Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein miehen tarvii päästä

Vierailija
06.02.2013 |

Tyhjentämään pussit? Onko mahdollista että riittää 1-2kertaa/vk?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42

Aika aktiivista on meillä naisen kanssa sexielämä, 4-6 krt viikossa. Ei asuta yhdessä, joten kun ollaan yhdessä tulee sexstailtua pari krt päivässä. Niinä päivinä, kun ei nähdä, vedän yleensä aina vähintään kerran itse. Joten viikossa tulee lennätettyä joka päivä vähintään kerran. Kukin tyylillään; jollekin riittää kerta viikossa, mutta itse olen ollut aina aktiivinen, enkä voisi kuvitellakaan, että voisin olla ilman paria päivää enempää. Tänä vuonna ei taida olla päivääkään, ettenkö olisi tullut.

Vierailija
22/26 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä meillä saa korkeintaan kerran kuussa, joten runkkaan yleensä aamuisin ja öisin, joskus päivälläkin jos oikein himottaa. Tai sitten kaksi kertaa peräkkäin. Mitä enemmän puutteessa, sitä enemmän on tarve "tyhjentää". Olen 38 v. Silloin kun varsinaista rakasatelua on ollut useammin, runkkaamisen tarve vähenee ihan tiselle tasolle. Runkkaaminen kun on vaan käteen vetämistä, ei vedä vertoja toiselle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2013 klo 09:56"]

Kuinka te miehet pystytte siihen monta kertaa päivässä???

Minun mies (37) ei ole koskaan pystynyt enempään kuin yksi orgasmi kerralla ja sitten tarvitsee parin pv palautumisen. Toisin sanoen meillä on seksiä aika harvoin eikä todellakaan tyydyttävää minulle. MInua ei halua edes kosketella kertojen välissä että minä edes laukeaisin koska "hänellä on oikeus kieltäytyä koska itseään ei huvita seksi".

[/quote]

Sun miehen jutut kuulostaa ihan naisten jutuilta. Juuri naisilta tulee paljon tuota, että heillä on oikeus kieltäytyä, jos ei huvita. Näköjään joku mieskin on saman mantran opetellut.

Vierailija
24/26 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen sopiva olisi joka päivä mutta ainakin 4 kertaa viikossa tarvitsee saada. Minulle tulee univaikeuksia, levottomuutta ja ärtyneisyyttä ilman. Eikä mikään raivokas muiden asioiden harrastaminenkaan auta, kokeiltu on ja monesti ja monenlaisten asioiden kanssa. Ikää on 46 v ja tämä on ollut tarve ehkä parikymppisestä eteenpäin. Teininä piti vielä useammin hoidella homma pois. Jos olisi oikein aulis nainen kumppanina niin tyytyväinen olisin varmaan sellaiseen kerran päivässä meininkiin, eli joka ilta + välillä vielä aamulla siihen lisäksi ylimääräiset.

Mutta olen kyllä huomannut saman kuin 23, että jos ei saa oikeaa, pitää laueta vielä useammin. Meillä on ollut vaimon kanssa aika vaihtelevaista seksielämä. Parhaimmillaan ollaan päästy ehkä kolmeen kertaan viikossa, jolloin olen itsekseni ottanut ehkä kerran kaksi sen lisäksi. Nyt kun on hyvin kuiva kausi meneillään niin käytännössä runkkailen joka päivä.

M46

Vierailija
25/26 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli normaalihaluisilla miehillä tarve on noin kerran päivässä??? Oma mies menee kuulemma viikkokin että edes muistaa ajatella seksiä (M37) ja jos lapset on poissa kotoa hän edes edes tajua kuulemma ajetella että voisimme silloin hässiä sängyssä.

Kuulemma ei edes tarvetta vetää käteen ja minä olen aina valmis olemaan jalat levällään ja hän tietää sen.

Kuinka lilsätä tuota seksin ajattelua ja tarvetta???

Vierailija
26/26 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli normaalihaluisilla miehillä tarve on noin kerran päivässä??? Oma mies menee kuulemma viikkokin että edes muistaa ajatella seksiä (M37) ja jos lapset on poissa kotoa hän edes edes tajua kuulemma ajetella että voisimme silloin hässiä sängyssä.

Kuulemma ei edes tarvetta vetää käteen ja minä olen aina valmis olemaan jalat levällään ja hän tietää sen.

Kuinka lilsätä tuota seksin ajattelua ja tarvetta???

Tuohon kommentoin että TÄH!

Komppaan paljolti 23:sta ja 26:sta.

Itsellä tarve on normaalisti joka päivä. puolisosta johtuen onkin sitte runkkaamista se 29 päivää normikuusta.

Aiemmissa suhteissa harrastettu useampiakin kertoja päivässä ja oma huimin yöni sisälsi seitsemän kertaa. Nykyisenkin puolison kanssa aluksi lähes päivittäistä mut ajan kuluessa ja lasten tultua seksi tyrehtyi oikeastaan kokonaan.

Seksi kyllä vähän väliä mielessä ja aina kun lasten puolesta mahdollisuus niin jonkunlaista lämmittelyä yritän mutta tosi heikolla onnistumisprosentilla.

Runkkaaminen ja naisen sisälle tuleminen on aivan eri asia eli kunnon seksin korvikkeena sitten sitä käteenvetoa.

Pettämään en ole sentään vielä lähtenyt mutta kieltämättä on rassaava tilanne kun seksiä kuitenkin tarvitsisi kun itsessä huomaa myös esim. ärtyneisyyttä ym reaktioita tässä puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi