Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen rakastunut mun personal traineriin...

Vierailija
05.02.2013 |

Olen käynyt hänen tunneillaan 3kk. Olen ihastunut, hullaantunut, rakastunut! En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin häntä. Oman miehen kosketus ällöttää. Pari kertaa ollut miehen kanssa seksiä ja ajattelen vain tätä pt:tä taukoamatta. Tiedän, että pitäisi vaan lopettaa siellä salilla käyminen, mutta kun en pysty enkä edes halua!!

Onko tiellä kokemusta ihastumisesta kun on avioliitossa? Minulla on hyvä mies ja ihana lapsi. Olen ihan hukassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olet ihan ensimmäinen ihminen joka on ihastunut avioliitossa ollessaan. Olet ikään kuin ensimmäinen ihminen kuussa.

Vierailija
2/8 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olet ihan ensimmäinen ihminen joka on ihastunut avioliitossa ollessaan. Olet ikään kuin ensimmäinen ihminen kuussa.

Jännää, en olisi ikinä kuvitellut!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua, että ostat omalla (tai miehesi) rahalla siltä PT sitä palvelua.

Tuo on niin tyypillistä. Ihmiset rakastuu terapeutteihin, lääkäreihin, hierojiin, kampaajiin jne. Kun joku vain huomio ne, siihen sitten umpimähkään retkahdetaan, joku kun kuuntelee, koskettaa, on hetken vain ja ainoastaan sen ihmisen kanssa. Ymmärtää sitä ja on ratkaisevinaan sen ongelmat :(

Vierailija
4/8 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huomioon oot ihastunut.

HALOO, sehän on PT.n työ saada sinut tuntemaan itsesi hyväksi - siitähän sille maksetaan :D

Vierailija
5/8 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ole vaikeaa päästä halutessaan pidemmällekin, kuin vain treenaus hommiin.

Vierailija
6/8 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eiköhän se ole niille enemmänkin itsestäänselvyys kuin poikkeus, että jokainen vastakkaista sukupuolta oleva treenattava ihastuu heihin.

Vierailija
7/8 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos johonkin käyttämäänsä ammattilaiseen pitäisi mennä ihastumaan, niin sitten vaikka hammaslääkäriini. Ehkä niin on joskus käynytkin. Se on kai se jännitys (jos silleen kivasti mutta ihan vähäsen vaan pelkää siinä tuolissa) kun stimuloi sopivasti. Mikähän jossain personal trainerissa siinä tilanteessa eräitä stimuloi? Muskelit vai? No hohhoijaa. Ei sillä, siis voihan se kummuta ihan muistakin ominaisuuksista hänenkin kanssaan, mutta näin suoraviivaisesti ja äkkiä ajatellen sellaista tilannetta... ei oikein iske.

Vierailija
8/8 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenikin käynyt niin, että jossain määrin tunnen ihastumista personal traineriini. Koitan silti muistaa koko ajan, että hän tekee työtään, vaikka tuleekin ihan iholle, hymyilee ja kannustaa. Siitähän maksankin, että joku ohjaa ja tsemppaa eteen päin. Herkästi sen jakamattoman huomion voi ottaa kiinnostuksena, vaikka ammattiin se kuuluukin. Olisi aika tylsää, jos hän katselisi ja seurailisi muiden tekemisiä samalla, kun on minun tuntini. Aika nopeasti menisi pt vaihtoon. Jos kuitenkin tulisi tilanne, joka kertoisi jostain muustakin, kuin treenaamiseen liittyvästä, niin joutuisin pahaan paikkaan ja luonteen lujuutta koiteltaisiin varmasti :) Vaimo ja äiti kun olen ei olisi varaa hölmöillä ;)