Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö itselleni vahinkoa? Mieheni häipyi eilen tupakallakäynniltä baariin,

Vierailija
03.02.2013 |

itse asiassa kahteenkin (taas). Hän oli luvannut olla kotona. Hän lähetti viestin, että tulee kohta. Tuli kuuden aikaan aaamulla (käveli kaupungista). Mies ei vastannut puheluihini eikä lapsellekaan, joka heräsi yöllä ja halusi tietää, missä isä on.

Mies oli baarireissulla kahden miehen kanssa. Toisen kanssa olen pussaillut nuorena ja toista pidän seksikkäänä ja olen joskus hänestä fantasioinut mielessäni. Mieheen suuttuneena kerroin hänelle nämä seikat hänen baarikavereistaan.

Teinkö virheen? Pystyyköhän mies jotenkin käyttämään sitä minua vastaan? Teinipussailuilla nyt ei ole merkitystä, mutta tuota toista käskin miehen miettiä, kun hän juttelee tuttavan kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietysti se, että mies häipyy yllättäen baariin kännäämäänkoko yöksi eikä vastaa puhelimeen.

-ap

Vierailija
2/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tätähän sä halusitkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin laittanut sen kävelemään lopullisesti, ja pitänyt omana tietona mietteet sen kavereista, jotka näillä tiedoilla samanlaisia paskoja juoppoja.

Vierailija
4/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, mutta jos olisit vaimoni, olisit pian entinen semmoinen

Jos ap:n mies olisi oma mieheni, en olisi kauhean pahoillani, jos minusta tulisi entinen vaimo.

Ei nimittäin ihan miltään unelmien mieheltä ja isältä kuulosta. Kännääminen ja baarit ovat sinänsä ihan ok, mutta ei tuo nyt ihan tervettä ole lähteä "tupakalle" ja sitten karata baariin ja olla ilmoittelematta itsestään koko yönä. Ei sitä nyt puhelimen päässä tarvitse päivystää, mutta jos toinen salaa lähtee, niin kyllä sitä nyt sen verran voi toista kunnioittaa, että vastaa siihen luuriin ja edes sitä kautta ottaa itseään niskasta kiinni ja kertoo mitä tapahtui.

Vierailija
5/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on mies, joka on kohta entinen. Hän haluaa jäädä, mutta hänhän ei sitä päätä. Kun mulla on täällä lapsi, joka kysyy aamuyöstä, missä isä on, miksi ei vastaa puhelimeen, ja muistuttaa, että isä lupasi, että ei enää katoa, niin kyllä se on mies, jolla ei ole perhetilanteeseen enää mitään sanottavaa.

-ap

Vierailija
6/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sotke lastasi tähän ja pistä soittelemaan isän perään yöllä. turha selittää mitään että lapsi oli huolissaan. sun tehtävä on suojella lasta ja setvikää miehenne kanssa vastuuttomat ja lapselliset välit keskenänne.

t. saman kokenut alkoholistiperheen lapsi

Vierailija
7/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälleen ja sinä annat? Sekoitatte noin lapsen pään. Anteeksi vaan. Mulla ollut samantapaista ja pahinta oli kun lapsi joutui todistamaan sitä pa..aa! Kunnes erosin. Hakekaa apua tai ero.. Aikamoista valtataistelua teillä taitaa kotona olla. ? Voin toki olla väärässäkin.ja en kirjoittanut tätä pahalla. I have been there..

Vierailija
8/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olin pikkumainen ja halusin loukata miestä. Ja kaikki nämä surkimukset ovat johtavassa asemassa olevia, arkena niin kunnollisia ja ahkeria miehiä. No, huomenna on taas arki ja voi mennä esittämään sitä toista puoltaan.

-ap

Olisin laittanut sen kävelemään lopullisesti, ja pitänyt omana tietona mietteet sen kavereista, jotka näillä tiedoilla samanlaisia paskoja juoppoja.

Vierailija
9/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sille miehellesi selität, ei sitä kiinnosta, kun kerran lähtee salaa baariin. mutta tuo lapsen vetäminen mukaan on niin säälittävää

Vierailija
10/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on jo aika iso ja hänellä on puhelin sänkynsä vieressä. Lisäksi isä on hänelle luvannut, että ei häivy kotoa, joten se on lapselle tärkeä, heidän välisensä asia. Otin lapsen viereeni nukkumaan, jotta häntä ei harmitä niin kovasti.

Toisaalta, sain tietää, että mies ei välittänyt, vaikka lapsella olisi ollut kuinka suuri hätä. Mitä tahansa kun voi sattua, tulipalo, sairauskohtaus jne.

-ap

älä sotke lastasi tähän ja pistä soittelemaan isän perään yöllä. turha selittää mitään että lapsi oli huolissaan. sun tehtävä on suojella lasta ja setvikää miehenne kanssa vastuuttomat ja lapselliset välit keskenänne. t. saman kokenut alkoholistiperheen lapsi

Vierailija
11/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaiselle reissulle eikä tullut ennen aamua kotiin. Sen jälkeen hän on heräillyt usein öisin ja tarkistaa, missä isä on. Mun tehtäväni on rauhoittaa, että isä on kunnossa (vaikka en sitä voi tietää). Hän on herkkäuninen ja herkkä lapsi.

Miksi on niin vaikea uskoa, että minä en ota lasta mukaan tilanteeseen. Lapset eivät ole tyhmiä eivätkä sokeita eivätkä tahdottomia. Minun lapseni on isälle vihainen, kun isä katoilee öisin kotoa. En voi kuitenkaan uskotella lapselle, että se on ihan ok, mitä isä tekee.

-ap

mitä sille miehellesi selität, ei sitä kiinnosta, kun kerran lähtee salaa baariin. mutta tuo lapsen vetäminen mukaan on niin säälittävää

Vierailija
12/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on mies, joka on kohta entinen. Hän haluaa jäädä, mutta hänhän ei sitä päätä. Kun mulla on täällä lapsi, joka kysyy aamuyöstä, missä isä on, miksi ei vastaa puhelimeen, ja muistuttaa, että isä lupasi, että ei enää katoa, niin kyllä se on mies, jolla ei ole perhetilanteeseen enää mitään sanottavaa.

-ap

Ainakin viestistäsi saan sen kuvan

Vierailija
13/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritit lapsen avulla saada miehen kotiin. miksi lapsi edes heräsi yöllä? olisit voinut sanoa, että ei hätää, nuku vaan. niin tuttuja noi alkoholistin vaimon "ovelat" temput omalta äidiltä.

koko elämäsi pyörii miehen ympärillä ja yrität kaikin keinoin saada häntä muuttumaan, mutta ei tule onnistumaan.

täälläkin kyselet vaan, vahingoititko itseäsi kun kerroit lapsellisia juttuja miehelle. viis lapsista.

ja mikä on jo iso lapsi? arvaisin että ala-asteella korkeintaan.

lapsesi luulee, että on hänen vastuullaan huolehtia surkeata äidistä ja juoposta vastuuttomasta isästä. menee kauan ennen kuin pääsee noista muistoista, joten on aika huolehtia hänelle turvallinen lapsuus ilman sekoilevia vanhempia.

Vierailija
14/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi mielestänne lapsen kanssa hoitaa?

-ap

Vierailija
15/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan hysteerisen ja oirehtivan lapsestanne olette saaneet tehtyä käytöksellänne :( Mies katoilee ja sinä kostat hänelle typerillä jutuilla... Nyt hankit apua jostain että lapsi ei saa isompia ongelmia!!

Vierailija
16/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tuo mitä kerroit siutä, että lapsi heräilee öisin ja on herkkä kertoo, että lapsesi kokee turvattomuutta.

soita al anoninn, mene päihdeklinikalle ja hae apua itsellesi ja lapselle. mieti haluatko elää miehen kanssa, joka toimii noin. ei se tuosta paremmaksi muutu.

säälin lastasi.

Vierailija
17/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti teen virheitä. Lapsi on kaikkein tärkein. On vaikeaa olla tässä tilanteessa, enkä tiedä, miten kaikki pitäisi hoitaa. Lapsen ei tarvitse huolehtia minusta vaan minuun hän onneksi turvautuu. Lapsi ei onneksi ehdi nähdä isäänsä humalassa, mutta isä on kertonut hänelle, että oli baarissa. En ole niin tunteeton, että se, mitä mies tekee minulle käytöksellään, ei vaikuttaisi minuun. Pitäisi kai lakata toivomasta, että asiat parantuvat. Arkena on kaikki hyvin. Sitten tulee viikonloppu.

-ap

yritit lapsen avulla saada miehen kotiin. miksi lapsi edes heräsi yöllä? olisit voinut sanoa, että ei hätää, nuku vaan. niin tuttuja noi alkoholistin vaimon "ovelat" temput omalta äidiltä. koko elämäsi pyörii miehen ympärillä ja yrität kaikin keinoin saada häntä muuttumaan, mutta ei tule onnistumaan. täälläkin kyselet vaan, vahingoititko itseäsi kun kerroit lapsellisia juttuja miehelle. viis lapsista. ja mikä on jo iso lapsi? arvaisin että ala-asteella korkeintaan. lapsesi luulee, että on hänen vastuullaan huolehtia surkeata äidistä ja juoposta vastuuttomasta isästä. menee kauan ennen kuin pääsee noista muistoista, joten on aika huolehtia hänelle turvallinen lapsuus ilman sekoilevia vanhempia.

Vierailija
18/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pelkästään se ei ole erikoista lapsessa. Se tietysti on huolestuttavaa, että hän muistaa yöllä tarkistaa, onko isä kotona.

-ap

jo tuo mitä kerroit siutä, että lapsi heräilee öisin ja on herkkä kertoo, että lapsesi kokee turvattomuutta. soita al anoninn, mene päihdeklinikalle ja hae apua itsellesi ja lapselle. mieti haluatko elää miehen kanssa, joka toimii noin. ei se tuosta paremmaksi muutu. säälin lastasi.

Vierailija
19/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi "turvautuu" sinuun? et voi mitään sille, että miehen käytös vaikuttaa sinuun? ja sitä kautta oma paha olosi vaikuttaa lapseen.

älä syytä lastasi sitten, kun hän on sinulle aikuisena vihainen että valitsit mieluummin alkoholistin hoivaamisen ja riitaisan suhteen ylläpidon kuin tarjosit lapsellesi turvallisen elämän.

alkoholistin puoliso on myös itse sairas.

Vierailija
20/25 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit tehnyt alusta alkaen oikein, olisit luonut turvaa ja isää ei olis ees kaivattu. Sun pitää suojella lastasi, eikä tartuttaa siihen omaa hätää ja turhautumistasi.

Lisäksi ukko vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän