Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ei viherapina tekisi, nyt ne jo paskoo housuihinsa

Vierailija
05.02.2013 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288537746715.html

katsokaa nyt noita, säälittäviä tapauksia :( "toimittajia", paskahousujahan noi on, mutta mitä viherääliö ei tekisi saadakseen huomiota osakseen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää lähinnä :(

Vierailija
2/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole ollenkaan kerrottu, mikä Ylkkärin jutun pointti oli. Joku siinä on ollut, mutta eipä kerrota tuossa.

Ja sen takia se vaikuttaa täysin umpitohelolta tempaukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustuu väitä että nämä naiset on vihreitä?

Noissa piireissä ei normaalijärkisiä ole ja samoin vihreiden kannatus lähenee 100 %:a. Todellisia paskahousuja ja säälittäviä tapauksia, mutta mitäpä sitä ei tuollainen aivokääpiö tekisi, että saa nimensä julkisuuteen. Ei voi kun ihmetellä, että tässäkö on toimittajien taso ja mikä näitä ihmisiä vaivaa, henkinen pahoinvointi on kamalalla tasolla.

Vierailija
4/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä että persut joutuu ottamaan kaikki mokailijat ja väittämään niitä vihreiksi, että tulisi se vaikutelma että edes joku muukin on yhtä tyhmä ja nolo kuin persut.

Vierailija
5/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole ollenkaan kerrottu, mikä Ylkkärin jutun pointti oli. Joku siinä on ollut, mutta eipä kerrota tuossa.

Paskoisivat kotonaan housuihinsa ja levittäisivät paskat pitkin seiniä ja söisivät toistensa paskaa, mutta julkisiin kulkuneuvoihin on ihan turha tulla paskomaan, luulisi sen nyt normaalijärjellä varustettu ihminen (huom. toimittaja ei ole ihminen) ymmärtävän vaikka kuinka on huomionkipeää sorttia. Täysiä idiootteja, mutta nyt on rumat naamat lehdissä ja paskat housuissa ja linja-autoyhtiö joutuu pesemeään linja-auton ja todnäk ostamaan kalliit palvelut saadakseen hajut pois jne.

Vierailija
6/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan siitä jutusta huomannut, että siinä olisi ollut mitään muuta pointtia, kuin se, miltä tuntuu kakata housuun kun vauvat ja vanhuksetkin kakkaavat. Ehkä en sitten vain tajunnut jutun syvempää olemusta..

Vierailija
7/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä että persut joutuu ottamaan kaikki mokailijat ja väittämään niitä vihreiksi, että tulisi se vaikutelma että edes joku muukin on yhtä tyhmä ja nolo kuin persut.

Sä tunnut olevan pihalla ja tyhmä, eiköhän se ol 99,9 %:a varmaa, että nuo paskahousut on vihreitä.

Vierailija
8/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisten naistenko?

Kiva, kun myönsit. Tosi on, että persupuolue on enemmän suosiossa kouluttamattomien miesten joukossa.

En kylläkään löydä kummankaan puoluesidoksista mitään googlella, joten tuskin kuuluvat mihinkään puolueeseen.

Itse juttu on tosiaan täysion ufo, ei ole jutussa erityistä pointtia olemassakaan, luin sen Ylkkärin sivuilta.

Vierailija
10/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervamppi ähertää paskat housuissa melkein päivittäin raitiovaunussa. Setämiehet raportoi.

Ei mitään uutta.

Vierailija
11/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri siivoaa busseja kaupungin liikennelaitoksella, ja on sanonut aina, että niitä paskoja on tosi usein busseissa. Varsinkin yövuoroilla. Ehkä tässä oli tarkoitus vain imitoida näitä idiootteja? Ei tuo mitään uutta ole!

Vierailija
12/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Vihreitä äänestävä toimittaja, ja minustakin tuo Ylioppilaslehden juttu on typeryydessään ihan kärkitasoa.

Miksi kuvittelet, että pelkkä ympäristöongelmien pitäminen tärkeinä tekee ihmisestä sellaisen, ettei hänelle ole muiden kanssaihmisten kunnioittaminen tärkeää? Minä pidän tuollaista luuloa outona ja epäloogisena - senhän takia ympäristöongelmia pidetään tärkeinä, että ne vaikuttavat kaikkien meidän ihmisten elinehtoihin ja elinpiiriin.

Vierailija
13/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Vihreitä äänestävä toimittaja, ja minustakin tuo Ylioppilaslehden juttu on typeryydessään ihan kärkitasoa.

Miksi kuvittelet, että pelkkä ympäristöongelmien pitäminen tärkeinä tekee ihmisestä sellaisen, ettei hänelle ole muiden kanssaihmisten kunnioittaminen tärkeää? Minä pidän tuollaista luuloa outona ja epäloogisena - senhän takia ympäristöongelmia pidetään tärkeinä, että ne vaikuttavat kaikkien meidän ihmisten elinehtoihin ja elinpiiriin.

Mistä lähtien nykyiset cityvihreät ovat luontoa tai ympäristöä ajatelleet? Oikeat vihreät vuosikymmen sitten on ihan eri asia ja silloin minäkin äänestin vihreitä. Nykyisethän ovat keskittyneet ympäristön tuhoamiseen, muuttoliike Afrikasta Euroopaan, teollisuuden siirtäminen Euroopan suht puhtaista tehtaista jne Kiinaan, missä ei ole millään mitään väliä. Rikkivero laivoille vain Suomessa, jolloin kuljetukset siirtyivät Viipurin satamaan jne. Cityvihreillä on oikeasti järki erittäin vähässä ja tuo paskominen kuvaa sen porukan ajatusmaailmaa ja tasoa erittäin hyvin.

Vierailija
14/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien nykyiset cityvihreät ovat luontoa tai ympäristöä ajatelleet? Oikeat vihreät vuosikymmen sitten on ihan eri asia ja silloin minäkin äänestin vihreitä. Nykyisethän ovat keskittyneet ympäristön tuhoamiseen, muuttoliike Afrikasta Euroopaan, teollisuuden siirtäminen Euroopan suht puhtaista tehtaista jne Kiinaan, missä ei ole millään mitään väliä. Rikkivero laivoille vain Suomessa, jolloin kuljetukset siirtyivät Viipurin satamaan jne. Cityvihreillä on oikeasti järki erittäin vähässä ja tuo paskominen kuvaa sen porukan ajatusmaailmaa ja tasoa erittäin hyvin.

globalismikriitikoita, eivät he kannata tuotannon siirtämistä Kiinaan yms yms.

En jaksa nyt alkaa kiistellä kanssasi vihreiden poliittisesta agendasta, mutta huomautan vaan, että tuollainen poliittisten vastustajien demonisointi ei kerro sinusta hyvää.

Vierailija
15/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on, että persupuolue on enemmän suosiossa kouluttamattomien miesten joukossa.

Meikä on hyvin koulutettu, osaan puoli tusinaa eri kieltä ja olen asiantuntija tehtävissä ulkomailla. Ja onko Suomessa vielä kouluttamattomia muka ?. Tuskin. Sen sijaan idiootti-vihreiden koulutukset on poikkeuksetta jotain hum. kand:ja ym eli yhtä tyhjän kanssa ja verorahaa kuluttavaa.

Vierailija
16/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä on hyvin koulutettu, osaan puoli tusinaa eri kieltä ja olen asiantuntija tehtävissä ulkomailla. Ja onko Suomessa vielä kouluttamattomia muka ?. Tuskin. Sen sijaan idiootti-vihreiden koulutukset on poikkeuksetta jotain hum. kand:ja ym eli yhtä tyhjän kanssa ja verorahaa kuluttavaa.

Tekstin tasosta päätellen joku täysin syrjäytynyt luuseri. Vai "asiantuntija tehtävissä". Sinä kun osaat noita kieliä, niin käännä seuraava lause puolella tusinalla kielellä:

Olen työtön mies ja kulutan aikaani äitien keskustelufoorumilla.

Vierailija
17/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstin tasosta päätellen joku täysin syrjäytynyt luuseri. Vai "asiantuntija tehtävissä". Sinä kun osaat noita kieliä, niin käännä seuraava lause puolella tusinalla kielellä: Olen työtön mies ja kulutan aikaani äitien keskustelufoorumilla.

Du bist echt Arbeitslos Grün faul Depp und bist ganze Tag in AV-Forum.

Oled kuradi roheline laiskvorst ja lösutad kogu päevä kuskil AV-jututoas.

You are fucking Green lazy bastard and spend your whole day in AV-Forum.

Du är ... en muista ja jaksa, koska ruotsi on huonoin kieleni.

Ja sama suomeksi.

Kun käyttää tiettyä pääasiassa teknistä ammattisanastoa niin ei ole tullut harjoiteltua muuta ja varsinkaan solvauksia eri kielillä :).

Vierailija
18/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihreät sellaista haluaa? Aika ristiriitaista aikaisempien kannanottojen kanssa.

Vierailija
19/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksankielinen lause on ainakin kieliopillisesti väärin.

Vierailija
20/45 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Du bist echt Arbeitslos Grün faul Depp und bist ganze Tag in AV-Forum.

Oled kuradi roheline laiskvorst ja lösutad kogu päevä kuskil AV-jututoas.

You are fucking Green lazy bastard and spend your whole day in AV-Forum.

Du är ... en muista ja jaksa, koska ruotsi on huonoin kieleni.

Ja lisäksi tällä asian tuntijalla ei edes artikkelien käyttö suju. Että ihan selvästi kouluenglannilla mennään ja sen asian tuntijan voi tunkea työttömään perseesesi :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan