Miksi ihmeessä entinen työnantajani lähettää minulle kirjatun kirjeen?
Kirje meni väärään noutopaikkaan joka on valtavan kaukana minusta, joten kun Posti uudelleenohjaa sen niin menee ensi viikkoon kunnes saan sen.
Joten siihen asti joudun ihmettelemään.
Työsuhde päättyi yli puoli vuotta sitten. Joten miksi ihmeessä sieltä tulee kirjattu kirje? Sellainen on jotenkin vielä niin erikoista, kun nykyäänhän kaiken voi lähettää digitaalisesti ja on vaikka mitä digitaalisia palveluja joissa voi salata viestit ja joissa palvelu itsessään vaatii kuittauksen siitä, että viesti on vastaanotettu. Tuntuu tosi omituiselta saada kirjattu kirje, en ole tainnut koskaan sellaista elämässäni saada.
Kommentit (33)
Olisiko tehnyt rikosilmoituksen jostain tekosestasi ja lähettää siitä kirjallisen tiedon?
Soita ja kysy. Niin minä tekisin ellen malttaisi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Soita ja kysy. Niin minä tekisin ellen malttaisi odottaa.
Yritinkin jo tavoitella lähetyksen lähettänyttä HR-henkilöä mutta en vielä saanut kiinni. Työtodistus on jo tullut digitaalisesti kuukausia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tehnyt rikosilmoituksen jostain tekosestasi ja lähettää siitä kirjallisen tiedon?
"Hei, olen tehnyt sinusta rikosilmoituksen.
T. Ex-pomosi"
Oletko koskaan ollut työelämässä?
Saattaa olla kutsu käräjille, ellet palauta niitä rahoja.
Vierailija kirjoitti:
eiköhän se tule ihan muualta kuin sieltä työnantajalta.. voiko olla työtodistus?
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla kutsu käräjille, ellet palauta niitä rahoja.
Entinen työnantaja ei lähetä kutsuä käräjille, ellei se entinen työnantaja satu olemaan käräjänoikeus.
Miksi se kirje alun perinkään meni jollekin "noutopaikalle", miksei sulle kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kirje alun perinkään meni jollekin "noutopaikalle", miksei sulle kotiin?
Oletko ollut viime vuosina tekemissä postin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjattua kirjettä tuoda kotiin vaan sen saa käymällä postin palvelupisteestä henkkareilla ja allekirjoittamalla saantitodistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on kirjattu kirje. Oletko koskaan kuullut sellaisesta?
Ehkä jotain eläkkeeseen liittyviä papereita.
ex-pomosi on istunut kopiokoneen päälle, skannannut /ceensä ja laittaa nyt kuvan sinulle postitse. Perinne jonka soisi jatkuvan, ylennsä nuo on ollut tapana kehystää. Ellei ole tästä kyse niin voit tiedustella kuvaa entiseltä työnantajaltasi.
Perivät takaisin anastettuja toimistotarvikkeita.
Mulle tuli jotain lomarahoja, lisiän ja tilinauhoja reilusti jälkikäteen, mutta en muista olikose kirjattuna kirjeenä. Jotain tärkeää kai sitten. Voi olla se työtodistuskin? Rikosil.oitus jos olisi ap:stä tehty, niin eiköhän se tieto tulisi poliisin kautta. Jos on työpaikalla ollut jotain käräjille päätyviä riitoja ja sellaiseen pyydetään todistajaksi, niin sellaisen voisin kuvitella tulevan kirjattuna kirjeenä.
Olisko siellä jotain sun papereita tai työpaikalle jäänyttä omaisuutta.