Minut haukuttiin verenluovutuksessa
Ämmä ei saanut neulaa kunnolla suoneen ja haukkui sitten minut. En mene enää ikinä!
Kommentit (9)
Vai oikeestiko se huusi naama punaisena: " Saatanan ämmä sä olet luuseri kun ei sulta edes suonia löydä"!
Väärästä naamavärkistä? Turhasta työstä?
Verenmyynnin voitot käytetään turvapaikkaturistien elintasoon
Syyllisti, paha mieli tuli. Oikeasti olen ihan terve.
Näillä luovutetuilla verilla pelastetaan aika monen suomalaisen henki joka päivä.
Kerrotko vielä meille tyhmille, miten SPR:n Veripalvelu kustantaa "turvapaikkaturismia"?
Oikeesti sä et ole terve jos tosta syyllistyt.
Syyllisti, paha mieli tuli. Oikeasti olen ihan terve.
Mulla on "huonot suonet" verikokeiden kannalta, useammin kuin joka toinen kerta joudutaan pistemään useamman kerran. Koskaan ei ole tainnut löytyä suonta kokeilematta ensin molempia käsiä.
Koskaan ei ole kukaan suhtautunut nuivasti, vaikka joskus on tullut havaittua kylmänhien nousua pistäjän otsalle, siinä vaiheessa kun kolmatta kertaa yrittää.
Veripalvelu on taloudellisesti erillinen osa SPR:ää. Veripalvelua mun on kiittäminen siitä, että esikoiseni on terve koululainen ja että siskoni on elossa. Itse olen ollut useammassa leikkauksessa, joten ihan mielelläni maksan takaisin luovuttamalla verta.
SPR:n ansiosta taas tapasin pakolaistaustaisen mieheni (ei tosin turvapaikanhakija) - kiitos siitä :)
Kerro sanasta sanaan, miten sut haukuttiin?