Miten saada ihmisiä uuden liikuntalajin pariin?
Ei kuulu mihinkään kuntosalien LesMills -ryhmiin. Olen markkinoinut netissä ja perinteisillä ilmoitustauluilla, mutta ei ole juuri tavoittanut ihmisiä.
Mistä sinä löydät uusia harrastuksia?
Kommentit (5)
Minkä tyyppistä, joku jumppa vai? Uusi "zumba"? Mitä?
Mä voisin innostuakin.
Järkkää ilmainen tutustuminen, kuten joku ehdotti. Jossain kuntoklubilla, jossa valmiiksi jo käy asiakkaita, kysy saatko tunniksi vuokrata niiltä salin. Tai sitten työväen/kansalaisopiston käyttämä jumppasali. Joku, jossa jo pyörii porukkaa.
Tai sitten ehdottelet joihinkin työpaikkoihin, että voisit tulla ilmaiseksi esittelemään. Vaikka pariin isompaan kouluun. Sellaiseen, jossa niin opet kuin oppilaatkin voisi innostua (lukio, ammattikoulu).
että tuttavien kautta uskalletaan itsekin kokeilla. Kaikki niistä harvoista jotka ovat käyneet, ovat kehuneet ja ihan hyvä % tullut uudestaan, mutta jokin mättää ensikontaktin saamisessa.
Mä luulen, että ihmiset aika vähän uskaltaa tarttua joihinkin kauppojen ilmoitustaulujen ilmoituksiin, jos ei kyseessä ole jo asemansa vakiinnuttanut paikka tai ohjaaja.
Nyt olisi hyvä hetki alkaa noille kansalais- ja työväenopistoille markkinoida uusia kursseja. Päättävät kohta ensi syksyn ohjelmat. Soittele niihin ja ehdota, että voisit tulla pitämään.
Mä luulen, että ihmiset aika vähän uskaltaa tarttua joihinkin kauppojen ilmoitustaulujen ilmoituksiin, jos ei kyseessä ole jo asemansa vakiinnuttanut paikka tai ohjaaja.
Ei ole kovin tehokas tuo ilmoittelu.
Ja ilmaisia tunteja olen aiemmin antanut, mutta niistäkin sitten lopulta vähäinen osallistuminen varsinaisille tunneille. Kuitenkin menee aikaa valmisteluun ja matkoihin, joten aika tehoton vaivaan nähden.
Pitäisi tosiaan päästä jonkin paikan palkalliseksi ja he hoitaisivat markkinoinnin.
ja joku ilmainen tutustuminenkin voi olla hyvä juttu. Ihmiset kyllä sitten palaavat, jos innostuvat.