Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin laihdutuskuurin, mutta itsekuri ei pitänytkään. =(

Vierailija
06.01.2013 |

Toin kaupasta rasvaista ruokaa, siideriä, leivonnaisia, makeisia ja sipsejä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu ystävä teelle ja tarjoa leivonnaisia & herkkuja, niin et tule syöneeksi kaikkea yksin.

Huomenna alkaa uusi elämä!

Vierailija
2/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ostanut maltillisesti jotain noista moskista, se olis vielä ok, mutta kärryllinen monenlaista kertoo, ettet ole edes ajatustasolla valmis..

Turha aloittaakaan vielä.

T.122kg, prosessi kesken

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin älä tee niin jatkossa, ei tule mielitekoja. Huomenna on uusi päivä, tsemppiä! :)

Vierailija
4/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut valtaosan pois ja jättänyt vaan jotain.

Sinun täytyy opetella että et voi joka osastolta ottaa jotain hyvää. Vaan joskus jotain.

Laihduttaminen onnistuu myös niin että valitset herrkuja vähemmän. Suklaalevyn sijasta Tupla riittää ja kohta vähennä pariin Pätkikseen.

Pyydä joku kylään jolle tarjoat leivonnaiset ja sitten mene jollekin kylään jonne lapsille nuo karkit.

Siiderit jätä saunapäiviä varten.

Salli itsellesi herkkuja mutta koita järkevöittää tilaa ja vähennä kalorimäärissä. Kaikkea ei tartte kerralla mässätä mutta älä osta kotiin paljoa, tuossa on oikeasti jo synttäritarjottavat!

Tee hyvää ruokaa, lisää heviä (hedelmiä ja vihanneksia) ja nauti/palkitse itsesi muulla kuin mätöllä.

Vierailija
5/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä pointeja 5:lla. Lisäisin vielä, että älä lannistu vaikka välillä tulee lipsahduksia. Nyt ote niskasta ja hankkiudu herkuista eroon. Helpompi olla syömättä herkkuja, kun niitä ei löydy kotoa.

Pidä herkkupäivä(kerran 2vko)/herkkuateria(kerran vkossa) ja salli silloin itsesi syödä herkkuja. Näin niistä herkuista ei tule "mörköjä", jotka suistaa sinut pois uuden elämän raiteilta.

Oikein vähän kaloreita ja paljon itsekuria :)

Vierailija
6/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerin kanssa niin, että kun yhtenä päivänä sallin itselleni sokeria, niin seuraavana päivänä tekee aivan kauheasti mieli. Joten mulle sopii paremmin totaalilakko. Mulla on nyt kahdeksas päivä menossa sokerin radikaalia vähentämistä. Eilen repsahdin kun oli lapsen synttärit, mutta nyt palaan tiukasti ruotuun: ei jäätelöä, sokeroituja mehuja, limsaa, karkkia, keksiä, pullaa, ei myöskään sipsejä. Syön vain oikeaa ruokaa ja ekassa viikossa paino tippui kilon. Mulle on teetetty sokerirasitustesti, mutta siinä ei ollut mitään poikkeavaa. Silti huomaan, että jos syön sokeria, niin minulla on nälkä jatkuvasti. Kun pitäydyn vain oikeassa ruuassa ja ruisleivässä, niin ei ole jatkuvasti nälkä.

Vierailija
7/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä aloitin taas tänään kuurin eilisestä repsahduksesta välittämättä. Eiköhän ole enemmän sääntö kuin poikkeus että joskus sortuu.