Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihanan siistiä! Mä kännään ja sain siivottua! Jippii!

Vierailija
05.02.2013 |

Nyt olis vielä kylppäri jäljellä. Inhoan noita tommoisia laattalattiota kun niiden niitä välejä ei saa puhtaaksi millään - vai mitä ehdotat?

Mä yritän katsella ympärilleni, että mikä on jäänyt siivoamatta, mutta en näe mitään.

Pesukone on käynyt jo aamusta. Kohta ei ole likapyykkiäkään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä siistiä vai joko kaaos räjähti?

Muistahan ylläpitosiivous heti tänään!

Vierailija
2/12 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se, joka joku päivä sitten esitteli likaisia lattioita, koska kaikki kulkee kengillä sisällä - ei siis edes jollain toffeleilla. Kyselin pesuaineiden perään, mutta kukaan ei osannut vastata.

Nyt mä olen pessyt ne lattiat enkä todellakaan kerro kenellekään, että millä pesuaineilla. Se jääkööt mun salaisuudeksi.

Miksi siellä on kävelty kengät jalassa?

...kyllähän sä nyt sen pesuainasalaisuuden voit AV-mammoille paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin aiemmin, miten saan aloitettua suursiivouksen!

Nyt on valmista ja hieman tyhjä olo. Pyörittelen peukoloita ja selaan av:ta :) Tai no vielä pyykkisatsi ja tiskisatsi koneessa, mutta sen jälkeen DONE! Tai aattelin vielä laittaa tiskikoneen käyntiin koneenpuhdistusaineen kanssa, kun nyt ei ole likaisia tiskejä lastattavaksi.

Vierailija
4/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se, joka joku päivä sitten esitteli likaisia lattioita, koska kaikki kulkee kengillä sisällä - ei siis edes jollain toffeleilla. Kyselin pesuaineiden perään, mutta kukaan ei osannut vastata.

Nyt mä olen pessyt ne lattiat enkä todellakaan kerro kenellekään, että millä pesuaineilla. Se jääkööt mun salaisuudeksi.

Nyt mä sitten odotan, että koska ne kenkäjengit tulee taas ja tuhoo mun kotia. Mä olen päättänyt, että ne saavat liikkua vain "rajoitetulla alueella" eli täyskielto tietyille asunnon osille. Sit mun on helppo tehdä tehosterilisointi sinne missä ne on kävelleet niillä paskakengillään. Eihän tästä mitään tule, että kun babyt tulee kylään, niin ne syö jotain kenkien kanssa sisälle tulleita koirankakkapökäleitä mun lattioilta.

Mutta toi kylppäri-veski. Sinnekin ne ovat talsssineet niillä ulkokengillä joten kaipaan apuja, että miten saada puhtaaksi. Tuleeks puhtaaksi jos mä juon ja sterilisoin itseni ensin jollakin Absolut Vodkalla kun tää ei nyt oo yhtään kivaa.

Vierailija
6/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen sinituotteet kaakeliharja.

Vierailija
7/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin aiemmin, miten saan aloitettua suursiivouksen!

Nyt on valmista ja hieman tyhjä olo. Pyörittelen peukoloita ja selaan av:ta :) Tai no vielä pyykkisatsi ja tiskisatsi koneessa, mutta sen jälkeen DONE! Tai aattelin vielä laittaa tiskikoneen käyntiin koneenpuhdistusaineen kanssa, kun nyt ei ole likaisia tiskejä lastattavaksi.

Mapita ja lajittele.

Vierailija
8/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Ne paperit siitä pinosta.

Mapita ja lajittele.

Ok, ok! Mä hoidan mä hoidan :)

Vierailija
10/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan kaikki paperit aikajärjestyksessä kannelliseen laatikkoon. Sit kun se alkaa pursuta yli äyräidensä mä käyn sen läpi ja laitan silppuriin kaikki "turhiksi" katsomani. Aika hyvin on monta vuotta pysynyt "määrä" hallussa. Enkä oo yhtään paperia kaivannu. Eli mulla ei oo mitään paperipinoja. Mun yhdellä tutulla oli kyllä kerran koko huone kaikkia tommoisia täynnä. Se oli lentänyt epäasiallisesti ulos jostain teknologiafirmasta enkä mä tajua mitä kaikkia paperia se oikein säästikään. En oo koskaan kysynyt, mutta nyt on kyllä aavistus...

Vierailija
11/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Ne paperit siitä pinosta.

Mapita ja lajittele.

Ok, ok! Mä hoidan mä hoidan :)

Entäs ne tyhjät pullot? Käy iltalenkillä.

Vierailija
12/12 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä tulee siivottua huonosti niinkuin nyt taidan keskittyä juomiseen............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä