Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävää kun exän kanssa ei voi neuvotella.

Vierailija
06.02.2013 |

Tai voi mutta pitää koko ajan ottaa huomioon se, että on helposti loukkaantuva marttyyri. Minulle sopii mainiosti että aikatauluista joustetaan jos exällä on joku meno, hän taas hermostuu välittömästi muutoksista. Esimerkiksi oli tilannut hotelliviikonlopun itselleen ja nyxälle, oli tapahtuma johon on halunnun mennä jo kauan. Huomasin että se oli sellainen viikonloppu jolloin lapset olisivat olleet hänellä ja ehdotin sitten korvaavaa viikonloppua tai sitä, että pidän kolme viikkoa putkeen lapsia, että ei haittaa yhtään. Sai hirveän raivarin ja alkoi huutaa että peruu sen hotellin vittu. Piti tosi kauan selittää että asia on minulle ihan ok, herranjestas, mennään lasten kanssa mökille ja kaikki hyvin. Soitti sitten myöhemmin ja sopi yhden viikonlopun vaihdosta vaikka ei olisi tarvinnut, se viikonloppu kaiken lisäksi sotki heidän suunnitelmiaan kunnolla. Kyse ei siis ole siitä että haluaisi olla lasten kanssa välttämättä vaan luulee jostain kumman syystä, että minä vittuilen ja juonin jotain jos sanon että voi hyvin pitää lapsia. Onko tuolle joku diagnoosi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla