jos itse syön jotain väärää, niin vauva on itkuinen ja vatsakipuinen.

Ihana vauva hän on, tuntuu että tästä nauttii taas enemmän kuin edellisestä. On jotenkin rennompi ja tietää että lapset kasvaa tosi nopeasti kuitenkin (haikeutta). Vauvan hymyt ja ekat "jutut" on niin hellyttäviä.

Vierailija
5/7 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuhisee sylissä marraskuun lopulla syntynyt poika. Hyvin on mennyt, ollaan pysytty terveinä ja lapsi on suurimmaksi osaksi tyytyväinen. On oikein sylivauva, nukkuu tosi sikeästi kun saa olla sylissä, rintarepussa tai perhepedissä. Tissi myös maistuu ja maitoa riittää. Kasvaa ihan silmissä!

Vähän meilläkin on ollut masuvaivoja, mutta ei mitään pahoja sentään. Vaavi nukkuu joka yö 3-5h putkeen ja tissitankkauksen jälkeen taas parin tunnin pätkiä, eli ihan hyvin saa nukuttua.

Vierailija
6/7 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun 1995 vauva, nyt 190 cm ja 90 kg, lukiolainen. Kohta äiti pääse opettamaan autolla ajoa.

Vierailija
7/7 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimme, sekä minä että poitsu. Entäpä te?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi