Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna minun olla nainen! kotiäiti nimittäin

Vierailija
06.02.2013 |

http://annaminunollanainen.blogspot.fi/search?updated-min=2013-01-01T00…

Olen vaikuttuneena lukenut Henna Marian blogia kotiäitiydestä, miehelleen alamisesta vaimosta. Mutta alamaisuus ei kirjoittajasta ole liikaa nöyryyttä vaan (muistaakseni) Paavalin sanaa vaimoille. Blogi on täynnä vaimo on miehen alamainen-pohdiskeluja lähinnä amerikk. uskonnolisen kirjallisuuden pohjalta. Kirjoittaja on hyvin omaksunut lähteidensä sanoman ja toteuttaa sitä kotonaan. Olisi kiv asada hänet tänne kertomaan bloginsa tavoitteista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hienoa, jos hän on onnellinen. Hän vain määrittelee naiseuden ihan kamalan ahdistavalla tavalla.

Ensinnäkin, keltä ihmeeltä pitää pyytää lupa tuohon naisena olemiseen.

Vierailija
2/7 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, se nainen kirjoittaa samat asiat kumpaankin blogiinsa. On todella ollut hyvä tulla Suomeen nauttimaan isoja lapsilisiä ja kotipalkkoja työtätekevien selkänahast.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on noin 40 v avioliitto ja sama määrä työssäolovuosia. Olen hyvin pitkälle koulutettu mutta hoitanut kyllä lapset ja kodin. Minusta ei voi sanoa että tietty tapa elää on pyhempi kuin toinen. Jos on puoli tusinaa lapsia, on hyvä olla kotona ja meillä saa hyvät lapsilisät ja kaikki kotituet jotka maksetaan työssäkäyvien veroilla.

Parasta on yhdistää sekä ura että lapset (hoitaen molemmat mahd. hyvin).

Vierailija
4/7 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on aina ollut tasaveroisena kumppanina hoitamassa osuutensa työstä. Kotiäitiys ei ole ollut koskaan meillä vallitsevana naisen olotilana, ja herää kysymys, miksi ihmeessä sen perään haikaillaan.

Vaikka johan Anu Silfverberg kolumnissaan taisi todetakin, että kun ei naisella ole työtä, haetaan elämisen merkitys ja oma tärkeys sitten kotiäitiydestä.

Vierailija
5/7 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin muutaman noista blogeista ja pitkästyin. Uskontojargonia eikä elävää elämää. En vaivaudu toista kertaa.

Vierailija
6/7 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naisella on toinenkin samaa naisen alistumista ihaileva blogi. Olen samaa mieltä, että kotiäidillä on kova tarve perustella syy olemiseensa kotona ja hän kuitenkin ratsastaa työssäkäyvien maksamilla lapsilisillä ja hoitopalkkioilla.

Vierailija
7/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

btw ko. boginkirjoittaja ei asu suomessa eikä hyödy teidän veromarkoistanne p****n vertaa. ai mistäkö tiedän? siitä että hän on sisareni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi