Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tottuu ainaisiin pieniin tuloihin?

Vierailija
06.02.2013 |

Nettotulomme ovat n.2400€/kk eikä niissä ole näkyvissä nousua minun pienen eläkkeeni ja miehen pienten tulojen takia.Olemme 3 henkinen perhe.Miten tähän tottuu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nettotulo 2300/kk (sisältää lapsilisät) minä + kaksi koululaista. Ei tunnu pieneiltä. Autokin minulla on.

Asumiskulut n 900/kk, mutta jäähän tuosta vielä 1400 euroa kaikkeen muuhun.

Lapsilla on konsolit, harrastukset yms mitä nyt yleensäkin.

Vierailija
22/25 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en paljon heistä tiedä, en tavannut vanhempia koskaan mutta ei ehkä ollut mikään menetys.

ja kyllähän tuo 5v joskus kysyy miksi meillä ei ole isoa taloa yms mutta en aio heidän ystävyyttää siksi katkaista että ovat rikkaampia kuin me.ap

jonkin aikaa. Mutta kaveruus hiipui vähitellen kun tämän tytön asenne oli aika ikävä. Hän tuli meille ja kulki ympäriinsä nenäänsä nyrpistellen ja kysellen miksei meidän tytöllämme ole sitä ja tätä ja miksei meillä ole pleikkaa, mikroaaltouunia, kuivausrumpua tms.

Ei kai kukaan tieten tahtoen lasten kaveruuksia riko mutta aina se ei ole itsestä kiinni.

Kenen kakara on noin huonosti kasvatettu? Kulkee ymäriinsä ja määkii, että miksei teillä ole mikroa?!

Kun olin lapsi, meillä ei ollut mikroa (vanhemmilla ei ole vieläkään), yhteen aikaan ei tvtä, ei stereoita, ei levysoitinta, ei elektroniikkapelejä. Eikä ollut kyse siitä, etteikö olisi ollut rahaa niitä hankkia. Vanhemmat vaan katsoi, että niitä ei tarvita niin paljon kuin mitä niihin menee rahaa.

Olisin kyllä vihjannut räkänokan käytöksestä vanhemmille. Meillä ainakin aina käsketty pitää matalaa profiilia eikä kehuskella jollain omistamisilla. Se on niin typerää kuin olla ja voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu päiväkodissa ja tuttavilla olevan varaa melkein kaikkeen.ap

Vierailija
24/25 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu päiväkodissa ja tuttavilla olevan varaa melkein kaikkeen.ap

tai muutenkaan erityisen hyvämaineiseksi rankattu alue. Kerrostalolähiöt ovat hyviä.

Vierailija
25/25 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jaksat tehdä siitä avauksen niin usein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän