Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni paras päätös.

Vierailija
06.01.2013 |

Irtisanoin itseni ennen joulua määräaikaisesta työstä, ehin 3kk olla, en vaan jaksanut, koulunkäynninohjaajana ala-asteella..

huh huh, huomenna se ois taas alkanu aamupäiväkerholla .. ja jatkunu luokissa ja jatkunu ip-kerholla..

EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄ, aiva hirveetä touhua :(

Olen niin onnellinen että saan olla kotona lasten kans, nyörejä pitää tietty vähä kiristää mut se o pienempi paha .. :D

Ps. tykkään kyllä lapsista, mutta en tuosta työstä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin polttamaan itseni loppuun. Sairaslomalle jouduin. Eräänä päivänä vielä menen töihin, mutta millaiseen? En tiedä.

Vierailija
2/8 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ihan pers. Itse tein samaa hommaa 9kk ja hain puolihuvikseni opettajansijaisuutta ja sain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä tekee niin hirveää touhua? Näin yhtäkkiä ajatellen ei vaikuta mitenkään hirvittävän raskaalta työltä. Siis verrattuna esim. pk-hoitajiin.

Vierailija
4/8 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muute yllättävän raskasta touhua, en itekkää uskonu ku lupauduin mut jo parissa viikossa oli nii väsynyt ja kiukkuinen ettei vaa jaksanu, mulla ainaki, mikä kiristi:

-ap ja ip - kerhotilat: 20lasta ja TOSI pieni tila, yksi huone missä ollaan kaikki

-luokissa muutama tukea tarvitseva oppilas: mälkytystä, nyrkkeillä uhoilua, mikään ei tehoa, kauheeta taistelua saaha ne tekee mitää. Meillä ainakin ope käytti paljon sellaista että olin tunteja yksin näide vaikeitte kans ja yritin opettaa ja saaha ne teekee tehtäviä, ok, ei sekää nii paha, mut jos luokas esim. kuvista, kukaa ei tarvi sua mihinkää nii seisot tyhjän panttina siel luokas..

mua ei ehkä se luokas olo niin haitannu, mut se ip-kerho!! se oli jotaki aivan kamalaa ....

Vierailija
5/8 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muute yllättävän raskasta touhua, en itekkää uskonu ku lupauduin mut jo parissa viikossa oli nii väsynyt ja kiukkuinen ettei vaa jaksanu, mulla ainaki, mikä kiristi:

-ap ja ip - kerhotilat: 20lasta ja TOSI pieni tila, yksi huone missä ollaan kaikki

-luokissa muutama tukea tarvitseva oppilas: mälkytystä, nyrkkeillä uhoilua, mikään ei tehoa, kauheeta taistelua saaha ne tekee mitää. Meillä ainakin ope käytti paljon sellaista että olin tunteja yksin näide vaikeitte kans ja yritin opettaa ja saaha ne teekee tehtäviä, ok, ei sekää nii paha, mut jos luokas esim. kuvista, kukaa ei tarvi sua mihinkää nii seisot tyhjän panttina siel luokas..

mua ei ehkä se luokas olo niin haitannu, mut se ip-kerho!! se oli jotaki aivan kamalaa ....

Voin aika hyvin kuvitella. Olen aina ajatellut, että sehän on ihan leppoisaa homaa, kun vähän seurataan vieressä, että miten lapsella sujuu ja autetaan. Mut joo, eihän se tietty noin aina menekään.

- se kysyjä

Vierailija
6/8 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen huomenna tyytyväisenä ammattiopistoon, ihanaa kun saan opettaa nuoria ammattiin.

Vierailija
7/8 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap/ip-kerhoissa työskentely voi olla oikeesti todella raskasta! Riippuu varmaan paljon myös lasten määrästä, tiloista ja työkavereista.

Lapset on ensin olleet päivän koulussa ja ovat sitten väsyneitä ja levottomia. Melu on ihan hirveetä!

Työntekijät vaihtuu tiheään ja monesti ovat nuoria ja kokemattomia tyttöjä.

Vierailija
8/8 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap/ip-kerhoissa työskentely voi olla oikeesti todella raskasta! Riippuu varmaan paljon myös lasten määrästä, tiloista ja työkavereista.

Lapset on ensin olleet päivän koulussa ja ovat sitten väsyneitä ja levottomia. Melu on ihan hirveetä!

Työntekijät vaihtuu tiheään ja monesti ovat nuoria ja kokemattomia tyttöjä.

Juuri näin. Pisin lapsikin oli joka päivä ip - kerhossa 12.30 -16.30 eli aina oli vika lapsi joka lähti, olihan se väsynyt ja kiukkuili joka päivä , onko tuo ihmekää :( Äiti muutti 2 sisaruksen kans toiseen kaupunkiin, lapsi asu isänsä kans siis iha koulun vieres.. ja isä joutu tekee tietty pitkää päivää :( Oli kyl sen lapsen puolesta surku ku aina viimeinen lähtija :/

Meillä töissä melkee kaikki yli 45v, kiva niitte kans ko ovaat iha kypsiä touhuu :( Ja sit kouluttamattomia .. en kaipaa ollenkaan! Palkkakin on niinn surkea siitä hommasta!