Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka painanut raskaanaollessaan

Vierailija
05.02.2013 |

kolminumeroisen luvun verran? Itsellä alkaa pikkuhiljaa vaaka näyttää sitä ja kyllä hirvittää. Neuvolassa vaan paasataan, tiedän että ruokavaliolla tilannetta voi muuttaa mutta en todellakaan ole mikään mässäilijä ja tuntuu että painoa vaan tulee ja tulee vaikka söis porkkanaa koko viikon.

Oonko oikeesti ainoa joka painaa näin paljon raskaana? Neuvolassa tuntuu että olen kuudes ihme tässä maailmassa =( Neuvolapäivinä vaan itkettää ku pitää mennä puntarille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan mitä vain, kuten aina. Siis normaalin viiden aterian rytmin mukaan. Jo joulun jälkeen purnattiin painosta kun ei ollut noussut kylliksi ja nyt loppuraskaudessa paino on tippunut n.500g/vko.

Turvotuksen muutokset vaikuttavat tosi nopeasti painoon.

Vierailija
2/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odotin esikoistani viimeisilläni. Siitä on kyllä 11 vuotta aikaa. puolvuotta synnytyksestä painoin 72kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jokaisessa 3 raskaudessa lopussa painanu yli sata! Aivan sama ollu ku sulla että vaikka on viikot syöny välillä salaattia ni silti tullu vähintään 300g viikossa painoa! Mulla oli onneksi kiva neuvolantäti eikä pitäny saarnoja! sokeriarvot olleet hyviä ja vauvat painaneet 3-3,5kg!

Vierailija
4/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oli lopulta rv 40 mennessä tullut 12kg lisää. Neuvolassa kävin viimeisen kerran joskus rv 32 (sen jälkeen kävin vain äitipolilla kontrolleissa), jolloin painoa oli tullut ehkä 8kg. Ei riittänyt tätylille, vaikka mun mielestä toi oli todellakin normaali määrä... Ilmeisesti täti on tottunut siihen että ihmiset lihoo kuin ryhävalaat. Mulla ei tullut näkyviä kiloja muualle kuin siihen vatsaan.

Ärsyttää, että siellä edes pitää kommentoida painoa. Aina kauhea varmistelu että kai syöt tarpeeksi ja blääblää.

Vierailija
5/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus alkoi painoin 109 kg

viikkoa ennen kun menin synnärille painoin 89 kg

kaksi kuukautta synnytyksen jälkeeen painoin 75.

Nyt painan 68 kg (vauva 7kk)

pituutta 168

ja arvaa paljonko sain kuulla, kun paino vaan tippuu.. todella paljon!

Vierailija
6/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kertoneet, merkkasivat vain vihkoon. Olin ennen raskauksia fitness urheilijan kropassa ja sitten vaan turposin....aivan kamalaksi.