Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 24, ja pissaa lirahtaa housuun :(

Vierailija
04.02.2013 |

Toinen raskaus, eikä ensimmäisessä tällaista vaivaa ollut. Ei edes synnytyksen jälkeen.. Olen jumppaillut, ja nyt raskauden aikana vielä ahkerammin.

Löytyykö lantiopohja sitten jo tässä vaiheessa raskautta? Tuntuu, että jumppakin menee ihan hukkaan, kun vaikka miten treenaan niin sitä pahemmaksi vaan menee :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö = löystyykö

Vierailija
2/9 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosia odotellaan ja alkoi lorahdella housuun pieniä määriä onneksi vasta rv 29 tienoilla. Treenaan ja nyt huomattavasti vähentynyt tuo lorahtelu :)

Treenaa vaan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin itse samoilta viikoilta alkaen käyttänyt siteitä suosiolla..

Onneksi lirahtelu tapahtuu kuitenkin vain silloin kuin aivastan, epämukavaa se on silti...

Myös toista odotan, eikä ollut samaa esikoisen kohdalla.

Vierailija
4/9 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin toisessa, kun vauva painoi rakkoa koko ajan. Pari viikkoa synnytyksen jälkeen paikat oli mitä oli, mutta sen jälkeen ei ole lirahdellut. Viimeisestä raskaudestakin jo 8 vuotta.

Vierailija
5/9 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu kans samaa ongelma jo viikoista1 16 lähtien ikinä aikasemmin en ole kärsiny ja kaks aiempaa raskautta takana nyt jo kolmas.... mulla aina ollu lantionpohjan lihakset hyvässä kunnossa ja nytkin oli keskivertoa paremmassa kunnossa kun kävin mittauksissa.... ja silti lorahtelee.... :)

Vierailija
6/9 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vk 34 ja on vaiva loppunut/helpottanut.

Vierailija
7/9 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen ei mitään ongelmia. Nyt synnytyksestä 4kk ja alapää on aivan entisellään, ehkä ekat 1-2kk oli jotenkin hassun "löysän" tuntuinen.

Vierailija
8/9 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäs raskaus. n.25 viikolta muutama viikko eteenpäin lirahti muutaman kerran kun aivastin. Nyt viikkoja 32 eikä ole enään tuntunut siltä, että aivastaessa lirahtais. Varmaan vähän riippuu myös viikoista ja miten se vauva on siellä. En tiedä, treenaan kyllä säännöllisesti aina lantionpohjan lihaksia, niitä kannattaa kyllä tehdä ihan synnytykseen asti ja jatkaa tietysti heti synnytyksen jälkeen.

Vierailija
9/9 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ongelmat ohi heti synnytytyksen jälkeen, 2. raskaus oli kyseessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi