Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook-kavereiden pikkukuvat profiilin etusivulla!

Vierailija
05.02.2013 |

Tietääkö kukaan miten ne siihen valikoituu?

Ne ei ihan varmasti ole täysin sattumanvaraisesti siinä, koska lähes kaikilla kavereillani on etusivulla aina sellasia kavereita, joiden kannsa tiedän hänen olevan vapaa-aikana paljon tekemisissä...

Ja näin on munkin sivulla! Myös ihastukseni pyörii siinä, vaikka en ole hänen kanssaan juuri missään tekemisissä facebookissa ollut.

Tiedän, turha asia, mutta en käsitä miten tämä on mahdollista! :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:41"]

Teillä muilla siis edelleen vaihtuu ne kaverit siinä? Hassua, että mulla ei. Ne yhdeksän samaa ovat jämähtäneet siihen. Ei tietenkään haittaa, mutta ihmetyttää, kun ennen vaihtui ja nyt ei.

t. 6

[/quote]

Mullakin pyörii aina samat naamat siinä. Itseasiassa 10 ihmistä, joista kaksi aina "vuorottelevat" mutta muut kahdeksan ollut usemman kuukauden samat. Eikä kaikki ole läheisiä kavereita tai sellaisia joiden kanssa pitäisin eniten yhteyttä fb:n kautta. En ole keksinyt mitään yhteistä on noilla kymmenellä, jotka siinä vaihtelee. Yksi on sellainen jonka kanssa en ole pitänyt fb:n kautta koskaan mitään yhteyttä, en ole tykännyt kuvista/päivityksistä tms. ja toisin päin. Tosi elämässä kyllä nähdään ja pidetään puhelimitse yhteyttä. Ja sitten on eksä, jonka kanssa ei enää tule pidettyä yhteyttä. Eivät myöskään ole sellasia henkilöitä joiden profiileissa useiten vierailen. Naamoista löytyy eri listoihin kuuluvia henkilöitä. Eikä yhteiset kaverit tai tykkäysten kohteen yms. ole myöskään yhdistävä tekijä...
Ei kai se haittaa, mietityttää vaan että miksi aina samoja naamoja joutuu katsomaan :D

Vierailija
2/15 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, miten törppöä porukkaa täällä.

Ap luuli, että ihastus on käynyt kattomassa hänen profiiliaan :). Buahahahhaa, salli mun nauraa.

Fb perustuu siihen, että voit ihan vapaasti tutkia muiden profiilja, ei niistä jälkiä jää sille jonka profiilia katsotaan. Että mua naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se johtua siitä että ap kyttää ihastuksensa sivua. Tutkimattomat ovat fb:n tiet.

Vierailija
4/15 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minun "kyttäämäni" ihmiset ilmesty siihen yhdeksän joukkoon, mielummin niitä kattelis kun aina noita samoja naamoja... ;)

Vierailija
5/15 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näyttäis olevan just ne ihmiset, joiden kanssa olen julkisesti kommunikoinut Facebookissa eniten. Ja koko ajan on ne samat.

Vierailija
6/15 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/15 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa listaani olen katsellut ja siellä on sellaisia, joiden voisin kuvitella olevan minusta kiinnostunut.

Mukana on entisiä ihastuksia, nykyinen vaimokin on listattu usein. Toisaalta sieltä puuttuu sellaisia henkilöitä, joiden kanssa olen FBssä paljon tekemisissä.

Yhteiset kaverit ja paikat, joissa on käynyt auttavat listalle pääsemistä.

Vierailija
8/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelisin et ne sinun profiilin 9 ystävää ovat käyneet kattomassa sinun profiilia.minulla ainakaan siinä ei aina ole samat kaverit ja ne ei missään nimessä voi olla 9 eniten kanssani facebookissa yhteydessä olevia ihmisiä.

Vierailija
9/15 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/15 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vähän aika sitten muuttui aikajanan ulkonäkö, pikkukuvissa olevat kaverit eivät mulla vaihdu ollenkaan, ovat koko ajan samat! Joskus järjestys saattaa muuttua, mutta aina ne samat yhdeksän on siinä etusivulla. Onko muilla sama? Ennen vaihtui, vaikka tosiaan jotkut samat naamat silloinkin siinä usein tuntui pyörivän. Mutta nyt ei mitään vaihtelua.

Vierailija
11/15 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ne vaihtelee ihan randomina. Jos mä käyn välillä etusivulla ni seuraavaks siellä on ihan eri ihmiset. Ei siellä kyllä sellasia näy joiden kanssa en oikeastaan ole missään tekemisissä.

Vierailija
12/15 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisivat olevan heitä, joiden uskon käyvän sivuillani useimmin tai joita olen itse viimeksi kommentoinut tai joiden sivuilla olen käynyt. Sellaisia sukulaisia ainakin tuntuu olevan usein, joita en itse seuraa, mutta joiden uskoisin seuraavan omaa elämääni.

Vierailija
13/15 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä muilla siis edelleen vaihtuu ne kaverit siinä? Hassua, että mulla ei. Ne yhdeksän samaa ovat jämähtäneet siihen. Ei tietenkään haittaa, mutta ihmetyttää, kun ennen vaihtui ja nyt ei.

t. 6

Vierailija
14/15 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pannut merkille vaihtuvatko nykyisin vai eivät. Voi olla, että ovat samoja. Olen ainakin itse merkinnyt heistä suurimman osan "tähdellisiksi, tärkeiksi kavereiksi.

Vierailija
15/15 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hoksasinkin! Lisäsin yhden uuden nimen "läheiseksi kaveriksi", niin hänen kasvonsa ilmestyivät pikkuruudukkoon! Kaikki ovat siis niitä, jotka olen merkinnyt tärkeimmiksi.