Paljonko myyntisihteeri (tai vastaava) saa palkkaa?
Olen hakemassa myyntisihteerin työtä (työhaastatteluunkin on jo aika tiedossa) ja minun pitäisi ilmoittaa palkkatoive.
Jos työskentelet myyntisihteerinä tai vastaavassa työssä paljonko on bruttopalkkasi? Kertoisitko myös missäpäin Suomea asut, sillä luulen, että esim Pääkaupunkiseudulla ja Pohjois-Suomessa on vähän eri palkat.
En haluaisi hinnoitella itseäni ulos, mutta en myöskään myydä itseäni liian halvalla.
Kiitos avustanne!
Kommentit (10)
Myyntiassarin nimikkeen alla voi olla tosi monentasousia hommia. Joissain firmoissa ihan pelkkää assarin hommaa ja muun myyntitiimin avustamista. Isommissa yrityksissä yleensä aika vastuullisiakin työnkuvia saattaa olla. Itse olin pienessä yrityksessä myyntiassarina ja palkka 2500e ja se oli ihan perus assarin hommaa. Nykyisin samalla nimikkeellä isossa kansainvälisessä yrityksessä. Vastaan tietyistä projekteista itsenäisesti, en ole kenenkään assari. Palkka 3500e. Toki sun koulutus ja työkokemus myös vaikuttaa palkkatasoon.
Myyntiassarin nimikkeen alla voi olla tosi monentasousia hommia. Nykyisin samalla nimikkeellä isossa kansainvälisessä yrityksessä. Vastaan tietyistä projekteista itsenäisesti, en ole kenenkään assari. Palkka 3500e. Toki sun koulutus ja työkokemus myös vaikuttaa palkkatasoon.
töissä kv. pörssiyhtiössä, alueena Pohjanmaa, kk-palkka vajaat 3500 €/kk.
todellakin olla eroja...
Olisi mahtavaa, jos saisi 3000€/kk, mutta täällä "meillä" päin en kyllä noin paljoa uskaltaisi pyytää. Ap
itse myyntiassarina pk-seudulla, tienaan 2500€/kk ja tiedän että lähes kaikki muut tiimissäni tienaa vähemmän. Mukava kuulla että jossain maksetaan suht samasta hommasta kolmekin tonnia.
bruttopalkkaa 1990€, talossa 7v.
Pääkaupunkiseutu.
Erityiskiitos kuutoselle hyvästä linkkivinkistä! :)
Palkkaerot ovat yllättävän suuria.
Itse olin ajatellut n.2500€/kk, mutta nähtäväksi jää saanko paikkaa ollenkaan ja mikä palkka sitten tulee olemaan. Luulenpa, ettei siihen voi paljoa vaikuttaa vaikka palkkatoivetta kysytäänkin.