Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko myyntisihteeri (tai vastaava) saa palkkaa?

Vierailija
06.02.2013 |

Olen hakemassa myyntisihteerin työtä (työhaastatteluunkin on jo aika tiedossa) ja minun pitäisi ilmoittaa palkkatoive.

Jos työskentelet myyntisihteerinä tai vastaavassa työssä paljonko on bruttopalkkasi? Kertoisitko myös missäpäin Suomea asut, sillä luulen, että esim Pääkaupunkiseudulla ja Pohjois-Suomessa on vähän eri palkat.

En haluaisi hinnoitella itseäni ulos, mutta en myöskään myydä itseäni liian halvalla.

Kiitos avustanne!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityiskiitos kuutoselle hyvästä linkkivinkistä! :)

Palkkaerot ovat yllättävän suuria.

Itse olin ajatellut n.2500€/kk, mutta nähtäväksi jää saanko paikkaa ollenkaan ja mikä palkka sitten tulee olemaan. Luulenpa, ettei siihen voi paljoa vaikuttaa vaikka palkkatoivetta kysytäänkin.

Vierailija
2/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-3200

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiassarin nimikkeen alla voi olla tosi monentasousia hommia. Joissain firmoissa ihan pelkkää assarin hommaa ja muun myyntitiimin avustamista. Isommissa yrityksissä yleensä aika vastuullisiakin työnkuvia saattaa olla. Itse olin pienessä yrityksessä myyntiassarina ja palkka 2500e ja se oli ihan perus assarin hommaa. Nykyisin samalla nimikkeellä isossa kansainvälisessä yrityksessä. Vastaan tietyistä projekteista itsenäisesti, en ole kenenkään assari. Palkka 3500e. Toki sun koulutus ja työkokemus myös vaikuttaa palkkatasoon.

Vierailija
4/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiassarin nimikkeen alla voi olla tosi monentasousia hommia. Nykyisin samalla nimikkeellä isossa kansainvälisessä yrityksessä. Vastaan tietyistä projekteista itsenäisesti, en ole kenenkään assari. Palkka 3500e. Toki sun koulutus ja työkokemus myös vaikuttaa palkkatasoon.

töissä kv. pörssiyhtiössä, alueena Pohjanmaa, kk-palkka vajaat 3500 €/kk.

Vierailija
5/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin olla eroja...

Olisi mahtavaa, jos saisi 3000€/kk, mutta täällä "meillä" päin en kyllä noin paljoa uskaltaisi pyytää. Ap

Vierailija
6/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3100 € Keski-Suomi

Vierailija
7/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myyntiassarina pk-seudulla, tienaan 2500€/kk ja tiedän että lähes kaikki muut tiimissäni tienaa vähemmän. Mukava kuulla että jossain maksetaan suht samasta hommasta kolmekin tonnia.

Vierailija
8/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/10 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bruttopalkkaa 1990€, talossa 7v.

Pääkaupunkiseutu.

Vierailija