MIKSI pitä laittaa olkaimeton hääpuku, jos..
..ylävartalo ja kädet eivät ole ihan timmit..
Tässä hyvä esimerkki
http://www.huuto.net/kohteet/olkaimeton-haapuku-seremonian-2012--mallis…
Kommentit (21)
Mihin kokoon itse mahdut? :D Tuskin kokoon 34.
Ihan Ok lyylihän tuo on. Ensin haukutaan allit ja nyt jo selkäläskiä? :))
Mutta miksi kukaan myy pukuaan kuvalla jossa kimppu peittää puolet siitä.
kokovartalokaapu kaikille jotka eivät ole timmissä kunnossa?
sillä linkistä avautuu mielestäni kaunis morsian jonka ylävartalossa ei ole mitään vikaa.
täällä. En tajua...
Lisäksi en ymmärrä, miten puvun olkaimettomuus liittyy naisen mukaläskeihin käsivarsiin? Olkaimethan ei tunnetusti peitä käsivarsia...
morsiamen käsivarsissa tai ylävartalossa oli.
Mutta aloitus taisikin olla provo..
jos sanoo että tuon naisen käsivarret rumat. Naisellisempaa tuo on kuin se mitä joskus esim linnanjuhlissa näkynyt eli joku kuiva bodarinainen pukeutuu olkaimettomaan ja näyttää ihan transvestiitilta...
iltapuvussa?
Mulla on vankka mielipide tästä :)
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/1024px_x_614_px_kuvat_uudet/201…
kyllä kelpaa näytellä kun on normaalin naisen vartalo eikä mikään luuviulu josta jänteet paistaa...
Ilmeisesti liikkeeissä ei enää muunlaisia myydä. 95% morsiamilla on samanlainen puku: a-linjainen, pitkä ja ilman hihoja. Tylsääää...
Totta, kaupassa on ehkä yksi mekko hihoilla. Itse varmaan tilaan netistä koska olen jo nyt päättänyt etten olkaimetonta halua.
sillä linkistä avautuu mielestäni kaunis morsian jonka ylävartalossa ei ole mitään vikaa.
täällä. En tajua...
alle tavalliset olkaimelliset rintaliivit!
Ja onko tosiaan niin ettei olkaimellisia pukuja enää löydy? Itse menin naimisiin 9 v sitten, ja silloin ainakin Helsingissä löytyi kaikista kiertämistäni liikkeistä pukuja joissa olkaimet. Itse olen aika rintava, ja halusin puvun jonka alle saan olkaimelliset rintaliivit ja löysin montakin ehdokasta.
ja silloin kyllä ihmettelin morsiamen valintaa.
Mutta taitaa olla tosiaan vaikeaa saada muuta kuin sitä mallia mikä on muodissa. Itse teetätin pukuni kun en löytänyt sopivaa.
En ymmärrä vaatekokoja ollenkaan, miten toi voi olla 34?
Ilmeisesti liikkeeissä ei enää muunlaisia myydä. 95% morsiamilla on samanlainen puku: a-linjainen, pitkä ja ilman hihoja. Tylsääää...
tuo oli. Hirveämpää katseltavaa sellainen anorektikko on, jonka kyynärpäät ovat kuin tennispallot kahden korren välissä.
Minäkin vierastin olkaimetonta hääpukua mainitsemistasi syistä. Valmispuvut eivät vaan kuitenkaan istu oikein kenellekään ja kun niissä olkaimettomina ei ole aitoa korsettia, ne täytyy tehdä kireiksi niin, että ne pysyy ylhäällä. Ja sitten muodostuu makkaroita!
Teetin puvun ja siitä tuli olkaimeton sitten kuitenkin. Aito korsetti tehtiin mittojeni mukaan niin, ettei mistään puristunut makkaroille. Silti puku oli tukeva päällä koko illan, ei tullut fiilistä, että pitäisi repiä miehustaa ylöspäin.
Kirkossa oli bolero hartioiden peittona.
Miksi joku kehtaa yleensä mennä naimisiin ja laittaa mitään muuta kuin jätesäkin päähänsä, jos ei ole ihan timmi?
Nätiltähän tuo nainen näytti puvussa. Miksi ihmeessä kädet ja ylävartalo pitäisi olla ihan timmit? Onko naimisiinmeno joku missi- ja fitnesskilpailu? Miksi ihan tavallinen vartalo pitäisi piilottaa? Mitä multa on mennyt ohi?
Kaunis ja hoikka morsian! Ja ihan kiva pukukin.