kotilääkärit HOI!!
Mulla on oikialla kylellä..kylkiluiden ja lonkan välimaastossa jännä paineen tunne. Diagnosoikaa? Gynellä kävin ja kysyin ku samanmoista painetta oli nivusessa ja hän epäili sitä alaselän ja pakaran jumituksesta johtuvaks. Tossa kyljellä missä se tuntuu ei kai oikeen mitään elintä oo? Eli siis onko se lihasjumi vai onko se suolisto vai onko se kuolemaksi? Kiitois!
Kommentit (8)
vois vastata että suolistosta tulee toi paine... juotko vettä tarpeeks ja kakka toimii? suoli kuvia ja tukossa niin kyllä siitä tulee painetta
Mä tiesit et tähän palstaan voi luottaa! :)
Juon todella liian vähän! En varmaannlitraa päivässä kaikkineen. Eli toi vois hyvinkin olla asiaa :)
Kiitos paljon! Huolta helottaa kun mielikuvitushan se alkaa laukata oudoista tuntemuksista.
löysin tällaisen ketjun ku googlailin. itselläni tuollaista paineen tunnetta kyljessä ja lisäksi selkäkipeä. voiko tuollainen paine tulla lihasjumista? vai onko minulla maksassa tai munuaisissa jotain? syöpä?
Jos et juo läheskään tarpeeksi, voivat myös munuaiset oireilla. Mutta parasta nyt kuitenkin olisi käydä lääkärin pakeilla ihmettelemässä asiaa.
Minä en alkaisi arvuutella. Mene lääkäriin.
mulla ois kahen viikon päästä lääkäri muiden asioiden vuoksi. voinkohan odottaa siihen?
Voit odottaa ellei äidy ihan mahdottomaksi. Älä lietso paniikkimieltä, tavalliset syyt ovat tavallisempia kuin harvinaiset. Voi olla lihasjumia, suolen toimintahäiriötä, gynekologista vaivaa, vaikka raskaus. Ehkä ekana ei kannata ruveta pelottelemaan itseään syövällä.
pahin vaihtoehtohan se pelottaa. selän lihaksien tiedän olevan jumissa mutta voiko se tehdä painetta kylkiluiden alle. kuka tietää.
vois vastata että suolistosta tulee toi paine... juotko vettä tarpeeks ja kakka toimii? suoli kuvia ja tukossa niin kyllä siitä tulee painetta