Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuvatko puumat alistumaan ihan kaikkeen jotta saavat pidettyä nuoremman kumppanin?

Vierailija
03.02.2013 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä aika sinut seksualisuutensa kanssa. Ei alistu, mutta tykkää kokeilla kaikkea kivaa. No joku voi tietysti tykätä alistumisestakin.

Se on se jutu mihin nuoret miehen ihastuvat. Naista ei haittaa vaikka menee kampaus vähän sekaisin seksin tiimellyksessä, ei ole katkeilevia rakennekynsiä tms. Vaan sitä ihanaa, suoraa ja innostavaa seksiä!

Vierailija
2/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkellä elämäni parhaassa suhteessa kahdeksan vuotta nuoremman miehen kanssa. Kompromisseja tehdään puolin ja toisin mutta kumpikaan ei mielestäni joudu alistumaan mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tunnusta tuota.

Vierailija
4/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kerroilla jolloin olen puumaillut, olen saanut vaan nauttia kyydeistä. Nuorilla miehillä on villiä energiaa ja jaksamista vielä. Kuumaa seksiä, ilman suorituspaineita. Omanikäiset ovat epävarmoja ja peittelevät sitä muka suuren rakastajan ottein.  Tai sitten on ollut todella huono säkä. Joka tapauksessa toivon omanikäisen löytäväni ja muutakin kuin seksiä.

Vierailija
5/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä, päinvastoin.

Nuoret miehet ovat yleensä innoissaan ihan siitä perusseksistäkin, tietysti uteliaita ja kokeilunhaluisia myös.

Vanhempien (siis +50 v.) miesten kanssa valitettavasti koko seksi monesti pyörii miehen erektion ja sen säilyttämisen ympärillä. naisen pitäisi vääntäytyä suunnilleen umpisolmuun, että sen hepin saa edes nousemaan siinä missä parikymppisellä jöpöttää jo kun hän näkee tän saman naisen ulkovaatteissaan ja sittenkin suostua miehen jokaiseen oikkuun, ettei vaan lerpahtaisi. Ja vaatimustaso vaan nousee nousemistaan siinä vaiheessa kun erektio entisestään heikkenee, täytyy mitä kummallisempaa fetissiä kaivaa esille, jos se vielä saisi viisarin värähtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan