G: Mitä teidän perhe syö tänään?
Meillä lämpimäksi ruuaksi tomaattijauhelihaperunavuokaa ja kurkkusalaattia :)
Kommentit (25)
nakkeja ja perunamuusia, salaattia
syötiin aamupäivällä eilistä lasagnea ja nyt iltapäivällä oli muusia, lihapullakastiketta ja porkkanaraastetta. Huomenna taidan laittaa kanaa ja päivällä vois tehdä keiton...
tytär teki mustikkamuffineja jälkiruuaksi.
Makaroonilaatikkoa porkkanakurkkuraastetta mustikka vadelmakiisseliä vaniliakastikkeella
joten tarjolla helposti ja nopeasti eilistä pastapaistosta (parsakaali, porkkana, proteiinipasta, kerma, eri juustoja) sekä pinjansiemen-mangosalaattia. lounaalla söimme 1v:n kanssa ulkona cheddarsalaattia ja ruisleipää, mies söi töissä ja 4v:llä näytti listan mukaan olleen pk:ssa kikhernepihvejä, bataattisosetta ja raejuustoa.
hunajakermakastikkeessa, basmatiriisiä ja herkkusieniä
Päivällä jauheliha-kasvisrisotto ja salaatti
Kohta porkkana-perunasosekeitto ruisleivän ja leikkeleen / juuston kanssa. Juomaksi maitoa ja vettä.
Koska olen flunssassa enkä jaksanut ruokaa laittaa....
nopeat tonnikalapihvit ja niiden kanssa hedelmäistä ja chilistä salaattia.
riisiä banaanileivän kera.
Illalla teen vielä huomista varten jauheliha-tuorejuusto-kasvis täytteistä munakasrullaa.
aamupäivällä uunilohta,salaattia ja lapsille perunamuusia. iltapäivällä jauhemaksakastiketta kasviksia,melonia ja taas lapsille lisukkeena muussia. Jälkkäriksi juustokakkua jonka mies illalla teki ku piti tulla vieraita jotka olivatkin sitten sairastuneet....
http://maailma.net/artikkelit/tyynenmeren_tonnikalakannat_romahtaneet_9…
kuinka voit syödä tonnikalaa
Se on herkullista.
Maailma on jo kuollut, minun tonnikalansyöntini ei sitä asiaa muuta.
Todella outoa ruokaa, en muista milloin viimeksi olisin syönyt lihaa. Toivottavasti tulee hyvää.
Lisäksi puolukkahilloa, porkkanaraastetta ja vihersalaattia.
Jälkkäriksi appelsiinit.
lisäksi säilykepunajuuria ja rasvatonta luomumaitoa.
Kaikki valmiina kaupasta ostettuja...ollaan flunssassa koko porukka eikä kiinnosta kokkailla.
Koska olen flunssassa enkä jaksanut ruokaa laittaa....