Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tikkurilan kirppis

Vierailija
03.02.2013 |

Käviköhän kukaan viikonloppuna uudella tikkurilan kirppiksellä Koivuhaassa? Avattiin siis 2.2. Lueskelin netistä, että kirppiksen pitäisi olla iso ja oikeasti hyvä. Petyin pahasti, kun tulin pieneen ahtaaseen tilaan, missä ei hirveän paljoa myyntipötiä ollut. Olikohan jossain jemmassa jotain muitakin tiloja, joita en huomannut. Tila missä kävin oli myös kahvionurkkaus.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko viikonloput vilkastuneet mielestänne tuolla Tikkurilan kirpparilla?

Vierailija
22/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaisi millaista on ollu! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti parkkitilaa :(

Vierailija
24/29 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihä kirppiksillä ole mitään vakiohintoja. Joku pyytää samasta tavarasta euron ja toinen 10 e. Kaikkihan yrittää tehdä kirppiksellä tiliä, se on sanonta käteen jäävästä rahasta.          Itsekin olin paikalla ja salihan oli täynnä myyjiä. Itse ainakin löysin paljon tavaraa kirppishinnalla,

Vierailija
25/29 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä vieraillut kyseisellä kirppiksellä, mutta parin viikon päähän varasin pöydän. Ennen olen Valtterilla käynyt ja manannus sitä varastamisen määrää. Vaatekaupassa työskentelevänä hyväkuntoista vaatetta löytyy ja hinnat ei juuri päätä huimaa koska kaappitila loppuu ja eroon on päästävä. Toivotaan että tämä paikka on myynnillisesti kannattava koska en jaksa kantaa kotiin takasin.

Myyrmäkihalliin ja jäähalliin en ole saanu varattua pöytiä ollenkaan. Joten olisi mahtavaa että Tikkurilan kirpputori tulisi vähän edes Valtterin korvaajaksi.

Vierailija
26/29 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kellään uudempia kokemuksia, onko homma lähtenyt paremmin rullaamaan....?

Vierailija
27/29 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tosi hyviä löytöjä tuolta Tikkurilan kirppikseltä viikonloppuna vauvalleni! Ette jutelleet henkilökunnan kanssa vissiin? Tilaa on siis oikeasti n. 9oo neliötä ja 140 myyntipaikkaa, mutta nyt viime viikonloppuna oli vaan toinen puolikas auki,koska myyjiä ei ollut vielä löytänyt tarpeeksi paikalle. Koska oli siis vasta eka viikonloppu!

Myyjiä oli siis molempina päivinä noin 40(itse laskin), joten musta kyllä aika hyvä ekaksi viikonlopuksi! Ja eiköhän se siitä vähitellen suurene, kun porukka löytää paikan!

Vierailija
28/29 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se vielä valtava ollut,mut mäki tein hyviä löytäjä! Pöytiä kuulemma kasataan 140,jos vaan myyjiä tulee niin paljon ja siinä seinän takan oli se toinen puoli! Musta siinä oli hurjasti ainesta hyvään kirppikseen,hyvä tunnelma ja kaikkee! Toivottavasti myyjät löytää paikan(Nyt niitä oli mustaki joku 40)!

Vierailija
29/29 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä nyt usko että oma väki tossa keskustelee. Onhan tossa negatiivistäkin palautetta.Kävin itse paikalla ja kyllä oli väkeä, pakostihan tuolla kauppa käy.
30 e päivä, OK ! Itsepalvelut pyytää paljon enemmän (34 - 39 + provikka).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi