Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ei viherapina tekisi, nyt ne jo paskoo housuihinsa

Vierailija
05.02.2013 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288537746715.html

katsokaa nyt noita, säälittäviä tapauksia :( "toimittajia", paskahousujahan noi on, mutta mitä viherääliö ei tekisi saadakseen huomiota osakseen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisautoilusta aina vouhkata joka tuutista, mutta nyt nämä paskan"toimittajat" yrittävät vähentää julkisen liikenteen houkuttelevuutta vielä entisestään.

Kyllä minä ajan edelleenkin omalla autolla, jotta ei tarvitse törmätä tuollaisiin kanssamatkustajiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen housuunpaskomisjutun eikä siitä mitään pointtia selvinnyt, todellakaan. Ilta-Sanomat oli tällä kertaa tasokkaampi, sellainen rimanalitus ylioppilaslehdeltä :-/

Viestinnän ammattilaisena hävettää ammattikuntamme tila.

Vierailija
24/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tytöt halunneet kokeilla miten paska pikkareissa liiskaantuu ulkosynnyttimen eri osiin. Miten noiden kaverit ja työkaverit voi ottaa tuollaisia ääliöitä vakavasti, hävettää ihan noiden puolesta.

Vierailija
25/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä, vasemmistolaisia tai vihervasemmistolaisia.

Voisitko kuvitella esim. kokoomusnuoren jakkupuvussaan, persunuoren Suomi-verkkareissaan tai keskustanuoren farmarihousuissaan kakkimassa julkiseen liikenneajoneuvoon? Minä en. Entäs viherpunavihervasemmistosuvaitsevaistotakkutukkatoimittajanuoren? Todellakin.

Aivan p*ska juttu. Kaikin puolin, ei mitään hienoa tai puolusteltavaa, ylppärin pohjanoteeraus ja vielä juhlanumerossaan.

Bussiyhtiö harkitsee korvauksien pyytämistä noilta, mikä on aivan oikein ja hyvä.

Vierailija
26/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksankielinen lause on ainakin kieliopillisesti väärin.

TYHMÄ!

Vierailija
27/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paskotaan housuun.""Joo!"

Vierailija
28/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Vihreitä äänestävä toimittaja, ja minustakin tuo Ylioppilaslehden juttu on typeryydessään ihan kärkitasoa.

Miksi kuvittelet, että pelkkä ympäristöongelmien pitäminen tärkeinä tekee ihmisestä sellaisen, ettei hänelle ole muiden kanssaihmisten kunnioittaminen tärkeää? Minä pidän tuollaista luuloa outona ja epäloogisena - senhän takia ympäristöongelmia pidetään tärkeinä, että ne vaikuttavat kaikkien meidän ihmisten elinehtoihin ja elinpiiriin.

Mistä lähtien nykyiset cityvihreät ovat luontoa tai ympäristöä ajatelleet? Oikeat vihreät vuosikymmen sitten on ihan eri asia ja silloin minäkin äänestin vihreitä. Nykyisethän ovat keskittyneet ympäristön tuhoamiseen, muuttoliike Afrikasta Euroopaan, teollisuuden siirtäminen Euroopan suht puhtaista tehtaista jne Kiinaan, missä ei ole millään mitään väliä. Rikkivero laivoille vain Suomessa, jolloin kuljetukset siirtyivät Viipurin satamaan jne. Cityvihreillä on oikeasti järki erittäin vähässä ja tuo paskominen kuvaa sen porukan ajatusmaailmaa ja tasoa erittäin hyvin.

globalismikriitikoita, eivät he kannata tuotannon siirtämistä Kiinaan yms yms.

En jaksa nyt alkaa kiistellä kanssasi vihreiden poliittisesta agendasta, mutta huomautan vaan, että tuollainen poliittisten vastustajien demonisointi ei kerro sinusta hyvää.

Kannattavat ihmisten siirtämistä Afrikasta Suomeen

Vierailija
29/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti näin on tapahtunut.

Tuskallisen noloa vaikkei olisikaan, vaan juttu olisi kirjoitettu vain reaktiota hakien.

Kyseessä kuitenkin aikuiset ihmiset, vastuuasemassa päätoimittaja käyttää näin upeasti hänelle myönnettyä luottamusta :)

Tässä valmiissa maailmassa ilmeisesti eivät keksi enää mitään tekemistä tai oikeaa sanomista (? eivät jaksa ottaa selvää asioista) ja takertuvat kakkashokeeraukseen tai sukupuolten tasa-arvokysymyksissä junnaamiseen.

Pelottavaa on tietysti se, että itse saatan olla sitä ikäryhmään joiden vanhduuden huollosta nämä liehukkeet aikanaan päättävät. Parempi varmaan nukkua nuorempana poies.

Vierailija
30/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

persunuoren Suomi-verkkareissaan tai keskustanuoren farmarihousuissaan kakkimassa julkiseen liikenneajoneuvoon?

enkä vihreää naista.

Vierailija
31/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

persunuoren Suomi-verkkareissaan tai keskustanuoren farmarihousuissaan kakkimassa julkiseen liikenneajoneuvoon?

enkä vihreää naista.

se keskustanuori.

Vierailija
32/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Vihreitä äänestävä toimittaja, ja minustakin tuo Ylioppilaslehden juttu on typeryydessään ihan kärkitasoa.

Miksi kuvittelet, että pelkkä ympäristöongelmien pitäminen tärkeinä tekee ihmisestä sellaisen, ettei hänelle ole muiden kanssaihmisten kunnioittaminen tärkeää? Minä pidän tuollaista luuloa outona ja epäloogisena - senhän takia ympäristöongelmia pidetään tärkeinä, että ne vaikuttavat kaikkien meidän ihmisten elinehtoihin ja elinpiiriin.

He haluavat elättää jotain Romanien rikollisia, antaa etelä-euroopan pummeille töitä Suomessa, silitellä rikollisten päätä, kieltää lihansyönnin, kieltää ydinvoiman jne....

Vierailija
33/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Vihreitä äänestävä toimittaja, ja minustakin tuo Ylioppilaslehden juttu on typeryydessään ihan kärkitasoa. Miksi kuvittelet, että pelkkä ympäristöongelmien pitäminen tärkeinä tekee ihmisestä sellaisen, ettei hänelle ole muiden kanssaihmisten kunnioittaminen tärkeää? Minä pidän tuollaista luuloa outona ja epäloogisena - senhän takia ympäristöongelmia pidetään tärkeinä, että ne vaikuttavat kaikkien meidän ihmisten elinehtoihin ja elinpiiriin.

Mistä lähtien nykyiset cityvihreät ovat luontoa tai ympäristöä ajatelleet? Oikeat vihreät vuosikymmen sitten on ihan eri asia ja silloin minäkin äänestin vihreitä. Nykyisethän ovat keskittyneet ympäristön tuhoamiseen, muuttoliike Afrikasta Euroopaan, teollisuuden siirtäminen Euroopan suht puhtaista tehtaista jne Kiinaan, missä ei ole millään mitään väliä. Rikkivero laivoille vain Suomessa, jolloin kuljetukset siirtyivät Viipurin satamaan jne. Cityvihreillä on oikeasti järki erittäin vähässä ja tuo paskominen kuvaa sen porukan ajatusmaailmaa ja tasoa erittäin hyvin.

globalismikriitikoita, eivät he kannata tuotannon siirtämistä Kiinaan yms yms. En jaksa nyt alkaa kiistellä kanssasi vihreiden poliittisesta agendasta, mutta huomautan vaan, että tuollainen poliittisten vastustajien demonisointi ei kerro sinusta hyvää.

Inhimillisyys ja hädänalaisten auttaminen on tärkeää.

Vierailija
34/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Vihreitä äänestävä toimittaja, ja minustakin tuo Ylioppilaslehden juttu on typeryydessään ihan kärkitasoa. Miksi kuvittelet, että pelkkä ympäristöongelmien pitäminen tärkeinä tekee ihmisestä sellaisen, ettei hänelle ole muiden kanssaihmisten kunnioittaminen tärkeää? Minä pidän tuollaista luuloa outona ja epäloogisena - senhän takia ympäristöongelmia pidetään tärkeinä, että ne vaikuttavat kaikkien meidän ihmisten elinehtoihin ja elinpiiriin.

He haluavat elättää jotain Romanien rikollisia, antaa etelä-euroopan pummeille töitä Suomessa, silitellä rikollisten päätä, kieltää lihansyönnin, kieltää ydinvoiman jne....

Perehdypä oikeasti nyt Vihreiden puolueohjelmaan. En viitsi alkaa kinata kanssasi, kun et selvästi tiedä asiasta mitään.

Eikä toki tarvitse tietääkään, jos ei kiinnosta - mutta silloin on sivistymätöntä alkaa meltota asiasta, josta ei tiedä.

Vierailija
35/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tärkeämpää taitaa olla perinteisille arvoille v*ttuilu ilman sen kummempaa syytä ja mahdollisimman epärealististen mielipiteiden laukominen. Ja sen taivastelu, miten on outoa, etteivät kaikki jaa näitä mielipiteitä.

Vierailija
36/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

globalismikriitikoita, eivät he kannata tuotannon siirtämistä Kiinaan yms yms.

En jaksa nyt alkaa kiistellä kanssasi vihreiden poliittisesta agendasta, mutta huomautan vaan, että tuollainen poliittisten vastustajien demonisointi ei kerro sinusta hyvää.

Koska mitä enemmän joudumme maksamaan veroja, mitä enemmän ympäristömääräyksiä, mitä isommat palkat työntekijöillä jne, sitä enemmän yritykset lähtee Kiinaan.

Koska se on tuottavampaa tehdä siellä kun täällä

Vierailija
37/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdypä oikeasti nyt Vihreiden puolueohjelmaan. En viitsi alkaa kinata kanssasi, kun et selvästi tiedä asiasta mitään.

Eikä toki tarvitse tietääkään, jos ei kiinnosta - mutta silloin on sivistymätöntä alkaa meltota asiasta, josta ei tiedä.

Kaikki romaniasta tulleet ovat rikollisia. Juuri vihreät vaatovat näille tukia.

http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288537656829.html

Tuollaisia aivan sairaita ehdotuksia tulee vihreiltä.

Vihreät vaativat koko ajan lisää rahaa hyväntekeväisyyteen mikä on järjetöntä.

Vihreät ovat etunenässä vaatimassa parempia oloja vangeille ja pienempiä tuomioita. Vaikka meillä pitäisi tuomioita koventaa hyvin paljon.

Juuri vihreät selittää lihansyönnin haitoista ja ympäristövaikutuksista. Juuri he sitä yrittävät kieltää.

Ainoastaan tietämätön vastustaa ydinvoimaa

Vierailija
38/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

globalismikriitikoita, eivät he kannata tuotannon siirtämistä Kiinaan yms yms. En jaksa nyt alkaa kiistellä kanssasi vihreiden poliittisesta agendasta, mutta huomautan vaan, että tuollainen poliittisten vastustajien demonisointi ei kerro sinusta hyvää.

Ei ole meidän asia tukea jotain Afrikkalaisia. Ne rahat pitää antaa Suomalaisille.

Suurin osa tänne tulevista ei ole pakolaisia. Mutta nekään ei tee töitä

Vierailija
39/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ja tusina muuttuikin yllättäen kolmeksi :D. Ja lisäksi tällä asian tuntijalla ei edes artikkelien käyttö suju. Että ihan selvästi kouluenglannilla mennään ja sen asian tuntijan voi tunkea työttömään perseesesi :D.

4 + suomi ja kerroin ed. tekstissäni puoli tusinaa... no, venäjääkin hyvin auttavasti.

Ei ole artikkeleilla vitunkaan merkitystä jos kirjoittaa teknisesti tekstejä eli asia on siellä pääasia tyyliin technical specification ja samaa muilla kielillä.

Tunge viherapina oma surkea kielitaitosi vihehomeperseeseen, olen 7 vuotta asunut ulkomailla (en engl. kielisessä maassa) ja asun nytkin joten se taidoistani.

Vierailija
40/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pyrkii tänne ilman hätää ja vihreät toivottaa tervetuloa vaikka samalla sekunnilla heidän ympäristöjalanjälkensä kasvaa moninkertaiseksi