Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tikkurilan kirppis

Vierailija
03.02.2013 |

Käviköhän kukaan viikonloppuna uudella tikkurilan kirppiksellä Koivuhaassa? Avattiin siis 2.2. Lueskelin netistä, että kirppiksen pitäisi olla iso ja oikeasti hyvä. Petyin pahasti, kun tulin pieneen ahtaaseen tilaan, missä ei hirveän paljoa myyntipötiä ollut. Olikohan jossain jemmassa jotain muitakin tiloja, joita en huomannut. Tila missä kävin oli myös kahvionurkkaus.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhuttiin 900 neliöstä, tilakin oli paljon pienempi ja myyjiä ehkä 20.

Vierailija
2/29 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehdottomasti poikien kahviosta myymä pulla + kahvi :D Tilakin oli kyllä hyvä ja ihmisillä oikeesti hyvä kirppismeininki. Kuulin siellä jonkun myyjän puhuvan miten on ollu jäähallilla ja valtterilla tähän asti, mutta nyt siirtyy tonne ja vetää kaverit mukanaan!

Omalla pöydällä kävi kyllä niin paljon asiakkaita ettei enempää olisi ehtinyt palvelemaankaan! sunnuntain ekaa tuntia lukuunottamatta :) Tulipa varattua toinenkin viikonloppu samantien tuonne kahden viikon päähän; ei nimittäin kotoa tavara lopu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tsekkaillu oikeesti kirppishintoja? Toi 25-30e on tosi hyvä hinta pk-seudulla! Lanttilassa 39e+provikka pöydästä. Useimmilla muillakin on vähintään se 30e. Pitääkin kysellä jos sais alennusta koko vkonlopusta, kuulemma ihan mahdollista...

Vierailija
4/29 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paikalla paljonkin ostajia? Itse en ehtinyt käymään tällä viikolla. Mainostavat, että pöytiä olisi 140, olikohan kuinka monta pöytämyyjää paikalla? Hinta viikonlopusta on mielestäni todella suolainen, enkä myymään aio mennä, ellei tupa ole ostajia täynnä ainakin muutaman viikonlopun ajan.

Oliko paikalla paljon porukkaa?

Vierailija
5/29 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin minäkin siellä Tikkurilan kirppiksellä viikonloppuna, ja ainakin itse tein hyviä löytöjä. Ajattelin mennä itsekin myymään :).

Itse kävin kyselemässä ja tosi kivalta vaikutti paikanpitäjä. Kirppis on kahdessa salissa ja myyntipöytiä tulee kaikkiaan 140, kun tila on täyteen buukattu.Viimeviikonloppuna oli se toinen saleista vain käytössä, kun oli eka viikonloppu. Molemmat salit on käyttöä varten kuulemma,

Vierailija
6/29 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan huomenna käydä tarkistamassa tuo Kirppis kun asutaan aika lähelläkin. Nii-in paljon helpompi tulla kuin jonnekin keskustaan ja ihan ihmisiä myymässä eikä pelkkiä pöytiä kamaa...

Perhetuttu kehui, että oli saanut myytyä monta ennestään tärkeää tavaraa viime viikonloppuna ja tehnyt itsekin löytöjä! Pitää ehkä varata isompi kassi sinne mukaan :)

Vierailija
7/29 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa keskustelee itsekseen Tikkurilan kirppiksen omistaja/työntekijät/myyjät. On semmoista mainontaa!

Vierailija
8/29 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuosta kuullutkaan vaikka asun lähellä Koivuhakaa :o

Vierailija
9/29 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tiksin Kirppiksellä tänään ja ei paljon ollut pöytiä vapaana tossa ykkösalissa.Näyttää että myyjien määrä kasvaa jatkuvasti. Tosta voipi tulla vielä suosittu paikka.

Vierailija
10/29 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 14:06"]

Tässä aloituksessa keskustelee itsekseen Tikkurilan kirppiksen omistaja/työntekijät/myyjät. On semmoista mainontaa!

[/quote]

Ainakin mä olen ihan oikeasti menossa tuonne myymään. Mutta koska olen tosi pahassa rahapulassa ja 30e on paljon rahaa, haluan, että asiakkaita on jo kertynyt jonkun verran ennen kuin lähden kuskaamaan sinne nuutajärveni ja arabiani.

Vierailija
11/29 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep,

kävin myymässä eilen ja myyjiä oli paljon enemmän kuin viikko sitten kun olin ostajana. Ainoa vaan että eilen olivat tainneet ostajat jäädä kotiin kelin takia lämmittelemään. Olisi siis voinut olla enemmänkin ostajia. Olivat varmaan kaikki suunnanneet Tikkurilaan markkinoille... Sen verran hyvä paikka kuitenkin, että pitää varata pöytä jonnekin parin viikon päähän kun taas on intoa mennä myymään.

Vierailija
12/29 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin katsomassa paikan myöseilen  ja oli mielestän ankea ja epäsiisti!

Pöydät oivat jotenkin sikinsokin ja kahvipisteen myyjä (olisiko ollut omistaja?) oli  ihan mukava, mutta jotenkin epäsiisti.

Muutama myyjää,  vanhempia  mummoja, joilla jotakin ihan kamalaa krääsää myynnissä oli varmaan puolet myyjistä

Kahdella tädillä myynnissä uusai kampaamo ja kosmetikatuotteita ja niitä pari sitten ostin.

Kuulin, kun kaksi myyjää keskustelivat ja toinen sanoi tienenneensa 20 euroa!

Jotenkin tuntuu, että pöydän hinta pitäisi olla hiukan matalampi ja paikkaa siistiä, niin voisi porukkaa paikale tullakin.

Sijaintihan on erinomainen.

Vierailija
13/29 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vkonloppuna oli kunnolla porukkaa tuolla kakkossalin avajaisissa. Nyt oli pöytiä molemmissa saleissa hyvin ja myyjiäkin kohtalaisesti. Keskustelin yhden myyjän kanssa ja olivat myyneet melkein kaiken tuomansa tavaran, harmittelivat kun ei ollut enempää myytävää seuraavalle viikonlopulle. Pitää ehkä itsekin tyhjentää nurkkia kun näyttää lähtevän tuo Tikkurilan Kirppiskin liikkeelle.

Vierailija
14/29 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myymässä eilen kirppiksellä ja iso pettymys. Ei asiakkaita kovin paljon ja ns. vakimyyjiä seinän vierustoilla kauppaamassa kauheeta krääsää. Lueskelin näitä keskusteluja myyntipaikkaa etsiessäni ja nyt jälkikäteen, niin täytyy sanoa, että kyllä joku Tikkurilan kirppiksen henkilökuntaan kuuluva kirjoittelee hehkututusta eri nettipalstoille, koska samanlaisia kommentteja löytyy eri nettipalstoilta. Ja kuka kävijä oikeasti jaksaa laskea myyntipöytien määrää ja kysellä tarkkoja tietoja henkilökunnalta sekä raportoida niistä eri keskustelupalstoille. Joku motiivi on takana. Lisäksi keskustelin muiden myyjien kanssa eilen ja kukaan jututtamistani ei saanut kovin kummoista kassaa, muutamista kympeistä reiluun sataseen, käteenjäävä osuus siis pöydän vuokran jälkeen. 

Vierailija
15/29 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimme eilen ensimmäistä ja viimeistä kertaa tikkurilan kirppiksellä. Vain muutama oikea myyjä.

Esim. kysyin yhdeltä mummolta lasten kirjojen hintaa : 7 eur!!! Tuohon hintaan niitä saa jo kaupastakin! yleensä kirppiksellä lastenkirjat  0,5-2,5 eur.

Yhdellä myyjällä little pet shop hahmoja 2-3 eur / kpl, muovi poneja (ei little pony)  4 eur / kpl, eikä edes kunnoltaan hyviä. Siinä se äijä selitti että pitäähän tästä tilikin saada ettei huvikseen täällä 8 h istuskele.... Niiinpä-niin! Eli ei ollut pääsemässä eroon omista tavaroista vaan tekemässä tiliä. Sellaiselta en kyllä osta mitään!

Vierailija
17/29 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kirppiksillä ole mitään vakiohintoja. Toinen pyytää samasta tavarasta euron ja toinen 10. Tili taas tarkoittaa käteen jäävää rahaa. Hyvä, paikka itse löysin paljon hyvää tavaraa halvalla. Eihän se ole kirppiksen syy jos joku myy kallimmalla kuin toiset.

Vierailija
18/29 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aloitusviikonloppu Tikkurilan Kirppiksellä.

Semmonen 40 myyjää kumpanakin päivänä ja paljon ostajia oli myös löytänyt paikalle.

Pöytiä rakennettu kuulemma nyt myyjien mukainen määrä mutta ensi viikonloppuna on jo enemmän.

Varasin pöydän maanantaina ja oli varattu jo n 60 myyntipaikkaa viikonlopulle.

Aika siisti paikka verrattuna noihin entisiin makasiineihin.

Vierailija
19/29 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hirveästi myytävää, josta pitää päästä eroon, mutta kun osa on ihan arvokastakin tavaraa, niin en sitä itsepalveupaikkoihin vie (kun niistä varastetaan niin paljon).

Vierailija
20/29 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni todella siisti paikka kun vertaa noihin muihin makasiineihin ja parkkihalleihin. Tuolla voi todellakin laittaa myyntitavaraa lattialle.En oikein usko että kirppiksiä pystyy pitämään alhaisemmilla pöytävuokrilla. Itse liiketilaa etsineenä tiedän että neliövuokrat liikkuu n. 12 e /neliö + ALV tasolla.                                  Itsepalvelut maksaa jotain 35 - 40 e + provisio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän