Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seurustelusta tulla mitään?

Vierailija
06.02.2013 |

jos on 1 lapsen totaaliyh, ja vapaata ehkä 1vlop/2kk? En haluaisi esitellä miestä lapselle aikoihin. Tapaamisia mahdollista järjestää usein,mutta öitä yhdessä TOSI harvakseltaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ihan vapaasti tuonut seurustelukumppanini meille kotiin enkä ole heitä lapsilta piilotellut. En sen enempää kyllä esitellytkkään muuta kunin että tämä on äidin kaveri, joka joskus on meillä yötä. En anna mitään käsitystä että siinä on nyt joku uusi isä joka tulee pysymään kuvioissa.

Vierailija
2/3 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ihan vapaasti tuonut seurustelukumppanini meille kotiin enkä ole heitä lapsilta piilotellut. En sen enempää kyllä esitellytkkään muuta kunin että tämä on äidin kaveri, joka joskus on meillä yötä. En anna mitään käsitystä että siinä on nyt joku uusi isä joka tulee pysymään kuvioissa.

Tuossapa oikein hyvä malli lapselle. Miehet vaihtuvat tämän tästä. Taidat harjoittaa maksullisia palveluksia, joita ei voi tehdä, kuin kotoota päin. Lapset saavat aivan väärän kuvan miehen ja naisen välisestä suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvio olisi varmaan ollut tosi haasteellinen, jos en olisi miestä kotiini tuonut jo aika aikaisessa vaiheessa. Siksi komppaankin kolmosta: kai teillä kotona käy muitakin vieraita ja ystäviä (itselläni ainakin on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviäkin). Miksei uusi miesystäväsi voisi kyläillä teillä? Eihän lapselle tosiaan tarvitse heti paljastaa suhteen romanttista puolta, ja vaikka sitten jossain vaiheessa melko pian paljastaisikin, niin mitä vikaa äidin ja jonkun miehen tapailussa on? Ei miestä tarvitse lapselle "myydä" vakituisena kumppanina ja isähahmona heti alusta pitäen.

Minkä ikäinen lapsi on, ja miten paljon lapselle voisi kuviota ihan avoimesti selittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi