Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaan menossa miehen kanssa perheneuvolaan juttelemaan.

Vierailija
05.02.2013 |

Kannattaako mun nyt olla ihan rehellinen vai jättää asioita kertomatta? Tilanne on nimittäin se, että tällä hetkellä en rakasta miestä ollenkaan, en siis vihaakaan, mutta kaikki parisuhderakkauteen kuuluvat tunteet ovat kadonneet.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitella sitä, miten rakastetaan tahtomalla tai miten opitaan rakastamaan. Oon kyllä kuullut nuo fraasit usein, mutta mun on vaikea ymmärtää, mitä se tarkoittaa käytännössä.

Ap

Jos toinen on kertakaikkisen vastenmielinen. Mutta jos kyse on omien tunteiden latistumisesta ja alakulosta, niin treffit ja lähentyminen voi auttaa näkemään toisen taas hyvänä. Positiiviset kokemukset tuo hyviä tunteita, jotka taas lisää hyviä kokemuksia jne

Mutta miten saada itsestään irti jotain luomaan niitä positiivisia kokemuksia...

Ap

Vierailija
22/24 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mies on tyypillinen suomalainen hetero jota ei ole kasvatettu ilmaisemaan tunteitaan eikä hän ole koko avioliittonne aikana kiittänyt sinua mistään vaan pitänyt itsestään selvyytenä?

Sä tunnet ettei mies arvosta sua eikä sun panostas vaimona ja äitinä?

Paitsi että mun mies ei ole kovinkaan monella sektorilla sellainen tyypillinen suomalainen heteromies, mutta ilmeisesti tämä sitten sitoo hänet suomalaiseen heteromiesperinteeseen...

Tosin musta tuntuu, että suurin osa suomalaisista heteromiestuttavistani voivat kertoa vaimolleen arvostavansa häntä JOPA MUIDEN IHMISTEN KUULLEN, tai ylipäätään sanoa jonkun kivan kommentin vaimostaan. Ja nämä ovat huomattavasti perinteisempiä suomalaisia heteromiehiä kuin oma mieheni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun mies sanoi kun ehdotit terapiaa?

Mitä sanoit hänelle syyksi terapian tarpeeseen?

Kyllähän se miehellekin on aika selvää, että ei meillä kovin hyvin mene.

Ap

Vierailija
24/24 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku saisi tuon omankin miehen lähtemään.