Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä piirteet tekevät naisesta kauniin?

Vierailija
06.02.2013 |

Mun mielestä pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmät, poskipäät, kaunis pieni mutta täyteläinen suu.

Rumia piirteitä ovat pitkänmalliset, hevosmaiset kasvot, iso nenä, lähellä toisiaan olevat silmät ja ruma hymy.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät muodot ja pehmeä olemus, ei hoikkuutta ja laihuuttaa vaan lihaa. Luonnollinen ja iloinen olemus, myös hiuksissa ja meikissä, vähäkin yli on paljon pahempi kuin suihkunjälkeinen naaman punoitus ja alimeikkaus. Tuuheakarvainen pillu ja jopa kainalokarvat joita kantaa ylpeänä aikuisena. Runsaat tissit. Sellainen reipas ja luomu nainen joka naurahtaa itseään puunaaville typyille.:) T. mies, kokemuksella

Taas tuo mieheksi tekeytyvä tynnyrinmallinen ylipainoinen av-mamma kirjoittelee tänne provojaan. On hänet tunnistettu aiemminkin täältä. Ilmeisesti ei ole luonnollista kauneuttakaan, kun pitää laittaa viisi senttiä paksu pakkelikerros naamaan.

Vierailija
2/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin osaan arvostaa monenlaista kauneutta. Sirous ja herkännäköisyys on kauneutta. Toisaalta rajumpi ja kulmikkaampi ilmekin on erilaista kauneutta. Kapeat pitkät kasvot voivat olla kauniitm mutta niin myös söpön pyöreät.

Yhteistä kaikille joita pidän kauniina on jonkinlainen symmetrisyys. On myös tiettyjä piirreyhdistelmiä jotka on vaan rumia, ja omaan naamaani on geneettinen arvonta suonut kasan näitä: mulla on pienet, raskasluomiset silmät, alaspäin osoittavat suupielet, luisuleuka tyyliin Hjallis Harkimo, hamsteripussit leukaperissä lapsesta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät muodot ja pehmeä olemus, ei hoikkuutta ja laihuuttaa vaan lihaa. Luonnollinen ja iloinen olemus, myös hiuksissa ja meikissä, vähäkin yli on paljon pahempi kuin suihkunjälkeinen naaman punoitus ja alimeikkaus.

Tuuheakarvainen pillu ja jopa kainalokarvat joita kantaa ylpeänä aikuisena. Runsaat tissit.

Sellainen reipas ja luomu nainen joka naurahtaa itseään puunaaville typyille.:)

T. mies, kokemuksella

joka "naurahtaa" kaikille, jotka eivät ole niinkuin hän? Kusipäitähän löytyy joka niemestä ja notkelmasta. Et tule olemaan sinkkuna pitkään =).

Vierailija
4/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät muodot ja pehmeä olemus, ei hoikkuutta ja laihuuttaa vaan lihaa. Luonnollinen ja iloinen olemus, myös hiuksissa ja meikissä, vähäkin yli on paljon pahempi kuin suihkunjälkeinen naaman punoitus ja alimeikkaus. Tuuheakarvainen pillu ja jopa kainalokarvat joita kantaa ylpeänä aikuisena. Runsaat tissit. Sellainen reipas ja luomu nainen joka naurahtaa itseään puunaaville typyille.:) T. mies, kokemuksella

Taas tuo mieheksi tekeytyvä tynnyrinmallinen ylipainoinen av-mamma kirjoittelee tänne provojaan. On hänet tunnistettu aiemminkin täältä. Ilmeisesti ei ole luonnollista kauneuttakaan, kun pitää laittaa viisi senttiä paksu pakkelikerros naamaan.

Joku karvapallo siellä kirjoittelee.

Vierailija
5/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee naisesta kauniin. Jos esim kulmahampaat on pidemmät, hymy on ruma.

Vierailija
6/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee naisesta kauniin. Jos esim kulmahampaat on pidemmät, hymy on ruma.

mieleen orava. Tasaiset on kauniimmat. Myö pieni suu ja kaukana toisistaan olevat silmät kuuluostaa mielestäni enemmän rumalta, kuin kauniilta.

Kai kauneutaan vaikuttaa kasvojen muoto ja se miten ja minkäkokoiset tarpeet siihen on asettunut, niin, että toiselle sopii paremmin pieni nenä ja toiselle iso jne.

Jostain kumman syystä mua usein sanotaan kauniinksi vaikka posket roikkuu, silmät on pienet (syvällä päässä), nenä on iso ja suupielet ovat perusilmeessä alaspäin. Ihokin on huono, hiukset ohuet ja ylimmääristä painoa löytyy. Symmetriaakaan ei ole, koska kulmakarvat ovat erikorkeudella ja silmät erikokoiset.

Vierailija
7/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu, että ns. kultaisen leikkauksen mukaiset kasvot ovat kauneimmat eli symmetria kasvoissa. Pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmat ja pieni mutta täyteläinen suu ovat piirteitä, joita pidetään kauniina ja miellyttävinä ihan yleismaailmallisesti. Mielestäni esim miss Suomet eivät ole läheskään aina olleet kauniita. Viime vuosina on kuitenkin valittu kauniskasvoiset missit: Piia Pakarinen ja Viivi Pumpanen.

Tässä se taas nähdään. Mielestäni nimenomaan nuo mainitsemasi missit eivät ole olleet kovin kauniita. Sara Chafak ja Lola Odusoga ovat. Myös Martina Aitolehti on mielestäni kaunis.

Sara Chafak ja Martina Aitolehti eivät ole klassisesti kauniita.

Miehenä olen naisten ulkonäköä koskien asiantuntija.

Harvat suomalaiset missit ovat klassisesti kauniita, mutta erityisesti yhden voin noista edellämainituista osoittaa, joka ei sitä ole. Viivi Pumpanen.

Pumpanen on hyvin suomalaistyyppinen kaunotar. Vähän pallinaamainen. Pumpasen näköiset naiset menestyvät aina suomalaisissa kisoissa, vähintäänkin saavat jonkun yleisön suosikki palkinnon. Miss universum kisoissa he kuitenkin jäävät lähes viimeisiksi.

Tämä on mielestäni todiste siitä, että suomalainen perus tasamaan tallaaja pitää naisissa kauniina sellaisia piirteitä, joita harvoin pidetään kauniina muualla. Esimerkiksi juuri leveät, tasapaksut "pallinaamaiset" kasvot.

Vierailija
8/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi jotain heittää niin ne olisivat varmaan suuret silmät, keskikokoinen/pieni nenä, keskikokoiset huulet. Mutta nuo kaikki riippuu niin paljon kokonaisuudesta. Olen kyllä nähnyt laidasta laitaan kaunottaria, ja kummastelen kyllä jos jonkin mielestä vain tietyt piirteet omaava voi olla kaunis.

Itsellä on muuten se paljon parjattu iso nenä, mutta hyvän malliset kasvot (poskipäät, leuka jne), isot silmät, paksut täyteläiset huulet. Jotenkin iso nenäni sopii tähän naamaan, ja saan kyllä paljon kehuja. Monet jopa sanoneet klassisen kauniiksi ja nuken näköiseksi.

Mutta mielestäni kaikista rumentavin tekijä on selkeä alipaino/ylipaino, nuo tuppaavat yleensä näkymään kasvoissakin. Mutta onneksi noihin voi yleensä ihan itse ilman leikkauksia vaikuttaa :)

Vierailija
9/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt millä tavalla tällä anonyymilla palstalla ketään tunnistetaan?

Ilmeisesti olet ruman kallkunapilluisuutesi lisäksi suuruudenhullu ja vainoharhainen perinteinen nainen joka hyppii miehen pillin mukaan huonossa itsetunnossa parhaansa mukaan?

Vierailija
10/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmät, poskipäät, kaunis pieni mutta täyteläinen suu.

Rumia piirteitä ovat pitkänmalliset, hevosmaiset kasvot, iso nenä, lähellä toisiaan olevat silmät ja ruma hymy.

Lapsen nenä ?? leveä pää ja otsa ?? Naamasta törröttävät luut ?? Suhteettoman pieni suu ??

Ei vittu.

Vierailija
11/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmät, poskipäät, kaunis pieni mutta täyteläinen suu. Rumia piirteitä ovat pitkänmalliset, hevosmaiset kasvot, iso nenä, lähellä toisiaan olevat silmät ja ruma hymy.

tai kehitysvammaisen ihmisen . Myöskään pieni suu ei ole miestäni kaunis.

Vierailija
12/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu, että ns. kultaisen leikkauksen mukaiset kasvot ovat kauneimmat eli symmetria kasvoissa. Pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmat ja pieni mutta täyteläinen suu ovat piirteitä, joita pidetään kauniina ja miellyttävinä ihan yleismaailmallisesti. Mielestäni esim miss Suomet eivät ole läheskään aina olleet kauniita. Viime vuosina on kuitenkin valittu kauniskasvoiset missit: Piia Pakarinen ja Viivi Pumpanen.

Tässä se taas nähdään. Mielestäni nimenomaan nuo mainitsemasi missit eivät ole olleet kovin kauniita. Sara Chafak ja Lola Odusoga ovat. Myös Martina Aitolehti on mielestäni kaunis.

Sara Chafak ja Martina Aitolehti eivät ole klassisesti kauniita.

Miehenä olen naisten ulkonäköä koskien asiantuntija. Harvat suomalaiset missit ovat klassisesti kauniita, mutta erityisesti yhden voin noista edellämainituista osoittaa, joka ei sitä ole. Viivi Pumpanen. Pumpanen on hyvin suomalaistyyppinen kaunotar. Vähän pallinaamainen. Pumpasen näköiset naiset menestyvät aina suomalaisissa kisoissa, vähintäänkin saavat jonkun yleisön suosikki palkinnon. Miss universum kisoissa he kuitenkin jäävät lähes viimeisiksi. Tämä on mielestäni todiste siitä, että suomalainen perus tasamaan tallaaja pitää naisissa kauniina sellaisia piirteitä, joita harvoin pidetään kauniina muualla. Esimerkiksi juuri leveät, tasapaksut "pallinaamaiset" kasvot.

mielestä Viivi Pumpanen on tosi kaunis. Mieheni on kotoisin itänaapuristamme, ja väittää että hänen kotimaassaan valitaan aina rumia missejä, kun taas Suomessa on kaksi kaunista missiä: Viivi Pumpanen ja Piia Pakarinen. Tämä meille suomalaisille "pallinaamoille" piristykseksi ;D

Vierailija
13/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt millä tavalla tällä anonyymilla palstalla ketään tunnistetaan? Ilmeisesti olet ruman kallkunapilluisuutesi lisäksi suuruudenhullu ja vainoharhainen perinteinen nainen joka hyppii miehen pillin mukaan huonossa itsetunnossa parhaansa mukaan?

mutta sori, olen luonnollisen kaunis hoikahko muodokas nainen, jolla on siisti karvoitus. Miehet ihannoivat vartaloani, joten minun ei tarvitse heidän puolestaan tänne kirjoitella ylistyksiä.

Tuosta kirjoitustyylistäsi vaan erottuu niin selvästi että olet nainen, ei kukaan mies kirjoittaisi tuollaista tekstiä. Juuri tuolla tyylilläsi, aivan tarkkoja sanoja myöten, on ollut muissakin keskusteluissa tällä palstalla monia kirjoituksia, jossakin ketjussa lähes kaikki vastaukset olivat aivan samalla erikoisella tyylillä kirjoitettuja, kuin yhden kirjoittajan suusta kaikki. Kukaan mies tuskin niin innokkaasti täällä palstailee ja kirjoittelee.

Miehet ihannoivat muodokasta timmiä hoikkaa normaalipainoista vartaloa, eivät ylipainoista muodotonta pallovartaloa, jossa ne kaikki muodot muodostuvat vain niistä pursuavista läskeistä.

Vierailija
14/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pieni nenä, etäällä toisistaan olevat silmät, poskipäät, kaunis pieni mutta täyteläinen suu. Rumia piirteitä ovat pitkänmalliset, hevosmaiset kasvot, iso nenä, lähellä toisiaan olevat silmät ja ruma hymy.

Lapsen nenä ?? leveä pää ja otsa ?? Naamasta törröttävät luut ?? Suhteettoman pieni suu ?? Ei vittu.

