Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pää hajoaa uhmiksen (tai oikeastaan miehen kanssa)

Vierailija
04.02.2013 |

meillä on oikeastaan esikoisen syntymästä asti riidelty mun omasta ajasta, tai siis siitä ettei sitä ole. Mies ei vaan tajua/ymmärrä/välitä siitä etten mä vaan jaksa olla ihan kokoajan jonkun muun käytettävissä vaan välillä pitäisi saada hengähtää.

Aina kun otan asian esille seuraa riita ja taistelu tulee myös aina kun ilmoitan lähteväni johonkin (esim. kauppaan) ilman muksuja.

Esikoisella on nyt alkanut uhmaikä ja mä en meinaa jaksaa sitä aamusta asti alkavaa ulinaa ja vinkunaa millon mistäkin tai ihan vaan yleisesti äitiiiäitiiiäitiii... Tai eihän se muksu oikeasti kokoaikaa huuda, ihana lapsi hän on, mutta välillä vaan tuntuu siltä.

Tähän vielä päälle miehen tasaisena kuuluva napina ja valitus milloin mistäkin niin päässä vaan surraa vaikka ois välillä hiljaistakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on saatava omaa aikaa. Piste. Sä et jaksa olla äiti lapsille jos et saa joskus olla rauhassa itsekseenkin. Tiedän, mä annoin tilanteen mennä liian pitkälle. Liikaa sinnittelin että kyllä mä jaksan, pakko, ei tää aika kauaa kestä.. mutta sitten menin ihan yliuupuneeksi ja -kireäksi ja kaikki kärsivät. Nyt kun kuopus 2v niin otan vaan omaa aikaa, ilmoitan että minä lähden ja miehen pitää hoitaa kunnolla. Sitten saa hänkin käydä harrastuksessa. Mutten jaksa uhmisitkuja, villeyksiä jne. jos en joskus hengähdä. Pidä puolesi.

2/3 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vanhemmat jaksavat ja voittavat, kun äitikin on virkeä, levännyt ja rentoutunut. Ota omaa aikaa, kun se on mahdollista. Ja, kun miehesikin siihen tottuu ja hän huomaa kuinka se vaikuttaa ja tekee kaikille hyvää, hän ehkä helpommin joustaa omista menoistaan toisinaan.

Oheisella sivulla on parisuhde-vihkonen, joka voi auttaa paremmin jakamaan kotitöitä ja vastuita ja vapaata perheessä. Tutustu!!!

http://mll-fi-bin.directo.fi/@Bin/c9ebf202a7640a99c120fb54b1b51634/1359…

Voimia arjen järjestämiseen viisaasti, niin että sinä myös saat lepohetkiä ja omaa aikaa! Kaikki tarvitsevat sitä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en vaan ymmärrä miten tuo oman ajan ottaminen käytännössä onnistuu.

Mies ei suostu lähtemään mihinkään lasten kanssa koska "häntä ei huvita". Kun nostan tarpeeksi kovan riidan asiasta niin käy pari kertaa pihalla tunnin ja se on siinä.

Jos olen itse lähdössä johonkin mies valittaa ja näyttää nyrpeää naamaa/nostaa riidan jostain. Soittelee myös perään, taustalta kuuluu muksujen itku ja sit miehen kyselyt joko oon tulossa kotiin. Ei kovin rentouttavaa...

Asiasta ei myöskään voi keskustella koska "miestä väsyttää eikä hän jaksa kuunnella valitustani". En tiedä miten tätä tilannetta lähtisi muuttamaan.

Ap