Mitkä piirteet tekevät naisesta kauniin?
Mun mielestä pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmät, poskipäät, kaunis pieni mutta täyteläinen suu.
Rumia piirteitä ovat pitkänmalliset, hevosmaiset kasvot, iso nenä, lähellä toisiaan olevat silmät ja ruma hymy.
Kommentit (55)
Punaiset hiukset, pisamat, (vihreät) ilmeikkäät silmät, kaunis hymy. Toki muutkin voivat olla hyvin kauniita, mutta punapäissä on vaan sitä jotain.
Omasta mielestäni "ihannekasvot" ovat sellaiset, joissa on pieni, suora ja kapea nenä, kärki sivuprofiilista "pysty". Isot, kaukana toisistaan olevat silmät. Pulleat huulet ja nenän ja ylähuulen välinen alue ei liian pitkä. Korkeat poskipäät ja siro leuka, mutta kuitenkin kunnon leukalinja. Ja en siis kuvaillut itseäni, sillä valitettavasti ulkonäköni on päinvastainen.
esim. Amanda Seyfriedilla on kuvailemani tyyliset kasvot, ja hän onkin mielestäni todella kaunis.
samoin tämä mannekiini:
Kokonaisuus ratkaisee, jotkut "rumat" piirteet toimivat upeasti yhteen ja taas "kauniit" eivät. Klassisesti kauniit ei yleensä erotu joukosta vaan tarvitaan vahvoja erityispiirteitä, kuten Jolien huulet tai Kardashianin perse.
Jaa, minusta kauniita piirteitä on: pieni suora nenä, mieluummin "pidempi" kuin lyhyt, hoikka vyötärö, sopusuhtaiset muodot, pitkät sääret, kaunis päivetys, heleä finnitön+arveton iho, pitkät hoidetut kynnet, siistit varpaankynnetkin, pitkät paksut kihartuvat luonnollisen väriset hiukset (ei mitään tekojuttuja). Kasvoissa: ei pullottavat posket mutta korkeat poskipäät, sopusuhtainen symmetrinen leuka, suuret silmät, ei leveä naama, ei vinot silmät, näkyvät siistit kulmakarvat.
Nuori Kata Kärkkäinen Playboy-kuvissaan! Ah, mikä jumalaisen kaunis uudestisyntynyt Kleopatra!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2013 klo 17:01"]
Tosin tunnen parikin poikkeuksellisen kaunista naista, joilla on sekä harvinaisen hyvät ulkonäkögeenit että kaunis luonne ja sisin.
[/quote]
Minäkin tunnen erään tosi viehättävän tytön/naisen jolla on kauneuden lisäksi tosi miellyttävä luonne!
Olen RAKASTANUT häntä yli 30 vuotta! <3
Äly, tarkkaavainen ja kaunis luonne, kiltti luonne. Siihen vielä huumorintajua, ja sekin sellaista hyväntahtoisen hassuttelevaa, välillä älykästä tilannehuumoria, niin kyllä, siinä on kaunis ihminen minun mielestäni. :) Ovat aika harvassa, mutta havaittavissa sentään silloin tällöin.
Minusta iso nenä voi olla kaunis, persoonallinen hymy on kauniimpaa kuin pieni suu, Hevosenmallinen kasvo? Arvaan: hehkutat omaa ulkonäköäsi?
Anna kun kysyn? Haukutko jotain tiettyä ihmistä jolla on haukkumasi asiat? Ei tarvitse vastata. Mutta voisit tätä itse miettiä.
sillä on, miltä näyttää, jos on päästänsä aivan mätä.
Useimmasta miehestä ainakin, ulkoiset ominaisuudet eivät ole niin tärkeitä, kuin sisäinen kauneus, itsevarmuus, sekä luotettavuus.
mitään yksittäisiä pirteitä, jotka tekisivät naisesta kauniin tai ruman. Se on se kokonaisuus. Ap:n kauniiksi kuvailema ei ole yleensä minkään näköinen, ei ole mielestäni kaunista.
Tosin tunnen parikin poikkeuksellisen kaunista naista, joilla on sekä harvinaisen hyvät ulkonäkögeenit että kaunis luonne ja sisin.
On tutkittu, että ns. kultaisen leikkauksen mukaiset kasvot ovat kauneimmat eli symmetria kasvoissa. Pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmat ja pieni mutta täyteläinen suu ovat piirteitä, joita pidetään kauniina ja miellyttävinä ihan yleismaailmallisesti.
Mielestäni esim miss Suomet eivät ole läheskään aina olleet kauniita. Viime vuosina on kuitenkin valittu kauniskasvoiset missit: Piia Pakarinen ja Viivi Pumpanen.
On tutkittu, että ns. kultaisen leikkauksen mukaiset kasvot ovat kauneimmat eli symmetria kasvoissa. Pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmat ja pieni mutta täyteläinen suu ovat piirteitä, joita pidetään kauniina ja miellyttävinä ihan yleismaailmallisesti.
Mielestäni esim miss Suomet eivät ole läheskään aina olleet kauniita. Viime vuosina on kuitenkin valittu kauniskasvoiset missit: Piia Pakarinen ja Viivi Pumpanen.
Tässä se taas nähdään. Mielestäni nimenomaan nuo mainitsemasi missit eivät ole olleet kovin kauniita. Sara Chafak ja Lola Odusoga ovat. Myös Martina Aitolehti on mielestäni kaunis.
On tutkittu, että ns. kultaisen leikkauksen mukaiset kasvot ovat kauneimmat eli symmetria kasvoissa. Pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmat ja pieni mutta täyteläinen suu ovat piirteitä, joita pidetään kauniina ja miellyttävinä ihan yleismaailmallisesti. Mielestäni esim miss Suomet eivät ole läheskään aina olleet kauniita. Viime vuosina on kuitenkin valittu kauniskasvoiset missit: Piia Pakarinen ja Viivi Pumpanen.
Tässä se taas nähdään. Mielestäni nimenomaan nuo mainitsemasi missit eivät ole olleet kovin kauniita. Sara Chafak ja Lola Odusoga ovat. Myös Martina Aitolehti on mielestäni kaunis.
Sara Chafak ja Martina Aitolehti eivät ole klassisesti kauniita.
On tutkittu, että ns. kultaisen leikkauksen mukaiset kasvot ovat kauneimmat eli symmetria kasvoissa. Pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmat ja pieni mutta täyteläinen suu ovat piirteitä, joita pidetään kauniina ja miellyttävinä ihan yleismaailmallisesti. Mielestäni esim miss Suomet eivät ole läheskään aina olleet kauniita. Viime vuosina on kuitenkin valittu kauniskasvoiset missit: Piia Pakarinen ja Viivi Pumpanen.
kymmenen parhaan joukkoon, mutta Sara Chafak ei päässyt vaikka hänen kroppansa olikin huippu, kasvot eivät olleet priimat.
Itse tykkään siro piirteisistä kasvoista naisella. Olen todella rakastanut rakkaani pieneen nenään ;)
Martinalla on liian "kovat" kasvot, itselleni tulee mieleen miehen kasvot. Ei pahalla voi niistäkin joku tykätä.
Skins sarjan Effy Stonem, Jenni Vartiainen ja Liv Tyler. Eli kauneus on katsojan silmissä tosiaan.
mulla on eksoottinen nenä, vähän kuin egyptiläisillä, sinivihreät suuret silmät ja tummempi iho kuin suomalaisilla yleensä, olen pieni ja siro, tummanruskeat hiukset. miehet on,yleensä tykänneet paljon vaikka ihan suomalainen olen silti eksoottinen