Teinkö itselleni vahinkoa? Mieheni häipyi eilen tupakallakäynniltä baariin,
itse asiassa kahteenkin (taas). Hän oli luvannut olla kotona. Hän lähetti viestin, että tulee kohta. Tuli kuuden aikaan aaamulla (käveli kaupungista). Mies ei vastannut puheluihini eikä lapsellekaan, joka heräsi yöllä ja halusi tietää, missä isä on.
Mies oli baarireissulla kahden miehen kanssa. Toisen kanssa olen pussaillut nuorena ja toista pidän seksikkäänä ja olen joskus hänestä fantasioinut mielessäni. Mieheen suuttuneena kerroin hänelle nämä seikat hänen baarikavereistaan.
Teinkö virheen? Pystyyköhän mies jotenkin käyttämään sitä minua vastaan? Teinipussailuilla nyt ei ole merkitystä, mutta tuota toista käskin miehen miettiä, kun hän juttelee tuttavan kanssa.
Kommentit (25)
Jos mies ei ole kotona. Jos herää yöllä, luultavasti ei edes huomaa ettei isä ole kotona. Joskus saattaa kysyä, eikö isä ole tullut kotiin, mutta ei siitä sen suurempaa numeroa tule.
Meillä mies on joskus töissä yöhön saakka, joskus harvoin tulee vasta aamulla kotiin. Silloinkin lapsi saattaa kysyä, "Tuletko vasta ensimmäistä kertaa kotiin?". Ei siitä mitään suurempaa draamaa seuraa.
Jotain teillä on pielessä, jos lapsi pelkää isän häipymistä.
sä taisit antaa miehelle syyn käydä painamassa toista naista.
Tollai suomalainen heteromies tilanteen tulkitsee, varsinkin kännissä.
Jos mies ei ole kotona. Jos herää yöllä, luultavasti ei edes huomaa ettei isä ole kotona. Joskus saattaa kysyä, eikö isä ole tullut kotiin, mutta ei siitä sen suurempaa numeroa tule.
Meillä mies on joskus töissä yöhön saakka, joskus harvoin tulee vasta aamulla kotiin. Silloinkin lapsi saattaa kysyä, "Tuletko vasta ensimmäistä kertaa kotiin?". Ei siitä mitään suurempaa draamaa seuraa.
Jotain teillä on pielessä, jos lapsi pelkää isän häipymistä.
Näin. Ap on kusipää paska äiti kun vaan antaa tilanteen jatkua eikä huomioi lapsen tarpeita, vain omansa. Toivottavasti joku tekee perheestä ls-ilmoituksen että ammattilaiset saavat selvittää perheen tilanteen ja lapsen ei tarvitse enää kärsiä :(
Älä ap välitä noista inhottavista haukkujista. Jätä ne ihan omaan arvoonsa. Toivottavasti tilanteenne selviää.
normi perheenisän toimintaa, en katselis päivääkään..sehän voi kadota koska vaan. Ja mitä tuommonen tekee lapselle, ei hyvä.