Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun miestä vaivaa?

Vierailija
05.02.2013 |

Tulin kotiin niin kaikki hujan hajan, tää on ihan joka ikipäiväistä. Pyykkiä ei kuulemma pese sen takia kun ei häneltä sitä niin paljoa tule, ja koska kahdelta pojaltani pyykkiä tulee, niin hänen ei heidän pyykkejään tarvitse pestä (kun ei ole heidän isä), hänen pyykkisnä menee ikäänkuin siinä samassa.

Mä kuljen bussilla töihin joka päivä, mennen tullen. Käyn siitä huolimatta kaupassa ja raahaan painavat kauppakassit kävellen kotiin, mies kulkee mukavasti autolla omat työmatkansa.

Sänkyä ei saada pedattua vaikka lähdetään viimisenä kotoota. Kahvikupit jättää minne huvittaa, eilinen on tuossa tietokonepöydällään vielä, en aio koskea siihen, enkä tämänpäiväiseenkään. Koneessa oli pestyt tiskit aamulla, oli vielä hetki sitten myös kunnes laitoin ne kaappiin, ei saanut niitä laitettua, ei saa niitä laitettua minään päivänä.

Mua V*tuttaa Ihan Sikana! Teki mieli heti ensimmäisenä kotiin tullessa paiskata ruokakassit vaan lattialle. Miten mä saan ton miehen osallistumaan? Oon ihan raato, herännyt viideltä aamulla. En mä jaksa!!! Joka helkutin päivä..

Ja olen sanonnut kyllä hänelle, niin hyvällä kuin pahalla

Sori tää purkautuminen, muuten mä räjähdän!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erota...

Vierailija
2/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kotiin niin kaikki hujan hajan, tää on ihan joka ikipäiväistä. Pyykkiä ei kuulemma pese sen takia kun ei häneltä sitä niin paljoa tule, ja koska kahdelta pojaltani pyykkiä tulee, niin hänen ei heidän pyykkejään tarvitse pestä (kun ei ole heidän isä), hänen pyykkisnä menee ikäänkuin siinä samassa.

Mä kuljen bussilla töihin joka päivä, mennen tullen. Käyn siitä huolimatta kaupassa ja raahaan painavat kauppakassit kävellen kotiin, mies kulkee mukavasti autolla omat työmatkansa.

Sänkyä ei saada pedattua vaikka lähdetään viimisenä kotoota. Kahvikupit jättää minne huvittaa, eilinen on tuossa tietokonepöydällään vielä, en aio koskea siihen, enkä tämänpäiväiseenkään. Koneessa oli pestyt tiskit aamulla, oli vielä hetki sitten myös kunnes laitoin ne kaappiin, ei saanut niitä laitettua, ei saa niitä laitettua minään päivänä.

Mua V*tuttaa Ihan Sikana! Teki mieli heti ensimmäisenä kotiin tullessa paiskata ruokakassit vaan lattialle. Miten mä saan ton miehen osallistumaan? Oon ihan raato, herännyt viideltä aamulla. En mä jaksa!!! Joka helkutin päivä..

Ja olen sanonnut kyllä hänelle, niin hyvällä kuin pahalla

Sori tää purkautuminen, muuten mä räjähdän!

Ja vielä menette vapaaehtoisesti yksiin niiden kanssa. Ei ole tyhmyydellä ja miehenkipeydellä näköjään mitään rajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen äiti passannut sen pioie, ja nyt se odottaa että sinä passaat.

Vierailija
4/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näen avioliiton tilanteena jossa kumpikin osallistuu perheen elatukseen ja kodin ylläpitoon kykyjensä mukaan. Jos mies olisi vaikeavammainen, ymmärtäisin tilanteen, mutta kun näin ei ole, tuo on täysin kohtuutonta. Olisiko parasta tosiaan muuttaa erilleen?

Vierailija
5/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on osallistunut jne.. ei vain enää. Siksi kysymys, vaivaako häntä kenties jokin? Ap

Vierailija
6/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mikään vaivaa. Se on vaan mies.

Sano sille suoraan mitä haluaisit sen tekevän. Ei auta kiukutella täällä tai ylipäätään muutenkaan. Toistan vielä toiselta kantilta, sinun miehesi on oletettavasti Mies, eli et voi olettaa että hän lukee ajatuksesi, et voi olettaa että kämppä siistiytyy itsestään pelkästään sillä että paiskaa tai meinaa paiskata ruokakassit lattialle.

PUHU!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän