Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun katsot peiliin

Vierailija
03.02.2013 |

Vataako näkemäsi kuva todellisuutta?

Minä nimittäin pidän itseäni todella läskinä, no olenkin sitä 164/80. Olen kova vertaamaan mielessäni itseni tosiin lihaviin ihmisiin. Työvaatteissa käytän M-koon housuja ja L-koon paitaa, olen melko rintava (85F-80G).

Noh, nyt tilasin meille uusia työvaatteita, ihmisiet joita olen aina pitänyt itseni pinempinä tilasivat XXL vaatteita, joko pitävät suurista vaatteista tai minä en todellakaan älyä minkä kokoinen olen.

Miten näkisin parhaiten minkä kokoinen olen? Peilistä katsoo valtava valas. Valokuvia minusta ei ole, koska uskon kameran särkyvän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Vastaako näkemäsi kuva todellisuutta?

ap

Vierailija
2/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasa epämääräistä läskiä ja löysää ihoa.

Peilistä näkyy alasta sama näky, vaatteet päällä taas vaan ihan normaalisti pyöreä nainen.

Valokuvissa näytän aina paljon hoikemmalta kuin miksikä itseni peilistä näen, tai miltä tunnen olevani. Monet sanoo, että kuvat näyttävät todellisuuden, mutta ero on yleensä niin valtava mielikuviini verrattuna, että olen kallistunut siihen suuntaan, että jotenkin kuvat on vaan aina otettu edullisesta kuvakulmasta, tai sitten mä vaan käännän itseni jotenkin parempaan asentoon tai jotain...?

oon mä läski oikeestikin, suunnilleen samoissa mitoissa kuin ap, mutta mä käytän yläosassa M/L-kokoa (40-42) ja alaosassa sitten XL, 44-46.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen itseni peilistä paljon hoikempana kuin olen :O

Kamera kertoo totuuden, olen 89kg. Kehonkuva on ihan hukassa, olen laihduttanut 23kg ja matka jatkuu. En todellakaan tiedä miltä näytän väkijoukossa.

Vain valokuvista saa oikean käsityksen. Joskus kyselen mieheltä olenko saman kokoinen kuin edellä kävelevä nainen. Yleensä menee pieleen, luulen itseäni kaiketi suuremmaksi

Rintsikat 85C, vyötärö 93cm, reisi 60cm

Muita mittoja en ole katsonut

Vierailija
4/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tietäväni kokoni. Olen pullea, mutta en kamalan lihava. Käytän M-kokoa. Asia ei ahdista minua, tämän kokoisena on ihan kiva elää. Välillä saan mairittelevia kommentteja pienuudestani, välillä taas saan ymmärtää voivani olla hoikempi. Eli tällainen tallianen, mikä on ihan jees.

Vierailija
5/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko on 44-46 ja kirjaimina yläosa (XL) L tai M, alaosa XL tai L

Vierailija
6/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissa näytän huomattavsti pienemmältä kuin peilistä. Uskon että ne kaventavat minut jotenkin ihmeellisesti. Itse ostamissani vaatteissa koko on housuissa 42/44 ja paidoissa 44/46. Löydän vaatteeni onneksi vielä tavallisesta kaupasta.

Koskaan en ole ymmärtänyt minkä kokoinen olen.

Pitänee ottaa se valokuva.

ap

Vierailija
7/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin tarvitset tietoa koostasi.

Jos sinä olet löytänyt sopivat vaatteet päällesi, niin mitä kokoa sinun pitää vielä tässä pähkäillä lisäksi.

Vierailija
8/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloon olen tyytyväinen (164/66), olen sopusuhtainen ja iho on sileä ja kiinteä. Treenauksen jäljet ei paljoa näy, 4 lapsen jälkeen on tuota "pehmytkudosta" tuossa vatsan kohdalla hieman. Ei silti haittaa, mieskin sanoo ettei sixpack sovi naiselle.

Kasvotkin saa kevyellä meikillä kauniiksi, ikäistäni nuoremman näköiseksi.

n 50+

Vierailija
9/9 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittanauhasta on myös apua

Vyötärö 74cm, lantio 104cm ja rinnannympärys 96cm.

163cm/76kg