Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko poikasi aloittaa telinevoimistelun?

Vierailija
20.04.2013 |

Mitä mieltä olette,antaisitteko poikanne harrastaa voimistelua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Kannustaisin, hyvä harrastus. Outo kysymys...

Vierailija
2/12 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi hieno harrastus. Mun lapset on vasta 2v ja 5V, joten liian pieniä vielä mihinkään vakituiseen harrastukseen, mutta isompi on varsinainen apina roikkumaan renkaissa ja köysissä, on hyvin ketterä ja nopea kintuistaan... Uskon että hän voisi pärjätä voimistelussa hyvin. Ollaan siis käyty tutustumassa voimistelusaliin useamman kerran, on tykkännyt siellä touhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin. Lapseni saavat harrastaa mitä haluavat.

Vierailija
4/12 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaisi, niin tottakai. Vai onko siinä jotenkin normaalia suurempi loukkaantumisriski? Tai ovatko telinevoimistelijat epäterveen ylpeitä/olevinan? Onko se keskimääräistä kalliimpi harrastus? Nuo voisivat olla syitä, joiden takia kieltäisin.

Jääkiekon olen "kieltänyt" kalleuden vuoksi. Siis lapsi halusi sitäkin jossain vaiheessa kokeilla, mutta harrasti jo sählyä ja jalista, joten sanoin, että kyllä ne riittää. En perustellut kalleudella, mutta kallistahan se on. Lisäksi en pidä jääkiekkoilijoiden imagosta, joten en halua lapsestani kiekkoilijaa.

Vierailija
5/12 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietenkin. 

Meidän 5v poikamme on telinevoimistelusta innoissaan. Olen itse myös ollut joillain tunneilla mukana (kerran kuukaudessa ovat lasten vanhemmat tunneilla mukana) ja todennut voimistelun olevan erittäin hyvä ja hauska harrastus. 

Kysymyksesi on todella outo ja kertoo, että et kyseisestä lajista tiedä mitään.

Vierailija
6/12 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietenkin. 

Meidän 5v poikamme on telinevoimistelusta innoissaan. Olen itse myös ollut joillain tunneilla mukana (kerran kuukaudessa ovat lasten vanhemmat tunneilla mukana) ja todennut voimistelun olevan erittäin hyvä ja hauska harrastus. 

Kysymyksesi on todella outo ja kertoo, että et kyseisestä lajista tiedä mitään.

Vierailija
7/12 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 22:01"]

Minusta se olisi hieno harrastus. Mun lapset on vasta 2v ja 5V, joten liian pieniä vielä mihinkään vakituiseen harrastukseen, mutta isompi on varsinainen apina roikkumaan renkaissa ja köysissä, on hyvin ketterä ja nopea kintuistaan... Uskon että hän voisi pärjätä voimistelussa hyvin. Ollaan siis käyty tutustumassa voimistelusaliin useamman kerran, on tykkännyt siellä touhuta.

[/quote]

No ei 5v liian pieni ole....

Vierailija
8/12 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tarkoitan niin, että mukavampi pitää tässä vaiheessa vielä illat vapaina. Hän käy kerhossa kahtena päivänä viikossa, muuten on kotihoidossa. Kerhopäivien jälkeen on aivan väsynyt ja kiukkuinen. Ajatuskin siitä, että kun kohta joutuu aloittamaan päiväkodin, niin sitten vielä illalla olisi harrastukseen meno... Ei vaan jaksaisi sitä vielä.

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 22:01"]

[/quote]

No ei 5v liian pieni ole....

[/quote]

Vierailija
9/12 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5v. poika harrastaa myös telinevoimistelua. Tykkää kovasti ja onkin oikein ketterä ja hallitsee kroppansa hyvin ikäisekseen (osaa esim tehdä puhtaan kärrynpyörän, seisoa päällään yms. Telinevoimistelu on erittäin hyvä perusta millekkätahanasa urheilulajille jos haluaa myöhemmin alkaa harrastaa jotain muuta.

Vierailija
10/12 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ja annan, eli 9v on harrasteryhmässä 1 x vko. Tykkää kovasti.

EN mielellään antaisi hänen mennä vielä kilparyhmään. Paras kaverinsa (9v) on kilparyhmässä. Harjoituksia on 5 x vko. Tuohon menee mielestäni liikaa aikaa noin pienelle.

Vierailija
11/12 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMOJEN HOMMAA.

Vierailija
12/12 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 07:31"]

HOMOJEN HOMMAA.

[/quote]

Totta.

Sama kuin alkaisi tanssia harrastaa, huolestuisin jos teini-iässä alkaisi telinevoimistelu tai tanssi kiinnostaa.