Vierailija
15/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pitää mua varmasti aika mitättömän näköisenä, mutta toisten mielestä olen aivan jumalaisen kaunis. Se vain on niin, että kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina myös söpöyttä. (Olen bi, joten katselen naisia sillä silmällä.) Hamsteriposkinenkin nainen voi miellyttää mun silmää. Musta esim. myös vähän "epätimmit" käsivarretkin on naisellisen söpöt, ja sillä tavalla kauniit. :)

Vierailija
16/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosenmallinen kasvo?

esmes

Vierailija
17/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet ruman kallkunapilluisuutesi lisäksi suuruudenhullu ja vainoharhainen perinteinen nainen joka hyppii miehen pillin mukaan huonossa itsetunnossa parhaansa mukaan?

mutta sori, olen luonnollisen kaunis hoikahko muodokas nainen, jolla on siisti karvoitus. Miehet ihannoivat vartaloani, joten minun ei tarvitse heidän puolestaan tänne kirjoitella ylistyksiä.

Tuosta kirjoitustyylistäsi vaan erottuu niin selvästi että olet nainen, ei kukaan mies kirjoittaisi tuollaista tekstiä. Juuri tuolla tyylilläsi, aivan tarkkoja sanoja myöten, on ollut muissakin keskusteluissa tällä palstalla monia kirjoituksia, jossakin ketjussa lähes kaikki vastaukset olivat aivan samalla erikoisella tyylillä kirjoitettuja, kuin yhden kirjoittajan suusta kaikki. Kukaan mies tuskin niin innokkaasti täällä palstailee ja kirjoittelee.

Miehet ihannoivat muodokasta timmiä hoikkaa normaalipainoista vartaloa, eivät ylipainoista muodotonta pallovartaloa, jossa ne kaikki muodot muodostuvat vain niistä pursuavista läskeistä.

Ja lisäksi olet selvännäkijä tai muuten turhan varma omista kyvyistäsi. Tiedoksesi, että minä olen mies, en nainen. Saanen kertoa mieltymykseni naisvartalon suhteen, eikä sun kannata ahdistua moisesta vaikka et edustakaan sitä terävintä kärkeä. :)

Olet hyvin itsekäs dorka kun yleistät miehet yhteen karsinaan ihannoimaan juuri sinunkaltaista vartaloa.

Vierailija
18/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi olet selvännäkijä tai muuten turhan varma omista kyvyistäsi. Tiedoksesi, että minä olen mies, en nainen. Saanen kertoa mieltymykseni naisvartalon suhteen, eikä sun kannata ahdistua moisesta vaikka et edustakaan sitä terävintä kärkeä. :)

Olet hyvin itsekäs dorka kun yleistät miehet yhteen karsinaan ihannoimaan juuri sinunkaltaista vartaloa.

Vierailija
19/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sori, olen luonnollisen kaunis hoikahko muodokas nainen, jolla on siisti karvoitus. Miehet ihannoivat vartaloani, joten minun ei tarvitse heidän puolestaan tänne kirjoitella ylistyksiä. Tuosta kirjoitustyylistäsi vaan erottuu niin selvästi että olet nainen, ei kukaan mies kirjoittaisi tuollaista tekstiä. Juuri tuolla tyylilläsi, aivan tarkkoja sanoja myöten, on ollut muissakin keskusteluissa tällä palstalla monia kirjoituksia, jossakin ketjussa lähes kaikki vastaukset olivat aivan samalla erikoisella tyylillä kirjoitettuja, kuin yhden kirjoittajan suusta kaikki. Kukaan mies tuskin niin innokkaasti täällä palstailee ja kirjoittelee. Miehet ihannoivat muodokasta timmiä hoikkaa normaalipainoista vartaloa, eivät ylipainoista muodotonta pallovartaloa, jossa ne kaikki muodot muodostuvat vain niistä pursuavista läskeistä.

Ja lisäksi olet selvännäkijä tai muuten turhan varma omista kyvyistäsi. Tiedoksesi, että minä olen mies, en nainen. Saanen kertoa mieltymykseni naisvartalon suhteen, eikä sun kannata ahdistua moisesta vaikka et edustakaan sitä terävintä kärkeä. :) Olet hyvin itsekäs dorka kun yleistät miehet yhteen karsinaan ihannoimaan juuri sinunkaltaista vartaloa.

luulevat että kaikki katsovat heidän peräänsä. Naismakuja on kuitenkin yhtä monta kuin miesmakujakin.

Vierailija
20/55 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoset mitkä kertoo korkeest estorgeeni tasost eli just pieni leuka ja nenä,hyvä iho.... koska testestoroni kasvattaa nenää jne...